Velikost | 48 |
Hmotnost | 12,4 |
Rám | NoQuestion |
Vidlice | ITM |
Hlavové složení | Ritchey |
Kliky | Sram Force |
Přesmykač | Shimano 105 |
Měnič | Sram X9 |
Řazení | Sram x9 |
Převodník | Rotor Q-ring |
Kazeta | Shimano HG-81 |
Řetěz | Shimano HG-94 |
Náboj přední | Novatec superlight |
Náboj zadní | NoQuestion |
Brzda přední | NoQuestion |
Brzda zadní | Avid BB7 Road |
Brzdové páky | No name |
Ráfek přední | NoQuestion |
Ráfek zadní | NoQuestion |
Dráty | DT Swiss |
Pedály | Shimano M540 |
Řídítka | FSA SL-K |
Představec | FSA SL-k |
Sedlovka | ITM triango |
Sedlo | Prologo Scratch Pro Dea |
Pláště | Tufo Hi-composite carbon |
Ahoj,
krása.Sam mám postavenu nově tříkolku mimo běžnou konfekci protože jen tak se dá jezdit vážně a naplno a rád bych se zkontaktoval s dalšími lidmi co tématu tříkolek a případně handicapu rozumí .Sám mám DMO.Dan
Tak tohle je fakt krásnej stroj! No Question! ;-)
Majitelce držím moc palce a moc jí fandím :-)
v temné straně mé fantazie se tohle představilo jako FatBike, na kterým by se dalo v zimě jezdit na sněhu, a když by člověk vjel na led, tak by nespadnul, jako když jede jen na dvou kolech. Jinak přeju hodně úspěchu!
to bery1 .. měli jsme doma i tříkolku s jedním hnaným kolem … když budeš chtít akcelerovat naplno tak se dočkáš nepříjemného tahu v řidítkách., v prudších kopcích i jakoby odsouvání předního kola do strany. (osobní zkušenost)
Hej myslíte,že to bude mít o něco rychlejší akceleraci než ten samý bajk se stejnou hmotností a jen s jedním hnacím kolem,co?!
Thumbs Up!
to TJK, má všechno na levou ruku, pravou totiž nemůže, ta jí neposlouchá.
Jinak já na tom zajedu stejnou trasu jako na silničce na stejných tepech s průměrem nižším cca o 4 km/h a to je myslím jdobré
Teď tam sice je jen jedna páka, ale jsou v ní dvě lanka, takže pokud jedno praskne (i když je to asi málo pravděpodobné) tak dobrzdíš tím druhým. Takhle to kontrolou projde.
Je jasný že by se na tom dalo ještě dost věcí ladit, ale to je zase o financích. Brzdy byly tak podobně v plánu, ale to by zase neprošlo pravidly, protože tricykl musí mít dvě na sobě nezávislé brzdy a kdybys dal hydrauliku tak je to jen jeden okruh
Dost nepříjemné jsou boční sklony silnice, kdy si pod sebou tříkolku nesrovnáš jako kolo do svislé polohy a musíš se na tom rovnat ty, to chvilku jde, ale pokud je úsek delší bolí z toho záda.
to TJK … v přímém směru to jede super a klidně se to dá srovnat s hliníkovou silničkou, zatáčky se dají jet rychle, ale když si zdravý a máš pohyblivost na to abys mohl vyvažovat, což je u handicapovaných problém
z osobni zvedavosti zajimaly jizdni vlastnosti a jak se to chova v zatackach, pri sjezdu a tak..
porad na to cumim a hrozne me cela tahle stavba bavi! Jinak bych si ji k dokonalosti vypiplanou umel predstavid s ENVE vidlou na kotouce a k tomu predni i zadni hydrauliku.. ale proste mi to funkcne i technicky fakt padlo do oka, docela by me
Když budete mít chuť mrknout na web www.ladaekrtova.cz zanechat třeba i nějaký vzkaz a tím oživit tento web bude to fajn
Chlapi dík za hodnocení, je vidět že společnost dospěla a nevidí ve stroji který se vymyká zaběhlým standardům jen něco k smíchu.
Díky, byl to vývoj od čistého papíru, v NoQuestion řešili technickou stránku a já tu která souvisí s handicapem, aby to bylo jednoduše ovladatelné a spolehlivé a myslím že se to celkem podařilo, hlavně to dělá radost … teda soupeřkám moc ne :-)
Hele fandim vsem takovym projektum. Za prve krasne poskladany a za druhe to ma i pribeh. Drzim pace at se dari predevsim zavodnici
17.7.13 13:49
Nechci přehánět, ale myslím že je to v současné době nejlepší tříkolka na které se jezdí závody v para-cyklistice. S NoQuestion mám nejlepší zkušenosti. Pokud něco budete chtít tak klidně řekněte že máte doporučení od nás.
Diferák funguje jako diferák :-) se vším všudy. Pohání obě kola a vyrovnává rozdíly v otáčkách při průjezdu zatáčkou. Umí se to otáčet klidně i na místě s tím že jedno kolo točí vpřed a druhé vzad.
@raca01: Jak funguje ten diferák? Na fotce to vypadá, že hnané je pravé kolo a levé je na volnoběžce…při brždění se pak pravé kolo opře do volnoběžky a brzdí se…nebo se pletu?
Proto jsem psal o tom, ze je tam prd videt, takze tezko soudit. Ten odkaz by nebyl?
O tom Mrázkovi pochybuji, minulou sezonu na něm jezdila a jeho zadní pohon obou kol je jen náhražka, tohle má skutečný diferenciál, přes který se jednou brzdou i brzdí celá zadní osa,