Velikost | 58 |
Rám | Favorit 58cm |
Hlavové složení | Favorit |
Kliky | Eska |
Středové složení | Favorit |
Přesmykač | Romet |
Měnič | Favorit |
Řazení | Favorit |
Kazeta | 6 ti kolečko Velo |
Řetěz | Shimano |
Náboj přední | Favorit |
Náboj zadní | Favorit |
Brzda přední | Favorit |
Brzda zadní | Favorit |
Brzdové páky | Favorit |
Ráfek přední | Favorit |
Ráfek zadní | Favorit |
Pedály | favorit |
Řídítka | Favorit |
Představec | Favorit |
Pláště | Kenda |
Konusy jsou povrchově vytvrzené cementováním. Občas se stává, že je kuličková dráha vydrolená až na měkký podklad.O nějakou desetinu se přebrousí na brusce na ostření fréz a znova zacementuje :)
Hlavové složení je to, co tam bylo a uložení horníhověnečku je opačné, než u standart Favoritů .
Takové nálepky jsem ještě na 80-tce (kromě F1) neviděl. Hlavové složení vypádá jako ze specialu Walter (90. léta) nebo F1. Zvláštní.
Lak je původní, jen je zatřeno pár škrábanců. Nové jsou jen bovdeny, omatávka, pláště a výplet. Vyčištěno, namazáno, přepleteno, přebroušený a zacementovaný konusy a můžeš jet.
takhle zachovalé to by mě zajímalo kde na vrakáči
kde bereš tak zachovalé stroje ?