I to ptactvo se muselo na tu krásu přiletět podívat :-)
S přibývajícím věkem jsem se začal poohlížet po nějakém pohodlnějším stroji. Diverge byl jeden z favoritů, ale delší dobu jsem nemohl natrefit na rámovou sadu za nějakou rozumnou cenu. Nakonec to vyřešil bazar. Kolo jsem trochu potunil, a myslím, že problém mám na dlouhou dobu vyřešený. Asi by nebylo špatné to oživit nějakým barevným prvkem, ale nic rozumného mě zatím nenapadlo, takže to asi zůstane jako pohřebák.
(vloženo 12.9.24)
Značka | Specialized |
Model | Diverge Comp Carbon |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | 9.1 kg |
Rám | Specialized Diverge FACT 9r carbon, SWAT™ Door integration, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Vidlice | Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-moun |
Kliky | Shimano GRX 810 |
Středové složení | Shimano Ultegra |
Měnič | Sram Force Etap AXS XPLR |
Řazení | Sram Force Etap AXS 1x12 |
Převodník | 40z |
Kazeta | SRAM APEX 11-44 XPLR |
Řetěz | SRAM X01 |
Náboj přední | DT Swiss 350 |
Náboj zadní | DT Swiss 350 |
Brzda přední | SRAM Force |
Brzda zadní | SRAM Force |
Brzdové páky | SRAM Force |
Ráfek přední | Idea carbon |
Ráfek zadní | Idea carbon |
Dráty | DT Swiss |
Pedály | Shimano M520 + Favero Assioma Duo |
Řídítka | FSA K-Wing AGX Carbon 460mm |
Představec | Easton EA70 90mm |
Sedlovka | Roval Terra Carbon |
Sedlo | Body Geometry Power Comp |
Pláště | Tufo Thundero / Speedero 700x40C |
Venca: Jak psali chlapi, f-šok je takovej granát, nic lehkýho, ale jsem za něj rád. I ten materiál rámu není nějak ultralehkej, není to ta nejlehčí verze co Spešl používá. A na těch klikách by se asi taky dalo ušetřit.
TK75: No, je to tak na hranici, Ronin nastavenej na mě vypadal takhle.
Grx kliky i f-sok přidaj váhu…můj druhej Diverž v alu neměl f-sok a díky tomu byl vahove fajn.Ale předek dal vedet o kazdy dire …pod listim:))
Lada: se divím že beres 58…ten Ronin ode me ti byl menší?Diverge jsem bral 56
VencaSup: a má ten tvůj Lappi také odpružení v přední vidli a např 40 mm pláště?
Pěkné to máš. Jen mě překvapuje ta hmotnost. Lapierre hliník na sadě shimano 105 mi váží 9,3 kg a to je kolo staré 9 let.
No jo, chtěl jsem zkusit jednopřevodník elektriku, na kole bylo původně GRX 2×11. Jednopřevodník GRX funguje, takže není potřeba ho řešit. Kazeta 10z by nebyla problém, ořech mám, ale přišly mi na těch kazetách 10–44 docela velké skoky mezi převody. Uvidím, jestli mi 10z pastorek bude chybět.
Zvlastni kombinace sramu a shimana… karb. vypletu a kazete s 11z… :-) Ale jestli se ti to libi a vyhovuje :-)
5* vítej do klubu Diveržáků