Značka | Ican |
Model | FL1 A I R O |
Modelový rok | 2025 |
Velikost | XS / 49 |
Hmotnost | 6.15 kg |
Rám | T1000 / T800 custom grey rainbow |
Vidlice | Karbon |
Hlavové složení | FSA SL Series ACB |
Kliky | Dura Ace 165 - 52/36 |
Středové složení | CEMA ceramic T47 |
Přesmykač | Dura Ace |
Měnič | Dura Ace |
Řazení | Dura Ace |
Kazeta | Dura Ace 11-34 |
Řetěz | Dura Ace |
Náboj přední | DT 180 EXP CL 24H |
Náboj zadní | DT 180 EXP CL 24H |
Brzda přední | Dura Ace |
Brzda zadní | Dura Ace |
Brzdové páky | Dura Ace |
Ráfek přední | EIE carbon ARG40TC30 Ultralight |
Ráfek zadní | EIE carbon ARG40TC30 Ultralight |
Dráty | Sapim Super CX Ray |
Pedály | Garmin Vector |
Řídítka | Avian Falcon II 80/380 |
Sedlovka | Roval Alpinist |
Sedlo | Prologo Dimension TRI NACK 143 mm |
Pláště | Tufo Comtura Prima TT |
cyklista86: Bude vozit 55 kg. Tomu je přizpůsobený výběr některých komponentů, hlavně ráfků, drátů.
Nebál bych se cca do 80 kg. Pro těžší lidi bych použil asi jen robustnější kola, zbytek je v poho.
Jakou ma nosnost takova 6kg ziletka?
Paní jde z mechanické ultegry 11S na novou duru, já ze starého na nový red.
Ať to máme pestřejší a můžeme porovnávat.
iceduck: Své rámy lakuju ve Frýdku-Místku, pan Marek umí.
Loga jsou z řezané fólie, nalepená až před svrchním lakem. Takže i docela plastická.
Dobre to vypada :)
Barva na obou kolech je od ICAN, nebo delana u nas?
jenda78: Je to geo aethose se zpevněnou hlavou, integrací kabelů a robustním středem T47.
Zpracování rámů Ican je příkladné, zde foto z vnitřku AC388.
Moc pěkný a vypadá perfektně zpracovaný. Inspirace Aethosem se nezapře. Palec nahoru!
ZdeNECK1: Máš pravdu, opticky se to láme okolo 54.
Pak už to není, hlavně s komínem, žádná hitparáda.
Naštěstí jsme oba prcci :-)
co dodat, boží, ale ve velikostech 58+ to tak pěkný nebude ha ha ha ha
mr.antik: S převody je to vždy alchymie. Na bajku vozíme oba 34T, jen loni na áčkovou Salzku jsem Míše dal 32T a po nastoupaných 7.000 vm říkala, že to bylo akorát.
Hodně výkonný kolega nechal 36T a na konci dost trpěl.
A já třeba zkoušel Lysou horu (9 km s průměrem 10 procent) s jednoplackou 44/33. No, jen jednou, kolenům se to nelíbilo :-)))
Spíš jde jen o optickou velikost té 52z placky, když vezmu že jsem na svůj silničko-gravel dal na letošek 46z :-D
Žena si s převody dokonce polepší. Čtyři roky jezdí na Focus Cayo bez problémů ultegru 165–52/36 s kazetou Red 11/32.
Když je v nohách…
Na Mallorku do kopců tam možná šoupnu 105: 11–36
to nemá chybu, snad jen opravdu ty mega převody na tam kalém kole… ale chápu že že i kopce se závodí
kajto: zvažoval jsem, nakonec vyhrál mírně těžší alpinist se stejným offsetem.
kajto: Ano, hylix i pevné osy od liakung a musím říct, že něco tak lehkého (6 g) a precizně zpracovaného jsem ještě v ruce neměl. Dokonce má objímka vevnitř dva průměry – nahoře je užší na konec sedlovky bez laku a dole širší, která krásně obepne lak.
Tome, dobrá gramařina, na to bych se bál sednout :) velká paráda, fotky jak z katalogu :)) Navíc jedno z mála kol v galerii, které nemám komín.
Parádní stroj. Jen ty převody 52/36 se 165 mm klikami jsou hodně přísné :-) .
Neskutečná pecka. Jedno z nejhezčích kol, co jsem viděl.
Tome, máš to jako vždy vymazleno do posledního detailu a už teď se těším i na tu druhou stavbu! Dávám jasných pět! ;-)