Uz to tu jednou bylo, ale sjednocenim uctu se prispevek smazal. Kolo je v zasade stock YT Capra Core 2 (chtel sem hlinu ne carbon), nicmene vidlici sem okamzite menil z Fox 38 na Intend Flash (intend je proste jinde nez Fox), puvodni SRAM brzdy sly hned dolu a misto nich jsou Hope Tech 4 V4 s floating kotoucema 203/200. Pedaly samozrejme taky Hope a to F22, predstavec Hope Gravity (original predstavec se utahoval jen na 5NM a to sem kolikrat urval). Jinak jedna se o mullet pac sem zvyklej na mensi zadni kolo a dava mi vic prostoru pro manipulaci.
(vloženo 28.8.24)
Značka | YT |
Model | Capra |
Modelový rok | 2023 |
Velikost | L |
Hmotnost | 17 |
Rám | Hlina |
Vidlice | Intend Flash (170mm) |
Tlumič | Fox Float X Performance |
Hlavové složení | Acros AZX-576 |
Kliky | Sram GX Eagle 170mm 32T |
Středové složení | SRAM DUB BSA 73 MTB |
Měnič | SRAM GX EAGLE 12s |
Řazení | SRAM GX EAGLE 12s |
Převodník | SRAM GX EAGLE 32T |
Kazeta | SRAM GX EAGLE 10-52T |
Náboj přední | DT Swiss 370 110x15 boost |
Náboj zadní | DT Swiss 370 148x12 boost |
Brzda přední | Hope Tech 4 V4 203mm |
Brzda zadní | Hope Tech 4 V4 200mm |
Brzdové páky | Hope Tech 4 V4 |
Ráfek přední | DT Swiss E1900 |
Ráfek zadní | DT Swiss E1900 |
Pedály | Hope F22 |
Řídítka | Renthal AL2014 |
Představec | Hope Gravity 35mm 50mm |
Sedlovka | YT Postman v2 31,6mm 170mm |
Sedlo | SDG Bel Air 3.0 |
Pláště | 29" x 2.5 Maxxis Assegai, 27.5" x 2.4 Maxxis Minion DHR |
Pekný bike, ktorý intendka vkusne oživila :)
Na Intende je skvelá aj ich podpora. Na dotazy reagujú fakt prontne a ochotne.
Keď som mal problém ( respektíve ich vidla ), tak náhradný diel bol o pár dní doma.
Keď vypustili nové tlmenie, tak mi dokonca nový shimstack aj s ihlami poslali zadarmo ako odškodné za problém. To asi u foxu nezažiješ…
Momentálne riešim trochu problém s novým travelizerom, tak ho ešte neobjednávaj ;)
JacoP: ta moto ma i plovouci tesneni nebo jak je ten mazev spravme, ale byla to limitka a stala jeste o 1300eur vic. Jinak sice Intend je relativne drahej na nakup, ale o hodne levnejsi na provoz nez fox. Delal sem si propocty a pokud bych delal poctive servis jak se ma tak behem tri let je fox na cene Intendu nehlede na to, ze ten intend bude mozno porad upgradovat. Jak rikam, pokud ma nekdo penize tak at se vybodne na fox a koupi intend :)
Ta vidlice to je porno…Bral bych to v té verzi Moto, to je úlet úplně…
Je to drahé, ale v porovnání s Ext nebo Fox factory se až divím, že to na kolech není tak vidět…
Fabe: ono i v tom stocku je docela dobre vybaveny, ale souhlasim s ostatnimi komentatory, ze bych mel vyresit ten tlumic :)
hodně stock
brzdy po výměně, vidle po výměně i s kotoučema a jinej představec
krásný kolo, 5*
Ok to jsem nevedel. Vzdycky jsem to videl akorat jako jako 180–180 enduro nebo 200–200 dh. Myslel jsem ze tim to konci. Diky za vysvetleni, asi si to poradne prohlidnu vecer
logoman: me se ta zelena prave libi, protoze to trochu rozsekne, ale chtelo by to tmavej ram. Je spis skoda, ze hope nedela vic komponentu v te jejich racing green.
adam320: prave ze nema G1 je 162 nebo 175 a yt ma zadek 170. Plus nova g1 je jeste variabilnejsi a lze ho postavit tusim 140–200 na zadku, zalezi na mutatorech a pouzitym tlumaku. Takze to slepa cesta neni. Ja budu chtit g1 na 175 vzadu a vidli prehodim budto taky na 175 nebo 180 a v momente kdy si do ni necham namontovat travelizer tak zmena zdvihu bude otazkou minuty.
adam320: Jak jiný zdvihy? Vždyť G1 si nakonfiguruješ na cokoli od endura po sjezďáka. Za mě je ten rám výborný. Nemít plný sklad, tak je doma taky :)
Tak ten Nicolai ma kazdopadne jiny zdvihy, takze trochu slepa ulice s timhle postupem. Ale drzim palce, ikdyz osobne to ted nechapu uz vubec:))) Podle me mas ted celkem slusnej bajk co by mu slusel drobek lepsi tlumak a permanentka do bike parku. Jsem zvedavej jak to dopadne
mirorek2 hele mam nastavenej cil a to je, ze to kolo chci postavit kompletne na komponentech z Evropy (firma v Evrope plus vyroba v Evrope). Takze u tlumaku mi to ve smes nabizi budto Intend Hover, kterej je skvelej nebo ten EXT Storia Lok.
adam320: Nicolai G1 GPI nebo proste jen klasiku G1. Hele mas pravdu, ze to kolo stavim prakticky odzadu, ale ten rozpocet na Nicolai byl v celku brutalni a ja potreboval kolo na kterym muzu jezdit a nemusim cekat nez sezenu dostatek financi, takze sem to prosel a YT mi prislo se svoji cenou naprosto v pohode a i idealni ram pro to ho postupne vybavit a pak prave koupit Nicolaie a vsechno premontovat.
A co mas ve vyberu za ramy, jestli se muzu zeptat?
Zvlastni stavet kolo jakoby odzadu
Radari to te moc nepotesim, ja nejsem zrovna recenzent :). Ale v jednoduchosti, ta vidle je neskutecne citliva, fox 38 mi proti tomu prisel uplne tupej a ted mluvim o tovarnim nastaveni. Ve vidli sem se zatim vubec nehrbal takze je vsechno tak jak byla vyrobena, jediny co sem udelal je, ze sem snizil zdvih ze 190 na 170. Tlak v patrone ma jednoduchej propocet 1psi na 1kg vahy jezdce. Stelovani komprese je v krocich, kdy je to klasika kdyz otacis stelovacim koleckem tak ti pri kazdym kroku cvakne, odksok pak pevny kroky nema takze muzes ladit a hledat svuj sweespot na mm presne. Nicmene servis ty vidle je jednoduchej a hlavne te to nesezere financne jako Fox, plus pristi rok si tam necham dat novejsi OPTimized patronu a travelizer. Jedinou nevyhodu, kterou zatim spatruju je, ze Intend u Originals vidlici nedela krytky kluzaku (ono to sice neni ani potreba pac ten kluzak vyjde na 75eur), ale me se to libi s krytkama jako to mel Shiver, bohuzel na Originals vidle to dela jen RRT v Italii a ty krytky vyjdou na 260eur. Obecne je ta vidlice neskutecne jednoducha a pritom funkcni, nemusis stravit hodiny stelovanim protoze muzes z vnejsku stelovat jen dve vlastnosti.
mirorek2 tlumak je jasnej (bude vymenen urcite, ale zatim ho nechavam pac sem trochu nalomenej jakej ram koupim a podle toho rozhodnu jestli ted poridim tlumak a pak ho jen prendam nebo bude mit jinou roztec a tim padem ho koupim az s ramem). Riditka pujdou letos na 99% pryc. Brzdy nevidim problem, chodej paradne, chod pacek naprosto vyhovujici a hlavne se daj kompletne opravit ne jak shimano a sram, kde te donuti koupit celej kus, odvzdusneni taky na pohodu, i kdyz se priznam, ze sem opet trochu nalomenej na Intend Trinity brzdy. Jinak sedlovku moc nevysouvam, jezdim spis z kopce takze je sedlovka porad dole, ale vim o tom, ze to sedlo tam mam dost na prd, ale zatim sem byl linej ho prestelovat :)
Koncept chápu, je to work in progress :-)
tlumák, brzdy, řídítka, ale píšu pro mě
s takto nastaveným sedlem jezdíš s vysunutou sedlovkou?
Mirorek2 a ktere komponenty ti prijdou nepouzitelne? Jinak vetsina komponentu, ktere jsou puvodni jsou jen docasne a to vcetne ramu. Cilem je vyladit ted komponenty a soucasne mit na cem jezdit a na konci pujde pryc i ram.
Tlumak Hover prijde, i kdyz porad trochu premejslim jestli hover nebo ext storia lok v4, ale pro letosek dosel rozpocet (aspon to tak zatim vypada). Fox to moc nestiha, ale dokazu s tim zit nejakou chvili.
Pro mě to je zas naprosto nepochopitelná kombinace funkčních a (pro mě ať už z důvodu spolehlivosti nebo funkce) nepoužitelných komponentů :-)
Vidla je boží, bez debat
Nemam problem… naprosto funkcni paradni ram v hline (proc ne) na technicky top komponentech, k tomu lehc doladeny barvickou a prachy nasypany v TOP odpruzeni (minimalne vepredu)… btw jak tomu stiha ten FOX vzadu? cekal bych ze tam taky das Hover misto klasiky…
Jen me to zajimalo. Nic Ti vyvracet nechci, ani nevim jak. Ja kdyz jedu nekde palbu po sutrech a slysim jak to lita do toho ramu, tak to ve me taky vyvolava desivy pocity. Sam na karbon nijak ujetej nejsem, paradoxne na vetsinu jezdeni mam hlinik a na bike park karbon. Ale je to nahoda
Hele moc karbonovym dilum neverim, hlavne u namahanych mist. Verim tomu, ze hodne lidi me bude schopno objektivne presvedcit o opaku, ale uz to mam tak nejak v hlave nastaveny.