Velikost | 19,5 |
Rám | Yeti SB-66 carbon |
Vidlice | FOX 34 Kashima CTD |
Tlumič | FOX Kashima CTD |
Hlavové složení | Cane Creek |
Kliky | deore XT |
Přesmykač | deore XT Dyna Sys (10sp.) |
Měnič | deore XT Dyna Sys (10sp.) |
Řazení | deore XT Dyna Sys (10 sp.) |
Převodník | 24-32-42 |
Kazeta | deore XT 11-36 |
Řetěz | Shimano |
Náboj přední | DT Swiiss X 1600 15 mm os |
Náboj zadní | DT Swiss X 1600 X12 x 142 |
Brzda přední | deore XT kotúč 180 mm |
Brzda zadní | deore XT kotúč 160 mm |
Ráfek přední | DT Swiss X 1600 TBLS RDY |
Ráfek zadní | DT Swiss X 1600 TBLS RDY |
Pedály | deore XT |
Řídítka | Easton Haven carbon 711 mm |
Představec | Thoson X 4 70 mm |
Sedlovka | Thomson Elite 30,9 x 367 mm |
Sedlo | WTB Yeti |
Pláště | Maxxis Ardent EXO Protection,predný 26 x 2,40 zadný 26 x 2,25 |
kabajsccz:aktuálnu cenu zistíš v Ultrasporte,ja som bral cez nich komplet stavebnicu-ohladne karbónu,v prípade Yeti SB 66 je váha carbon rámu o cca 700 gramov nižšia ako v hliníku,a navyše tuhosť je vyššia.Carbónu sa netreba báť,viď Ibis Mojo HD
Ahoj Dano, potřeboval bych se na něco zeptat ohledně Yetiny. Napiš mi prosím. robby1@centrum.cz www.deadpoxk.com
Kolik takový luxus stojí ? :-) rám. taky chci carbonový enduro! ale furt něvim někdo carbon chválí, někdo zase ne :-(
BOMBA SB66… to je nádhera. Carbon bych osobně nevolil, a určitě bych tam hned dal teleskop a myslím by přišla vhod spíš dvojplacka s napínákem. Závidět budu jen do vánoc ;)
Za to že tam jsou normální pláště a nejsou tam žádné gram honičské komponenty dávám super. Ještě sedlovku a časem jiná kola, když tyhle nevydrží a je o best
6.12.12 14:19
paráda
velká pecka \‚\‘ Yeti, Ibis a Santa jsou best
1.12.12 14:34
samozrejme plášte budú s tmelom NoTubes-kolesá už majú pásku DT Swiss TLR vloženú,ventilky boli pribalené tiež
makak: spodná rámová trubka a spodok zadnej stavby má nalepený gumový chránič,zdvihy to má 152/150 mm ,plášte budú Nobby Nic 2,25 SS alebo DD -uvidím,sedlo bude Selle Itaia Shiver flow-je to jediné vhodné na moju prdel-celodenné výjazdy no problem
designove zvlastni, hlavne ten dlouhej bimbas ala sedlova trubka:( Jinak 34ka 160mm, celkove bytelny kolo, lehky kola s XC sirkou rafku a na tom macaty tezky gumy, no nevim:( tak jako tak je to fesak…
dalo by se:-)
Takový zajímavý,ať ti ten karbon dlouho vydrží.V té jejich modré se mě osobně líbí více ale je to tvůj bike i tak dávám
tomu jako celku na chut neprijdu, osazeni je taky ani ryba ani rak takova chrti 160 ka, ram se me designove nelibi, ten zlaty tlumak je peklo, ale to je jen muj nazor kazdopadne super raketa
je to takove smutnější, ale jinak samozřejmě vítej do rodiny :)
vypadá to dobře až na to napojení horní rám. trubky na sedlovou , to je děs – za mě
máš pravdu,vnútorná šírka ráfu je 18 mm,ale čo už,keď to takto poslali z Yeti cycles-chodia takto teraz všetky SB-66 a j 575
ty lehoučký kola a k tomu 2,4 Ardent je taková zvláštní kombinace, jiank super
váha bude cca 12,5 kg,sú tam ťažké plášte,odvážim keď vyhodím duše,kolesá sú TLR pripravené
Moc se mi nelíbí ta oblast kolem sedlovky, v M to vypadá myslím lépe. Ale asi bych to zkousnul:-) Jinak je to nádhera.
parada, kolik vazi celek? uvazuju o nem do budoucna i za ty nekrestanske penize :)
Možná bych vzal jinou barvu rámu,ale i tak nádhera-konečně něco pěkného.