Druhý gravel, abych nemusel vozit kolo na víkendy na Šumavu.
Hnoj dodal rám, kliky a řidítka, zbytek jsem našel doma v garáži.
Najeto zatím 300km, poladil jsem proti fotce řidítka a dal jinou omotávku. Za úhel představce asi dostanu hejt, jsem línej to na fotku otáčet a stejně design zabije moje tradične vy**čená sedlovka.
Barva na živo pecková a jede to příměřeně osazení a formě ridera :)
(vloženo 7.10.24)
Značka | Sabro |
Model | Mk 1 - economy stavba |
Modelový rok | 2024 |
Velikost | L |
Rám | Sabro |
Vidlice | Sabro |
Kliky | Zeroing |
Měnič | GRX 810 |
Řazení | GRX 600 |
Převodník | Zeoring 44z |
Kazeta | SLX 11-42 |
Řetěz | SLX |
Náboj přední | Bontrager |
Náboj zadní | Bontrager |
Brzda přední | GRX 600 |
Brzda zadní | GRX 600 |
Brzdové páky | GRX 600 |
Ráfek přední | Bontrager Paradigm TLR |
Ráfek zadní | Bontrager Paradigm TLR |
Pedály | XTR |
Představec | MCFK |
Sedlovka | CD Save |
Sedlo | Bontrager |
Pláště | Bontrager GR 1 40" + Pathfinder Sworks |
@McBlacky
Okometricky tomu nepřidá ani ten šílený hlavový úhel první generace Sabra.
Nebyla by řešením Merida Silex?
Dost dělá fotka, jinak Reach je 391 (Trek) vs 388 (Sabro) – takže stejný prakticky a Stack 609 vs 589,5 (to dělá tu horší optiku sekundárně). Head tube 171 vs 170. Jediný co se liší víc je wheelbase kdy Trek má 1032 vs 1019, s tím, že Trek je spíš delší kolo, to ale ovlivnuje jízdu ne posed.
Chápu, že pro experty od klávesnice to argument nebude. Jen bych chtěl říct, že pro lidi jako já co mají velmi výrazné disproporce je tabulka geometrií prakticky jediné kriterium výběru kola a třeba u moderních silniček si já osobně nemůže koupit 90% seriové produkce, byť bych třeba rád měl SL7 nebo Madonu.
kandik psi zub takze jen protoze to je kolo Blackyho, tak si nikdo nemuze dovolit utrousit nazor, ze to proste neni uplne nejlepsi volba? Chapu ze ta ramovka byla asi za dobre penize a tak to vzal, takze se k tomu docela hodi „darovanemu koni na zuby nehled“ nicmene asi i sam Blacky by uznal, ze kdyby si mel nechat delat hram na miru, tak takhle to rozhodne vypadat nebude. To je cele.. Jinak o posedu samotnem se nikdo nebavil. Posedi ma nastaveny urcite dobre na svou postavu. Jen tim padem vzhledove to je proste silenost..
kandik: jestli to nebude tím, že ten rozdíl v rámech je do očí bijící ;-) Vím, že Blacky jezdí léta letoucí, proto bych očekával volbu obdobné geo rámu na kterou je zvyklý. Tady to Sabro z tohoto pohledu prostě vypadá dost divně, nic víc.
stejne me neprestava fascinovat, jak si banda okometru od klavesnice mysli, ze majiteli kola nejak jako z hury jebne a koupi si kolo ktery je posedem mimo. Obzvlast v pripade pomerne cyklistujiciho cyklisty, kterej ma kol vic a asi uz neco zkusil…
Pro vsechny co resi posed, v diskuzi u Emondy jsou detaily a cisla. Nebudu se opakovat. Mam 183cm a nepomerne dlouhy nohy, takze XL je mimo.
Polka – check 58 je geo podobny tady Lku mnohem vic nez XL, tomu by odpovidalo 60k u Treku.
Vedle vidím, že máš ještě Checkpointa v 58, tak tady by ses na XL taky určo nějak poskládal ne? Minimálně by to teda vypadalo o dost líp :-)
Tady je logo v pořádku :-) Velikost, hm, to bych jezdil pod štanglí :-) Pěkný to máš.
No ten představec je hnus a obzvlášť u zavodaka.
Jinak kolo krasne.
Jak se vubec na tom jede ( udelal to Číňan/Hnoj dobre)?
Oni by proti zdrcnutí taky pomohli aspoň dva kroky dozadu při focení :) Ale jinak se mi tenhle rám asi líbí trochu víc než ten kolegův. Kolik to váží v tomhle setupu?
Okometricky by to opravdu chtělo o číslo větší rám, aby to nevypadalo tak zdrcle.
Sabro jede, paráda! Posed jak je pilot zvyklý ;-) jen bych se někde utavil s tím převodníkem :-)
Mel jsi vzit XL ram. Tohle vypada hodne blbe..