Tak mi kluci (schválně nebudu jmenovat) trochu zamotali hlavu :) Očekávám jízdu jak na létajícím koberci. Pro jistotu jsem si dnes vsadil plný ticket :)) Test fest!
(vloženo 12.11.24)
Me přijde tenhle způsob s nafoukanim na nesmyslnou hodnotu jako špatná metoda:)) Dát provozní tlak na kterej jsem zvyklej a projet si párkrát něco najetyho…jo to potom muzu rict.Ale na 2.5 barech to musí být tak komplet v háji, ze už bych nepoznal ani prd :)) U pevnaka teda stopro…ty by byl masakr v kterym by zaniklo cokoliv.
Hydra jde vyrazne ztisit mazanim.. ale je to specifickej „bordel“… ja mam i9 1/1 a ty jsou krasne tichy a prijemny
Tak test dopadl dobře. Já i kola jsme v pořádku :) V sobotu jsem na nich jezdil celý den a závěr je tento: Funguje to. Nahazoval jsem nové pláště tak jsem tam prdnul 2,5 baru a vyrazil. Na asfaltu, šterkovce nebo perkové cestě jsou ta kola opravdu pohodlná. „Odfiltrují“ drobné nerovnosti a vibrace. Na trailech je to pro mě vždy boj o holý život, takže nedokážu říct, zda je tam nějaký rozdíl. To bych musel asi hned přehazovat druhá kola. Každopádně když to funguje na cestách musí to fungovat i na trailech. Osobně mi příjde zvuk Hydry dost nepříjmený, ale asi bych si časem zvykl. A taky bych řekl, že ta kola/výplet při rychlejší jízdě po asfaltu tak divně ševelí :) Jinak to není slyšet. Osobně bych si je dokázal představit na gravelu nebo XC (HT).
tomfree – pro závodní enduro a pro mamuty se to dá naplést na kolejnice Duke FuryJack – hmotnost naskočí o nějakých 300g, váhový limit 130kg.
U soudruhů z Karl Marx Stadtu je celkem nevýhodou nutnost specifických nábojů a ráfků. A taky výrazně horší ÚV stálost Vectranu na Pi-ropě oproti Dyneema u Berdu.
Na těch Piperopech je zajímavé to uchycení špagátu. Místo niplu je pevné ukončení a „nipl“ je speciální matice šroubovaná do závitů v jejich náboji. Centrování je tedy potom na straně náboje.
Nemusíme tak řešit, jestli se mohou použít hliníkové niple :-)
Koukám, že to tu dost lidí nezná, tak dám ještě odkaz na konkurenci tady z KarlMarxStadtu: https://pirope.net
Pokud ten kámen nebude ostrý jako břitva, tak ho to normálně odpruží:
First ride and a grapefruit-sized chunk of rock broke loose and hit the rear wheel on a high-speed descent. The spokes made the strangest sound–imagine a xylophone strummed with granite–and I stopped immediately to investigate the damage. Outside of a scuff on the rim, I was hard-pressed to see where the impact occurred.
Zájímalo by mne,jak si to poradí s nárazem kamenů do výpletu při enduro použití.
Výplety, co má Kubánec, jsou na Trail/Enduro. XCO kola jsou 850–1.100g podle nábojů a ráfků.
@zderes: dokonce na tom někdo vyhrává olympiádu. Oh wait, ona elektrika má jednu zlatou a mechanika 3. :)
jinotaj – co dával Kubánec odkaz tak to bylo tuším kolem 1400g. Večer se na to podívám pořádně, vypadá to jako skvělá alternativa k těm DT Swiss myslím, že ty mají 1309g. S tou tuhostí jsem to napsal dřív než jsem něco zjišťoval :) jinak jezdit lidi budou na tom co jim kdo zaplatí. Do dnes jezdí někteří i na MS s lankama od Shimana.
miriorek2 :)) to nemám nikdy, ale čekáme na DT Swiss, budou naskladněny až v prosinci a tohle je výzva, ale bál bych se, že by to nebylo dost tuhý, jinak i váhově je set těžší než ty DT Swiss, ale žehlit to bude asi hezky. No asi největší výhodu bych viděl pro gravelisty.
Jojo..taky mám ve výpletech znatelny rozdíly.To zas je fakt že ono to potom dovede hodně zmenit jak to jde
Jsem zvedavej co na to Kuba bude rikat po jizde…i když ja si je nemůžu dovolit :) možná až za pár let kopie od cinana
to TK75, věřím, že to člověk pozná v compliance – na video kouknu -dík, měl jsem jednou na fullu extrem karbony, vysoky rafky, 32 špic, výplet svazanej karbonem, v technice se stím nedalo jezdil, ufukoval sem gumy pod 1 atmosferu, abych to vubec dal…
Zdvih?Jako dovedu si představit že bych to chtěl na hardtaila, ale brat 120 a Berds s tim ze to prida zdvih?To uz zavani černou magií :)))
Zderes -normálně se s tím dá v XCO vyhrát olympiáda, nebo mistrovství světa, takže asi jo ;-)
Kurnik šopa, to je marketing, přešel jsem ze 100/100 fulla na 120/110 fulla DC, vahove sem si dokonce polepšil, ale pokukuju už zase po něčem cca 130/120 ale sere mě váha, tak začínám spekuolvat, že necham 120/110 a koupím špagáty, pokud to přídává na zdvihu/jistotě bez přírůstku váhy.. těším se na hodnocení ha ha ha ha ha
okamzite pomateni mysli? :-D musim se stavit to okouknout nazivo ale trosku se bojim ze to budu chtit na treka :-D
V sobotu se chystám je pořádně otestovat. Mám je na Spura, tak čekám, že z kola 120/120mm udělají ta kola malý sjezďák :)
Som zvedavý na referencie. Zatiaľ som na berdoch videl všade len ultralajt XC záplety. Pritom s Mírom som mal debatu práve o tom, že pôvodne tie špagáty začínali práve na enduro nasadenie
To je ale blbost, od tkanicek se pomalu upousti uz i u bot :-D
Ne, ted vazne, jsem zvedavej na tvoje hodnoceni
Tohle jsou konkrétně tato kola: https://www.cyklomira.cz/…-hydra-berd/
Na bajku by horší aerodynamika špagátů neměla vadit, takže ok ;-) .