Před rokem jsem na to koukal u Frkyho, byl to ten první prototyp, co byl snad i na MTBS a hodně se mi toho na tom nelíbilo, ale na druhou stranu vím jak jezdí a že tomu dá dost zabrat a podle všeho mu to drží. Na živo to vypadá o něco líp, než na fotkách.
Mě se to tak nelíbí, ale zas berme to tak, že historicky většina firem v bajkovem prumyslu vyrobila něco podobného…Jakože slepá vývojová větev. Stejně, jestli se to nebude masoveji prodávat, tak to časem upraví nebo ukončí…Tak to bývá…Ocenil bych snahu udělat něco jiného, prostě to zkusit a dotáhnout to. Aspoň to nedělají jak CTM nebo Kellys tzn zadám to na Taiwan a vyberu z kazalogu, navrhnu design, dám na to nálepku czech brand a hotové…Prokop i ten jeden mladý na tom jezdí hodně slušně, teď se přidal Kováč…Tak uvidíme…
Ať vyrábí ečka a na normální kola se vykašlou. Tohle je peklo. Nekoupil bych si to ani kdyby to stálo 60 k.
Jenda: U Duratecu je nějaký problém? Sice úplně nechápu, z čeho žijí, vím, že se jejich kola na kolovou prodávají pod jiným brandem… Karbon žiletka stále bez kotoučů, posl. aktualita na webu 2019, dle FB s Ježkem ne úplně dobře ukončili spolupráci.
RB ještě existuje? :) zařadil jsem si ho existenčně někam k duratecu a morati
Mně to přijde zajímavé a kdyby dělali karbonovou verzi, tak bych ji třeba zařadil do výběru.
Tady je článek ohledně vývoje: https://dolekop.com/…achine-whizz
Hm, nelíbí se mi to. Přijde mi to jako ram na ecko bez motoru. A sram db8 a k tomu axs mi přijde zvláštní kombo.
Maxa už má nějaký zářezy: https://www.instagram.com/adam_maxa04/?… :)
Rám je to zajímavej, je to prostě něco jinýho. Ale s těma dvěma velikostma a s tim osazením to díru do světa asi moc neudělá.
at tam daji dovnitr radeji motor a udelaji z toho motorku..nebo at s tou exotikou jezdi po vystavach…na normalni cyklistiku by se meli radeji ******, na to se neda divat..
Jj dát tam pořádné gumy, vložky, sedlovku a nějaká kolečka, aby se na tom dalo i jezdit, jsme na dvaceti :-D
Teo Kováče verze má necelých 17 kg.