Po delší pauze jsem si udělal radost a prakticky jen kvůli barvě jsem přikoupil GT Grade v základní variantě osazení. Ona i cena byla taková, že i když prim hrála barva, nebylo vlastně moc o čem přemýšlet.
Microshift mě překvapil – funguje moc hezky, brzdy jsem čekal úplně tragické, ale nejsou, a to ani když nepatřím k nejlehčím.
Pneumatiky jsou na mě ale v rozměru 37 moc úzké a skutečně se těším, až je nahradím širšími. Mám je už koupené – šíře 44 mm a obout půjdou na gravel záplety od DT Swiss.
Během koupě jsem byl naplno rozhodnutý na okamžitou předělávku na hydraulickou GRX sadu, ale po prvních kilometrech mi to zatím vlastně nedává smysl, tak to nechám uzrát…:-)
S ohledem na cenu mě svezení skutečně velmi mile překvapilo…
(vloženo 28.12.24)
Zatím moc neumím říct s ohledem na podmínky… Nicméně, předek, ten je boží, to vím už teď, zadek má takový delší chod na páce, brzdi určitě lépe, než ty mechaniky predtim, ale jak to bude fungovat v kombinaci za sucha, na to si ještě musím počkat.
PifPaf: tím pádem je to jasný – mám taky Háčko, tedy kazetu pro kluky se silnýma nohama! :-)
Dnes jsem nahodil Hydry, zatím tedy jen předek, na zadek jsem už neměl čas…
s4r: vizuálně to poznáš podle děrování posledního pastorku.
PifPaf: po pravdě úplně nevim, jak to poznat, je na ní někde nějaké označení vyražené? Co jsem koukal na různé obrázky, moc rozdílu, kromě popisu utažení na konci kazety, jsem nenašel…
PifPaf: zajímavé. Já mám na plečkosilničce vzadu asi starší verzi PROMAX DSK-300R a ta funguje normálně. Ale možná jen nemám dostatečně sjeté destičky. Plus už jsem několikrát dotahoval ten pevný pístek, abych měl krátký krok na páce, což by podle těch recenzí na Decatlonu taky mělo pomáhat.
PS: přední brzdu mám semi-hydraulickou ZTTO z Ali, tam jsem potřeboval větší výkon :-)
Ještě doplním, že na mém Gradu z roku 2023 byly dodány brzdy Promax DSK 330. Reference zde (stačí je hodit do Goole translatoru). Z toho, co jsem pochopil, mají ty brzdy konstrukční vadu. Že to někdo s klidem prodáva, je mi záhadou.
Kazeta měla být podle popisu CS-G104 (váha 424 g), ale u mého kola byla dodána CS-H104 (váha 575 g). Jakou tam máš ty s4r?
Aduldinho: díky za doporučení, vždy jsem si je chtěl zkusit, už jsou na cestě, tak uvidíme, co to bude dělat! :-)
PifPaf: když to dobře dopadne, Hy-RDy mi přijdou zítra. Vždycky jsem si je chtěl vyzkoušet, tak se těším! :-)
Zajímavý štěrkáč, tak ať to frčí! Co se týče Trp HY-RD mohu vřele doporučit, mám je na stroji z Dekáča a za mě brzdí dobře, někdy se mi zdá i líp než Sramácký hydry na Yoelóčku! ;-)
Vzadu mám Spyre. Dopředu jsem dal na zkoušku polohydrauliky Trp HY-RD. Zatím jsem spokojen s oběma.
A ten MS sword je už s něčím srovnatelný nebo pořád působí lacně jak cokoliv jiného od této značky?
PifPaf – s tím rozložením váhy souhlas, na zadek je to fakt zásadně těžký…
Co jsi dával za brzdy?
Brzdy byly to první, co jsem na tom kole měnil. V prudkém sjezdu se mi přední brzda rozpadla.
Advent X funguje dobře a asi bych ho taky nechal. Nevyhovovalo mi ale rozložení váhy, kdy zadek s ním je těžký. Chystám se to předělat na Sword 2×10. Čekám už jen na páčky.