Velikost | L |
Hmotnost | 8,1 |
Rám | Wilier Triestina 101 XC |
Vidlice | DT Swiss XRR |
Hlavové složení | FSA ZS-3 |
Kliky | Shimano XTR |
Středové složení | Shimano BB-91 |
Přesmykač | Shimano XTR |
Měnič | Shimano XTR |
Řazení | Shimano XTR |
Převodník | Shimano XTR 24/32/42 |
Kazeta | Shimano XTR 11-32 |
Řetěz | Shimano CN-7701 |
Náboj přední | Mavic Crosmax SLR |
Náboj zadní | Mavic Crosmax SLR |
Brzda přední | Shimano XTR BL-M985 |
Brzda zadní | Shimano XTR BL-M985 |
Brzdové páky | Shimano XTR BL-M988 |
Ráfek přední | Mavic Crosmax SLR |
Ráfek zadní | Mavic Crosmax SLR |
Pedály | Ritchey V4 |
Řídítka | Ritchey WCS carbon |
Představec | Ritchey WCS 4 axis |
Sedlovka | integrovaná + Ritchey WCS Stubby |
Sedlo | Selle Italia SLR TT |
Pláště | Continental Race King Supersonic |
pila bez diskuze. Osobně bych dal kola fulcrumy a pevná má svoje limity. Na 50ky CMT a KPZ ale super náčíní
8.1 bude real ale je to dost chaby na to ze je to fullcarbon a ta DT vazi nula nula nic… 8.2 jsem mel na 1.5kg titanu s odpruzenou a bez velky gramariny … je to skoda trosku
A to já bych váze klidně věřil, ta pevná je lehoučká… Bohužel 26ka na pevný pro mě není moc pochopitelná ani funkčně a designově dost divočina…
18.4.13 10:07
Jsem si tam kolo taky fotil, te´d si říkám, že je to skoro jak kdyby jsem si ho fotil v Dachau, ale bajk super :-)
podle me tam chyby par drobnosti a bude to ppekne.. jine riditka a jina sedlovka