Druhý gravel, abych nemusel vozit kolo na víkendy na Šumavu.
Hnoj dodal rám, kliky a řidítka, zbytek jsem našel doma v garáži.
Najeto zatím 300km, poladil jsem proti fotce řidítka a dal jinou omotávku. Za úhel představce asi dostanu hejt, jsem línej to na fotku otáčet a stejně design zabije moje tradične vy**čená sedlovka.
Barva na živo pecková a jede to příměřeně osazení a formě ridera :)
(vloženo 7.10.24)
Značka | Sabro |
Model | Mk 1 - economy stavba |
Modelový rok | 2024 |
Velikost | L |
Rám | Sabro |
Vidlice | Sabro |
Kliky | Zeroing |
Měnič | GRX 810 |
Řazení | GRX 600 |
Převodník | Zeoring 44z |
Kazeta | SLX 11-42 |
Řetěz | SLX |
Náboj přední | Bontrager |
Náboj zadní | Bontrager |
Brzda přední | GRX 600 |
Brzda zadní | GRX 600 |
Brzdové páky | GRX 600 |
Ráfek přední | Bontrager Paradigm TLR |
Ráfek zadní | Bontrager Paradigm TLR |
Pedály | XTR |
Představec | MCFK |
Sedlovka | CD Save |
Sedlo | Bontrager |
Pláště | Bontrager GR 1 40" + Pathfinder Sworks |
Vedle vidím, že máš ještě Checkpointa v 58, tak tady by ses na XL taky určo nějak poskládal ne? Minimálně by to teda vypadalo o dost líp :-)
Tady je logo v pořádku :-) Velikost, hm, to bych jezdil pod štanglí :-) Pěkný to máš.
No ten představec je hnus a obzvlášť u zavodaka.
Jinak kolo krasne.
Jak se vubec na tom jede ( udelal to Číňan/Hnoj dobre)?
Oni by proti zdrcnutí taky pomohli aspoň dva kroky dozadu při focení :) Ale jinak se mi tenhle rám asi líbí trochu víc než ten kolegův. Kolik to váží v tomhle setupu?
Okometricky by to opravdu chtělo o číslo větší rám, aby to nevypadalo tak zdrcle.
Sabro jede, paráda! Posed jak je pilot zvyklý ;-) jen bych se někde utavil s tím převodníkem :-)
Mel jsi vzit XL ram. Tohle vypada hodne blbe..