Fotky mi moc nejdou :)
Kolo na závody pro syna. Náhrada za minulý model (viz profil) Nejdříve jsme chtěli jen vyměnit pohon, ale jak jsem v tom tak ležel a počítal, vzniklo z toho toto.
Základ byla rámová sada, kterou jsem hned nechal polepit fólií. Něco bylo co dům dal – (sedlovka, sedlo), komplet sada Sram, brzdy – zatím bez zkušeností, ale průšvih by to být neměl, kola- DT Swiss nové pořád v Otrokovicích neměli a aby se to stihlo do Vánoc, tak pořízeny jiný, podle mnohých taky fajn.
Nad tlumičem mezera, kam ještě vleze orig. nářadí.
Tlumení – nejvíc neznámo a tajemno, není ani koho se na osobní zkušenost zeptat. Chodí to nějak s waťákem, podle šlapání, terénu atd. Za mě je to už celkem úlet kam se to dostalo. Ani nevím kolik má kolo baterií. Plášť přední bude asi 2,35.
Barva rámu na výběr jen jedna a moc se mi nelíbí. K tomu jsem to ještě dojebal barvou brzd a gripů :)))) ale co, je to na závody ne na kafíčka :)
Jedna věc je namontována špatně. Kdo první pozná, má u mě jedno točený :)
Zatím ještě nevyzkoušeno.
(vloženo dnes)
Značka | KTM |
Model | SCARP EXONIC 2025 |
Velikost | L |
Hmotnost | 9,975 |
Rám | SCARP 29 Premium Carbon SLL110mm |
Vidlice | RockShock SID SL Ultimate 29 110mm 15x110 |
Tlumič | RockShock SID Luxe Ultimate FlightAttendant 210x50 |
Hlavové složení | FSA ACR drop/in 1,5" Internal |
Kliky | SRAM XX SLEagle DUB Boost X-Sync 12s Black |
Měnič | SRAM XX SL T-Type Eagle Transmission |
Řazení | SRAM POD Ultimate |
Převodník | 34z Powemeter |
Kazeta | SRAM XX SL T-Type Eagle Transmission 10-52z |
Řetěz | SRAM XX SL T-Type Eagle Flattop |
Náboj přední | DT Swiss 180 |
Náboj zadní | DT Swiss 180 |
Brzda přední | Magura MT8 SL Raceline |
Brzda zadní | Magura MT8 SL Raceline |
Brzdové páky | Magura MT8 SL jednoprstové |
Ráfek přední | Thread Carbon 29 |
Ráfek zadní | Thread Carbon 29 |
Dráty | DT Swiss Aerolite |
Pedály | X-Pedo 8 Ti |
Řídítka | FSA KFX SIC 780/105 |
Sedlovka | FOX Transfer SL 30,9 Factory 100mm |
Sedlo | SLR Boost Float Carbon Rails |
Pláště | Schwalbe Racing Ray/Ralph SuperRace |
Hlavně když dáš axs sedlovku, bude ta letuška fungovat zas o chlup lépe a přizpůdoví se rychleji siituaci…Jako bonus o jednu debilní páčku a bowden méně :-)
Zajímavé, to poletí.
Dotaz ten levý ovladač je na co? (tlumič a vidle ?) Myslel jsem, že to funguje automaticky.
objimku sedlovky? sroub davam dopredu, a transfer ma vzadu stupnici ne?
kazdopadne na levy strane je razeni proc, jednim radis nahioru a druhym podrazujes? tohle jsem uz jednou videl, ale bylo to na sedlovku
diikes
Moc krasy to nepobralo, ale funkcni to bude. Ta vaha je extra dobra.
Lepsi fotky udelas, kdyz budes fotit z o neco vetsi dalky se zoomem – blizsi casti kola nebudou o tolik vetsi nez ty vzdalenejsi.