Velikost | 55 |
Rám | De Rosa King 3 |
Vidlice | De Rosa King 3 |
Hlavové složení | Ritchey WCS |
Kliky | Campagnolo Record 11 |
Středové složení | Campagnolo Record 11 |
Přesmykač | Campagnolo Record 11 |
Měnič | Campagnolo Record 11 |
Řazení | Campagnolo Record 11 |
Převodník | Campagnolo Record 11 53/39 |
Kazeta | Campagnolo Record 11 12/25 |
Řetěz | Campagnolo Record 11 |
Náboj přední | Campagnolo Bora One |
Náboj zadní | Campagnolo Bora One |
Brzda přední | Campagnolo Record 11 |
Brzda zadní | Campagnolo Record 11 |
Brzdové páky | Campagnolo Record 11 |
Ráfek přední | Campagnolo Bora One |
Ráfek zadní | Campagnolo Bora One |
Pedály | Speedplay Zero Ti |
Řídítka | Deda Zero |
Představec | Deda Zero |
Sedlovka | integrovaná |
Sedlo | Selle Italia SLR |
Pláště | Tufo |
26.5.13 16:02
Mark-H14 : nemám potřebnou váhu, ale odhadem je to lehčí jak moje tchýně :o)
Doyle : mám k němu i papíry z Itálie / HonzaRez , radiator : silnice je tak trochu cirkus :o)
Celkově super, ale rám je na první pohled k nerozeznání od kopie z Číny za 1100USD. Je to tedy origo rám nebo kopie? Případným zájemcům pošlu odkaz.
na tohle se moc říct nedá ..jen přikyvovat hlavou a v tichosti česky závidět
Radost pohledět…
tohle je opravdu čistokrevná silnice, takhle to má vypadat
srdecni zalezitost :-)
Moooc mě líbí se :-)