Ican FL1 A I R O 2025

Přidat foto

ve výstavbě...

(vloženo 28.1.25)

tomaschek tomaschek
Ohodnoť bajk: (5  / 74 hlasujících)
Značka Ican
Model FL1 A I R O
Modelový rok 2025
Velikost XS / 49
Hmotnost 6.15 kg
Rám T1000 / T800 custom grey rainbow
Vidlice Karbon
Hlavové složení FSA SL Series ACB
Kliky Dura Ace 165 - 52/36
Středové složení CEMA ceramic T47
Přesmykač Dura Ace
Měnič Dura Ace
Řazení Dura Ace
Kazeta Dura Ace 11-34
Řetěz Dura Ace
Náboj přední DT 180 EXP CL 24H
Náboj zadní DT 180 EXP CL 24H
Brzda přední Dura Ace
Brzda zadní Dura Ace
Brzdové páky Dura Ace
Ráfek přední EIE carbon ARG40TC30 Ultralight
Ráfek zadní EIE carbon ARG40TC30 Ultralight
Dráty Sapim Super CX Ray
Pedály Garmin Vector
Řídítka Avian Falcon II 80/380
Sedlovka Roval Alpinist
Sedlo Prologo Dimension TRI NACK 143 mm
Pláště Tufo Comtura Prima TT

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
tomaschek
tomaschek

29.1.25 21:21

cyklista86: Bude vozit 55 kg. Tomu je přizpůsobený výběr některých komponentů, hlavně ráfků, drátů.

Nebál bych se cca do 80 kg. Pro těžší lidi bych použil asi jen robustnější kola, zbytek je v poho.

Reagovat
cyklista86
cyklista86

29.1.25 20:29

Jakou ma nosnost takova 6kg ziletka?

Reagovat
rybička
rybička

29.1.25 16:32

To vypadá hodně dobře…

Reagovat
tomaschek
tomaschek

29.1.25 15:11

Paní jde z mechanické ultegry 11S na novou duru, já ze starého na nový red.

Ať to máme pestřejší a můžeme porovnávat.

Reagovat
ZdeNECK1
ZdeNECK1

29.1.25 15:06

Tome, proc ne novy red? Dura je nova nebo migrovala?

Reagovat
VojtaXY
VojtaXY

29.1.25 13:18

Tady pojem draha polovicka dostava novy rozmer :)

Reagovat
krabica
krabica

29.1.25 11:45

Parádní žiletka, ta váha je užasná.

Reagovat
tomaschek
tomaschek

29.1.25 11:24

iceduck: Své rámy lakuju ve Frýdku-Místku, pan Marek umí.

Loga jsou z řezané fólie, nalepená až před svrchním lakem. Takže i docela plastická.

Reagovat
iceduck
iceduck

29.1.25 11:21

Dobre to vypada :)

Barva na obou kolech je od ICAN, nebo delana u nas?

Reagovat
tomaschek
tomaschek

29.1.25 11:19

jenda78: Je to geo aethose se zpevněnou hlavou, integrací kabelů a robustním středem T47.

Zpracování rámů Ican je příkladné, zde foto z vnitřku AC388.

Reagovat
jenda78
jenda78

29.1.25 11:07

Moc pěkný a vypadá perfektně zpracovaný. Inspirace Aethosem se nezapře. Palec nahoru!

Reagovat
tomaschek
tomaschek

29.1.25 10:52

ZdeNECK1: Máš pravdu, opticky se to láme okolo 54.

Pak už to není, hlavně s komínem, žádná hitparáda.

Naštěstí jsme oba prcci :-)

Reagovat
kajto
kajto

29.1.25 10:46

Tohle je 56 nebo 58

Reagovat
ZdeNECK1
ZdeNECK1

29.1.25 10:40

co dodat, boží, ale ve velikostech 58+ to tak pěkný nebude ha ha ha ha

Reagovat
tomaschek
tomaschek

29.1.25 10:38

mr.antik: S převody je to vždy alchymie. Na bajku vozíme oba 34T, jen loni na áčkovou Salzku jsem Míše dal 32T a po nastoupaných 7.000 vm říkala, že to bylo akorát.

Hodně výkonný kolega nechal 36T a na konci dost trpěl.

A já třeba zkoušel Lysou horu (9 km s průměrem 10 procent) s jednoplackou 44/33. No, jen jednou, kolenům se to nelíbilo :-)))

Reagovat
mr.antik
mr.antik

29.1.25 10:08

Spíš jde jen o optickou velikost té 52z placky, když vezmu že jsem na svůj silničko-gravel dal na letošek 46z :-D

Reagovat
tomaschek
tomaschek

29.1.25 09:53

Žena si s převody dokonce polepší. Čtyři roky jezdí na Focus Cayo bez problémů ultegru 165–52/36 s kazetou Red 11/32.

Když je v nohách…

Na Mallorku do kopců tam možná šoupnu 105: 11–36

Reagovat
mr.antik
mr.antik

29.1.25 09:42

to nemá chybu, snad jen opravdu ty mega převody na tam kalém kole… ale chápu že že i kopce se závodí

Reagovat
tomaschek
tomaschek

29.1.25 09:01

kajto: zvažoval jsem, nakonec vyhrál mírně těžší alpinist se stejným offsetem.

Reagovat
kajto
kajto

29.1.25 08:48

Bral jsem od něj sedlovku s offsetem –15 +3

Reagovat
tomaschek
tomaschek

29.1.25 08:20

kajto: Ano, hylix i pevné osy od liakung a musím říct, že něco tak lehkého (6 g) a precizně zpracovaného jsem ještě v ruce neměl. Dokonce má objímka vevnitř dva průměry – nahoře je užší na konec sedlovky bez laku a dole širší, která krásně obepne lak.

Reagovat
Alojs01
Alojs01

29.1.25 07:56

Jednoduchy cisty design… fakt hezky a az neuveritelna vaha :-).

Reagovat
sheenecek
sheenecek

29.1.25 07:30

Tome, dobrá gramařina, na to bych se bál sednout :) velká paráda, fotky jak z katalogu :)) Navíc jedno z mála kol v galerii, které nemám komín.

Reagovat
ra.ma1
ra.ma1

29.1.25 05:30

Velká nádhera!

Reagovat
kajto
kajto

28.1.25 22:19

Suprové, a o kilo lehčí než můj prototyp.Hylix jsi bral od liukang?

Reagovat
TJK
TJK

28.1.25 22:04

to se mi libi moc!

Reagovat
couffy
couffy

28.1.25 21:37

Luxusní

Reagovat
miťo
miťo

28.1.25 21:36

Moc pěkné!

Reagovat
keymaker
keymaker

28.1.25 21:26

Sehr schon :-)

Reagovat
tomaschek
tomaschek

28.1.25 21:06

Singlespeed: Míša na to má nohy :-)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

28.1.25 21:05

Parádní stroj. Jen ty převody 52/36 se 165 mm klikami jsou hodně přísné :-) .

Reagovat
MilesWheeler
MilesWheeler

28.1.25 20:54

Neskutečná pecka. Jedno z nejhezčích kol, co jsem viděl.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

28.1.25 20:30

Tome, máš to jako vždy vymazleno do posledního detailu a už teď se těším i na tu druhou stavbu! Dávám jasných pět! ;-)

Reagovat
tomaschek
tomaschek

28.1.25 20:25

Doba disková je doba disková… první kousek pro ženu.

Reagovat
PatRyck
PatRyck

28.1.25 20:18

Naprosto luxusní!

Reagovat

Další galerie z kategorie

MichaelSimek 5
Ltd.mp 2
tomaschek 35
Polka 14
přez les 18
s4r 13