Parádní agilní stroj a s elektrickým řazením je pecka (jen je blbý zapomenou to nabít jako já včera)
(vloženo 8.10.24)
Značka | MMR |
Model | Adrenalin 00 |
Modelový rok | 2024 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 8.2 |
Rám | Karbon |
Vidlice | Karbon |
Kliky | Ultegra |
Přesmykač | Ultegra Di2 |
Měnič | Ultegra Di2 |
Řazení | Ultegra Di2 |
Převodník | 34-52 |
Kazeta | 11-34 |
Náboj přední | Dt Swiss |
Náboj zadní | Dt Swiss |
Brzda přední | Ultegra - disc |
Brzda zadní | Ultegra - disc |
Ráfek přední | Dt Swiss 1800 |
Ráfek zadní | Dt Swiss 1800 |
Pedály | 105 |
Pláště | Hutchinson Fusion |
Moc hezky kolo, mne osobne, by se libilo, az se tyhle plaste sjedou, dat ty s hnedym bokem.
A jeste by tomu slusely stejne kosiky :-).
Ale za 5. At ti dela radost!
„Mom, can we have Æthos?“
„No, we have Æthos at home.“
At home: …
No takhle asi k příspěvkům. A jinak jeste 15 let jsem tady nebyl, nic se nezměnilo:-)
Takhle osazené a s BARVOU kolo os speslu stojí jednou tolik, takže absenci barvy plus 70 k preziju. Ke kolům…i s těmito jsem si nedávno vyjel na Gloknerstrasse a i dolů to vydrželo. Asi kdybych závodil (v 50 letech už mám jiné priority) tak si dám dražší..
Jako, že by na to pořídil hliníkový kola za víc než 30 litrů? No to asi ne :) Pořízení dobrých karbonových (nechápu proč by někdo kupoval za účelem vylepšení hliník) lze za podstatě příznivější cenu. A kdyby chtěl někdo srovnatelný kola pořídit na kole už v základu, třeba místo tý elektriky, tak si bude muset připravit rozhodně větší balík než stálo tohle MMR.
Myslíte vyměnit (pokud jste Čech nechápu proč nepišete česky). Lehká kola stojí někdy více než polovinu celého kola a to nemyslím karbonová.
@moureček Kola můžeš vždycky upgradovat, dva páry se vždycky hodí, původní pak můžeš mít do bordelu! ;-)
Hlavně, že to má elektrické řazení ale levná kola Kola jsou důležitější.
Jak píšou další, omotávka opět za h…o. Za ty prachy ±75tis. parádní stroj a už i s udh patkou. Ať ti to jezdí.
Moc pěkný kolo, to posviští! ;-) Co to tam máš za balóny, že jsem tak smělý? ;-)