Celopevňák
Ocelová elegance
Přední pružení je základ
Převod pro každou příležitost
Zadní stavba je bez návarků na nosič závodní rám se pozná:)
Do obchodu i na trail...
(vloženo 14.5.13)
Velikost | 19 |
Hmotnost | slušná |
Rám | CrMo |
Vidlice | Pevná - CrMo Bareš |
Kliky | Alivio (1997 či 98) |
Středové složení | čtyřhránek |
Přesmykač | Alivio |
Měnič | Alivio |
Řazení | Alivio sedmikvalt |
Převodník | Alivio |
Kazeta | sedmizub |
Řetěz | HG40 |
Náboj přední | Shimano - Parallax |
Náboj zadní | Shimano - Parallax |
Brzda přední | véčka Tektro |
Brzda zadní | véčka Tektro |
Brzdové páky | véčka Tektro |
Ráfek přední | Ritchey Vantage |
Ráfek zadní | Ritchey Vantage |
Řídítka | Zoom riser 640 mm |
Představec | Ritchey bronze |
Sedlovka | Al |
Pláště | Semislicky či drapáky dle roční doby |
Potencial to ma, ale souhlas zeby si to zaslouzilo sundat tu mestskou nadheru, i kdyz chapu ze to muze byt uzitecny..
Do terénu je ho škoda. Nahodiť hladšie gumy, blatníky…a mestský bike je na svete, ktorý toho ešte veľa pojazdí. Sám mám podobný.
15.5.13 11:14
Rám s vidlí super, blatníky vyměň za plnohodnotné a ten stojánek zahoď aspoň 100 metrů.
Moc hezký vozidlo. Na šichťáka bych asi dal plnohodnotné blatníky… nejvíc se mi líbí ta vidle:)
sundat tu trvalou z riditek, klacek na opreni, bilou ctvrtku z predniho kola a bude to gut,
Stojánek je tak praktický na focení:) Zámek nutnost každodenního ježdění do práce… Zadní blatník nevozím stále. Vepředu je \„rezerva\“ kvůli plášti – kolo z druhého biku.
PS : co ten přední rychloupínák…?!?
sundat : stojánek, blatníky a zámek, jinak krásný oldschool za 10bodů…:)