Stalo se někomu, že by nešel po servisu LSR okruh na DHX2 cca 2022 rok? Sealhead nejde ani dotáhnout, nevím, co tam může zavazet…
Dík moc, za jakékoli rady :-)
(vloženo 22.1.25)
Tak, to by mohol byť ten problém. To ich máš toľko rozrobených, že sa pomiešali?
Jediné vysvětlení je, že někdo poplantal vnitřnosti…
Jak je vidět z fotky, novější tlumák (230×65) má damper body delší, tím pádem i inner…
Widla no a to je přesně to, co jsme s Kamilem nenašli.. Jakoby innerbody bylo delší…
Napadá mě jen nějaké srolované těsnění v hlavě, že by pak nešla zastrčit ta vnitřní trubka. Jinak netuším co by mohlo zavazet.
Olej tam není žádný, outer body dotáhnu, na sealhead přebývá závit, outer povolím, sealhead jde dotáhnout. Nevím, jestli tam není jiná bota v tom RB okruhu. Zkusím to pořádně nafotit
Presne toto ma tiež napadlo, preplnený systém olejom. Ifp síce vyzera byť zatvorené ale možno ešte nieje natlakované a naplnilo sa celé olejom. V tejto fáze ešte krytka IFP nemá byť prečo nasadená, stačí poistný krúžok. Potom sa predsa odbubláva:) čož je asi najväčšia chuťovka …
Mal som ich rozobraných x kusov a neviem si predstaviť situáciu kedy by sealhead nešiel kompletne dotiahnuť
Jedine ak by nebol dodržaný postup a IFP bola plná oleja a pri doťahovaní sealheadu by olej nemal kam ísť.
Tak asi jedine znovu a lépe.
To je zvláštny úkaz, že to nejde dotiahnuť. Raz mi to seklo tesnenie pri doťahovaní ale zatiahnuť tuším pri tom šiel. A to LSR si mal nakomplet rozobrané? Vytiahnuť ten akoby segerový krúžom som teda nedal. Na kompresii to išlo ale rebound ani prd. Ale čo sa tam môže posrať by ma vcelku zaujímalo. Tak dúfam, že niekto ešte prispeje s nejakou informáciou.