To že nová generace Émondy už nebude, má zase takovou malou výhodu, že někteří z nás máme doma poslední svého druhu :-).
A k tématu, nemůžu hodnotit funkčnost, ale vizuálně se mi tahle poslední generace Madony moc nelíbí. G7, z které tahle G8 vychází, docela šla, ale G6 za mě esteticky top areo kolo „ever“
Ach ta dirka, ale jó, možná bych se i svezl, ale škoda Emondy, to bylo za mě ideál kolo pro hobíka! ;-)
Trek evidentně šetří – sloučení modelů a ořezání možnosti velikostí…
koncak to na ceně zatím moc nevidí :)
Entry level Trek silnička pro hobíka… a je teda dost hezká.
Ale Gen7 se mi prostě líbí víc… ikdyž bude o nějakých 200g těžší tak bude o dost rychlejší, protože ty placaté aero-bidony do toho bude dávat jenom úchyl.
Alojs01: Mas pravdu, jsem to vlastne cetl ale neuvedomil jsem si to :D
Váha sice neni taková mantra jako dřív, průměrnýho hobbíka to nemusí bůhvíjak trápit, nicméně tohle už neni žádnej lowcost bicykl. Tady bych už čekal nějakej focus na kvalitu ve všech ohledech, tedy i na tu váhu. Zvlášť, když nová Madona má bejt kompromis mezi tim echt aerem a lehčí Emondou. Jak se zdá, subtilnější to opticky rozhodně je, ale na hmotnosti se to proti starýmu modelu moc neprojevilo. Pak se nabízí otázka, v čem by měl teda bejt ten přínos.
Mart910: nova Emonda se uz neobjevi. Tahle madona je nastup za starou madonu a emondu.
Ja bych teda netvrdil, ze se vaha resila v davne minulosti. Gramy se v profi cyklistice stale resi. Samozrejme ted uz vetsina z nas vi, ze 23mm plast nema nejnizsi valivy odpor, ze na kotoucich to za mokra lepe brzdi, ze aerodynamika je taky dulezita, atd.. Jenze vaha dela taky sve..
To spis jen velka cast cyklistu podlehla marketingovym tahum velkych znacek, ktere nutne potrebovali zacit vice prodavat.
Na váhu se hledělo kdysi v hluboké minulosti. Silniční cyklistika je dnes už totiž úplně jinde. Aerodynamika, brzdy, široké, pohodlné pláště, o tom to dnes je.
Tohle je pekna madona:) za me hodne pomaha barva a cerny prechod na te divnosedlovce.
Presne tak, váha (v ramci urcitych moznosti) je hodne precenovana vec.
Protože váha není jediným ukazatelem kvality kola? Aero, brzdy, pohodlí, … Je to na tobě,jestli chceš zůstat 20 let pozadu
Může mi někdo vysvětlit proč tahle předražená hadra váží více než 20 let stará hlína od RB? Ještě ve velikosti M…? Tam bych čekal váhu kola kolem 7kg…
Ja porad nevim, co si o tomhle kole myslet. Sveho casu mi prislo, ze Trek dela z velkych znacek nejhezci silnicky a poslednich snad 15 let se me nelibi. :/ Uz jsem to kolo videl v akci nazivo a stale nevim jestli se mi to libi. :D
Moc pěkný, Trek ty barvičky umí. To je tvoje velikost, že jo?
grafik: díky za tip! To kolo s řetězem na velké placce má potom úplně jiné grády :-D
Velice pěkné. Osobně bych čekal přechod černé hrany na vidlici ostřejší, pod menším úhlem. Takto „kolmé“ mi to připadá jako trochu nevyužitý potenciál.