Jak je možný, ze je to tak levný :-) nebo je tam nějaký háček? Respektive peněz je to jako želez, ale nejmenovana konkurence bude za 2–3× tolik
(vloženo 9.9.24)
@jezour Tome, to AGREE vypadá moc pěkně, ani ta barva není úplně k zahození, škoda, že už mám Xixao, jinak bych do něj šel hneťka teťka! I když samozřejmě bez toho svačinového boxu to není úplně ono a hlavně modrá je nejvíc! :-)
MirosPikos – barva rámu pro lepší bezpečnost? Je třeba vozit světla i ve dne, tedy i přední blikačku, která bliká i do boků. Plus oblečení – jako řešit barvu kola kvůli bezpečnosti, to bychom byli všichni barevní kašpárci :D
Zas mít nějakou výraznou barvu (která se mi mimochodem v tomto případě celkem líbí) se může v provozu hodit. Člověk bude zas o něco víc vidět. A co se týká okoukání, tak okouká se každá barva kromě RAW hliníku, oceli nebo titanu :)
@Bumblebeee: jo ta barva je hodně výrazný a je fakt že né každému sedne a brzo se to okouká, přece jenom to modrý SLT vypadá líp.
Trochu mě zklamala barevně řada LITENING AIR C68X RACE.....černá je nuda, ale zas to kolo bude tak nějak barevně aktuální skoro pořád :-)
Ta druhá barva „celeste“ je docela přešlap, to patří k jiný značce :-D
Kombinace bílo-červeno-modrá je moc pěkná, ale já moc nemusím AERO silnice a i ten posez by mi dělal problém.
@jezour → jen ta barva nemusí sednout každému :D ještě je peckovní to aero v bílo červeno-modré
Tohle za ty prachy je taky celkem pecka. asi o 0,3kg těžší než SLT a na ultegře, ale za 97tis…takový ceny už nemá ani dekáč
Ano, ta cena na gravel je velmi zaujimava, az neuveritelne :)
Aj na spominany agree je tam mozno este lepsi deal: https://www.bike-discount.de/…-n-aquagreen
Za 82000 s di2 ultegrou a carbon vysokymi rafikmi
Teď jsem se díval na jejich graveli a stejně zajímavé ceny. Grx si 2, komplet karbon za 90 tis.
Pikaču: základní hmotnost je 7,4kg, pedály cca 300g, velikost na mě 60 bude taky cca 200–300g plus, garmin, košíky atd a seš přes 8kg hned
Tady jde vidět, jak se po covidovém napálení cen změnila optika pohledu na to, co je levné :-)
Dřív byly top rámové sady předních značek za 50–70, dneska stojí přes 100 a všem to už přijde normální.
@tomxxx dole to zminuje jezour.
Btw trepi, je tu nekde jeho reinkarnace vůbec?
Adu: :-D jetli vozíš batoh jen kvůli řízku, tak to bych bejt tebou nečekal a hned to kolo objednal, vyplatilo by s ti :-)
No jinak to kolo je fakt pěkný, asi si ho budu meset koupit :-D
@jezour Tome, alespoň bych nemusel vozil ten řízek do práce v batohu! :-)
@pikaču: kde bereš, že to má 8 kg? To tak možná s pedály ve velikosti XL.
V XL ale žádný kolo nemá pod 7 kg, pokud nejsi blázen jako trepifajxl. Řešit 200g na rámu je hovadina, ostatní komponenty jsou „všude stejný“
Já normálně stárnu. Pět let zpátky byl to nejvíc full na traily, na cokoli s šířkou pláště pod 2,2" bych si nesednul. Letos jsem si pořídil gravel a jezdil jsem skoro jenom na něm, nějaké honění se po šutrech nahoru a dolu mi je úplně ukradené. K silničce jsem zatím nezestárnul, ale jestli to se mnou půjde takhle z kopce, tak u ní třeba jednou skončím, tohle je fakt pěkný.
@embi odhad.
Jinak jsem si kolo spletl s tim nejvyšším modelem co se jezdi na tour cube.
Kazdopadne vaha toho kola bude kolem 8+ kg a stejne nechapu proc na tak lehkých kolech a na duře.
Ta ramovka musi být tezitko potom.
Ale porad je to paradni kolo a cenovka.
Adu: ten box je velikostí akorát na řízek s chlebem :-) a možná na okurku k tomu :-D
O váze to samo není. Nejvíc udělají pocitově stejně kola, která tady mají 1300g, což je slušný. Za mě je podstatná tuhost a jak sedne geometrie.
@pikacu: a jak vis ze tohle ma pres 8 kg a konkurence ve stejne velikosti 6.8 – 7.3 kg?
Ale tohle je na duře a ráfky to má 1300 gr.
Takže potom nechapu jak cele kolo může vážit kolem nebo přes 8 kg když konkurence ( která stojí tak od 260 tisic nahoru ) v topu ( dura, kola kolem 1400–1500) váží 6.8–7,3 kg ( dobře ne vsechny, merida je tezitko, trek je tezitko…).
Tomxxx: litening Aero na to bude asi podobně, ale litening AIR je o těch až 0,5 kg lehčí a na duře to bude ještě lepší, ale to už je zas za jiný peníze.
Jo je fakt že to kolo v nějaký větší velikosti a v provozuschopném stavu bude mít přes 8kg ale to mají dnes i mnohem dražší kola. Litening bude o cca 0.3–0,5kg lehčí…a to na ultegře
Koukal jsem, ze samotný rám má asi 980 g. Takže je potřeba počítat s vyšší vahou celého kola, ale o tom to není. Litening bude obecně tak o 0,5 kg lehčí bych řekl
Je to pár dní stará novinka, dostupnost ještě není, ale pořád se dá sehnat" loňskej model":https://www.bike-discount.de/…er-n-black-1 kterej je asi o 700€ dražší.
Za tyhle prachy to bude asi rychle mizet.
Zrovna koukám po nějakým novým kole, původně jsem měl v hledáčku Litening, ale tohle vypadá hodně zajímavě.
Agreed není jejich topová silnice, C:62 není top karbon, Cube má na drahá kola malou marži, je to evropská značka bez cla, neplatí Van der Poela.
Jiný háček v tom není.
Ten model je 2025 dostupnost logicky teď není. Ty kola se objeví skladem a hned je to pryč.
Spis zda ten jejich rám není shit nebo něco :-) barva moc pěkná, geometrie na mě budí spis endurance zaměření. Kola by měly mít kolem 1300g, takže taky dost top
Na de webu je to za 4.999 EUR a bez dostupnosti. To je nejaky jejich error – kdyztak rychle objendat :)
Bumblebee: to se omlouvam, jsem slepej, myslel jsem, ze je to na ultegre.
Silničky na Duře jsou přes 200k uplně běžně ne? Někteří výrobci si nebojí říct přes 300k..