Velikost | 56 |
Hmotnost | 9,9 kg |
Rám | F1 Super Special |
Vidlice | F1 Super Special |
Hlavové složení | Campagnolo Record |
Kliky | Campagnolo Super Record |
Středové složení | Campagnolo Record |
Přesmykač | Campagnolo Record |
Měnič | Campagnolo Record |
Řazení | Campagnolo Record |
Převodník | Campagnolo Super Record |
Kazeta | HG 50 |
Řetěz | Sedis |
Náboj přední | Campagnolo Record |
Náboj zadní | Campagnolo Record |
Brzda přední | Campagnolo Record |
Brzda zadní | Campagnolo Record |
Brzdové páky | Campagnolo Record |
Ráfek přední | Mavic |
Ráfek zadní | Mavic |
Dráty | Čtyřlístky |
Pedály | Campagnolo Record |
Řídítka | Cinelli |
Představec | Cinelli |
Sedlovka | Campagnolo Record |
Sedlo | San Marco |
Pláště | Tufo |
tohle je určitě f1 bo ma kratnkou zadní stavba a taky má malou vzdálenost mezi spodní ramovou trubkou a předním kole :D
Zdenda Cube.Navařené držáky mají novější F1.Favorit to je akorát ma kované koncovky Campagnolo
Sakra tady se to odborníky jen hemží, kdybyste se radši prostě kochali a nerejpali do blbostí…
Pokud by to byla F1, tak je mi divné, že jsou páčky přehazky na objímku a rám nemá navařené držáky ??
Fašák
ale tenhle druh nalepek je z 70tych let ale mufny na kole se pouzivaji od roku 82… ;)
Hroch obojzhivelnyj. S tim Favoritem jezdím takže omotávka musí být opravdu OK né historická.
paska, kosik :-(