Ešte sa zoznamujeme, ale prvé rande bolo super :-)
(vloženo 18.10.24)
Značka | Trek |
Model | Top Fuel C Gen. 4, 120 mm (130 mm) |
Modelový rok | 2025 |
Velikost | M/L |
Hmotnost | 12,4 kg komplet |
Rám | karbec |
Vidlice | Fox Float 34, Grip2, 130 mm |
Tlumič | Rock Shox Ultimate Deluxe RCT |
Hlavové složení | Cane Creek Hellbender 70 |
Kliky | Sram XX |
Středové složení | Sram Dub Wide |
Měnič | Sram XX Eagle AXS T-TYPE |
Řazení | Sram Pod Ultimate |
Převodník | 32z |
Kazeta | Sram XX, XS 1297 T-TYPE 10-52 |
Řetěz | Sram XX T-TYPE |
Brzda přední | Shimano XTR M9120, 4-piest |
Brzda zadní | Shimano XTR M9120, 4-piest |
Ráfek přední | Roval Control 29 Carbon XD |
Ráfek zadní | Roval Control 29 Carbon XD |
Pedály | Shimano XTR PD-M9100, short Axle |
Řídítka | Race Face Next 35 |
Představec | Race Face Turbine R35, 50 mm |
Sedlovka | One Up V3 |
Sedlo | Selle Italia X-LR Ti316 Superflow 145 |
Pláště | Maxxis Forekaster, Rekon 29x2,4 WT |
Ty mtb šaltry a kazety dorostly obludných rozměrů.
No ta hmotnost nie je najmensia…samotny ram ma v M/L 2,6 kg, Transmission je dost tazky a pneumatiky su uz celkom tazitka. A este je naprd, ze sedlovka ma priemer 34,9mm, tak tam tie gramy tiez pekne naskacu. Geometria je ale super a ako celok to funguje vyborne.
DePaX: este taka zaujimavost, da sa vymenou tlmica na 185×55 zvysit zdvih zadnej stavby na 130 mm.
Ale z těch variant nastavení by mě jeblo, 4 polohy tlumiče, možnost mulletu, vidla až 140… Jinak závist :)
Me se ty nový grafiky na Treku ale vůbec nelíbí:(, funkčně to bude parádní o tom žádný diskutat, jen mi to prijde těžký na to jak to mas vytuneny. Každopádně 5 a at slouzi
Krasný bajk!
Rám jjen pro jeden bidon? Nač jsou ty dva šroubky na spodku TT?