Po týdnu před odvozem do Cannondalu na reklamaci praskliny rámu
Novej zadní záplet x432
Den po koupi na vejletě
Moje první karbonové kolo.přestavěl sem 940 k obrazu svému (sid select+,brzdy xt 8100,kotouče 203 a 160,rodi carbon kola,pláště 2.35 Thunder Burt bezduše,karbonová sedlovka,sedlo sqlab. Váha 10.3kg Můj mazel
Cannondale Scalpel Si .Koupeno za velmi dobrou cenu ale s dost investicema (kazeta,řetěz,prasklé ráfky stance crest,ložiska v nábojích,ořech k.o.,repas zadního tlumiče,vidlice,3 praskliny na rámu(v cannondale kde to měli 3týdny tvrdí že je to jen barva…takže moje první celopéro se kterým sem za měsíc najel jen 100km a zbytek stálo v cannondale nebo sem ho měl rozebraný na dílně … ale jinak sem se do něk zamiloval a snažím ho dát do stavu plně funkčního
(vloženo 30.9.24)
Značka | Cannondale |
Model | Scalpel Si |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | M |
Rám | Cannondale |
Vidlice | Lefty xlr 100mm |
Tlumič | Monarch xx |
Řazení | Xtr |
Kazeta | 11-46 Xt |
Řetěz | Xt |
Brzda přední | Xt |
Brzda zadní | Xt |
Ráfek přední | X432 |
Ráfek zadní | X432 |
Pláště | 2.25 maxis advent race |
Je to celé bez vůle a v pořádku a bojuji s tím xlockem…mám zadní tlumič po repasu ale vydrží to fungovat tak 2hodiny a opět se to zavdušní a ztuhne tlumič…už nevím co s tím…nikde žádnej unik kapaliny nic…kdyby to šlo nějak předélat na manualní ovládání tak by to bylo super ale nemůžu k tomu nic dohledat
Chápu tvoje nadšení z registrace na BF, a chuť představit svoje kolo.
Zkus to znovu a lépe,přidej k tomu nějaké story a doplň komponenty.
I hodnocení bude lepší.