Za ty prachy není na nový třináctce od Sramu ani řetěz :)
(vloženo 15.9.24)
Sleduji jen tu GeX verzi, bude mít jiné třmeny a píši, že bude kompatibilní s ostatními komponenty (je možno přidat přesmykač, chápu to tak, že přehazovačka s ramínkem 95mm má rozsah max. pastorku 42–51z, jak píši ve specifikaci a asi půjde ke kazetě 11–42zdát přesmykač, což pro nás „lemry“ by bylo fajn).
Přehazovačka GeX má něco jako brzdu (damping system).
Uvidíme.
Před dvěma dny se dala silniční sada na oficiálních stránkách Wheeltopu koupit v nějaké akci za 639€ včetně dopravy.
Protože po pár pádech v lese to začne blbě řadit na 1, nebo 2 pastorcích a cvakat o 2 a o 1 zase vrátit je fakt pruda u řazení z x tisic. Mám na mysli tedy generaci před Transmission.Vůbec se nedivím, jak při uvedení Transmissionu neustále zdůrazňovali odolnost.
Kubánec: Protože nemáš doma rovnač patek a sponzorovat servis přece nebudeš když si to můžeš doštelovat na svoji unikátně ohnutý patce a vyladit to do dokonalosti ;)
Smejči – na silnici mám ještě čelisti takže tam je to OK a na bajku Shimana tudíš také bez problémů :)
@roud: Když patří mezi spoko zákazníky AXS, co Sram brzy? Mě se eřešení od sramu líbí nejvíc, ale nemám vůbec v důvěru ve Sram brzdy. Ty ještě nikdy dobré nebyly a slibují vyřešit vylepšení už 10let :-) Ale to mluvím o MTB, s kotouči na silnici nemám žádné zkušenosti.
orm: Já mám ústafní jakobi práfo :))
Smrtelně vážně, proč je potřeba štelování na každém pastorku?
@Kubánec: Ja myslim, ze distributori by se nemeli vyjadrovat, protoze to zavani zaujatosti ;-).
Kubánec – patřím mezi velice spokojené uživatele AXS jak na silnici tak na bajku ale rád se podívám co umí konkurence dá li se to tedy konkurenci nazvat :)
roud: Super je to programování, to je přeci hrozně potřeba. A nejvíc je možnost nastavení na každém pastorku. To prostě musíš mít když kupujet „sračka“ kazety z Alíku :)))
Asi tomu nerozumím koukám na stránky a tam je hazka s řazením za 12k když vezmu gx upgrade kit z ofiko shopu tak je za 12k vysvětlí mi někdo co na tom cenově je super ?
Škoda že k tomu nedělají tlačítka na hrazdu. Dokážu si to představit na nějakém časovkářském nebo triatlonovém kole. Levnější sada pro občasné použití. Když na hlavní silnici vyměním sadu a záplety, tak toto jen přeprogramuji a můžu na tom kole opět využívat kola že silniční jednice.
Mám, testuji. Aktuálně na sram 12s, ale původně jsem to testoval na 12s Shimano. Obojí v pohodě. Apka jede dobře a nabíjení taky – mikro ladění na jednotlivé pastorky kazety je super.
Rádi to obdobně jako původní axs, Transmission řadí jinak. Tam občas hazka „čeká“ až mu najede kazeta.
Yatza: zbláznil ses? To by se mohlo totiž stát, že by byl sram moc kompatibilní a to by se sramu nelíbilo, protože bys jim nasypal malo chechtáčků :)
Ja na to (nebo neco podobnyho) uz snad loni? koukal na Ali, ale s nakupem pockam, az to bude v UDH verzi :D BTW, umi SRAM programovat pocet rychlosti? Nikde sem to nezkoumal, ale pripada mi to celkem uzitecny a vlastne uplne zadarmo, staci uprava softu.
Tak až to budete kupovat pozor na následující:
Wheeltop několikrát měnil design hazky kvůli patentům, takže dostupnost náhradních dílů je diskutabilní.
Vypadá to jako sram, ale baterka nejde vyndat (asi jde vyšroubovat, když odejde), nabíjí se to tedy jako shimano.
Za mě asi bezpečnější 105 sada.