Jeste je zajem o puvodni stav? aktuality@seznam.cz
Aktuálně sháním kliky Walter. Napadlo mě,že to budeš nejspíš strojit do Campy, tak kdybys je byl ochotný prodat, můžeme se dohodnout. Převodníky nepotřebuji. Když tak napiš na – radim.klym@seznam.cz Díky
Vilém: to já nevím, snažím se proto zjistit co nejvíc. Chytám informace zde, četl jsem dostupné materiály na internetu a a napsal mail panu Babickému.
Nejsem tedy znalec, jako jini zde, ale netyka se ta Reynolds nalepka pouze materialu vidlice?
learita: určitě budu za tuto informaci rád. Uvítám jakékoli info abych to dostal do původního stavu
standoslav: dal jsem do „Foto biků uživatele“ nějaké fotky tak na to koukni jestli z toho něco poznáš díky
Kdyby jsi nevěděl kde sehnat polepy na F1 special z osmdesátých let, tak můžu pomoct.
Pokud jsou na tom kole i velké Campa brzdy z té éry, bude to radost skládat, brzd bylo málo.
já si myslím že to někdo přelepil, protože nechtěl mít je favorita ale působit honosněji. V době kdy to kamarád koupil v bazaru za pakatek letěli spíš hliníky a duali. Rád bych jej teď dal do původního stavu včetně polepů a komponentů
Ano F1 je to bezesporu. Sedlovka 26.2 a polep Reynolds vypadá věrohodně. Trošku zvláštní mi přijde, že nikde není jediné logo Favorit, ale proč ne. Vydlice je pěkně narovnaná pro kratší stavbu, tak bych tomu Reynoldsu i věřil. Je to takhle krasavec.
F 1 je to určitě, ke galerii se neumím dostat (mé chabé ovl. PC), ale Rey., by měl mít oproti klasice sedlovku 26,6, koncovky Campa a z vidle, co končí salámama by měla být z trubek věršího průměru, asi o 1mm
Někteříbznalci tu ale tvrdí, že je z trubek L-roll a mě by zajímalo jak to opravdu je. Budu rád za dobré rady.
podle toho co jsem našel na internetu by se mělo opravdu jednat o Favorit F1 speciál z trubek Reynolds. Rám je z roku 89 a osazen komponenty Campagnolo Super Record, Campagnolo Record a Walter. Jaké je tam středové složení zatím nevím.
Takže, je to tu znovu a doplněné o detailnější fotky zde http://cudlyk.galerie.cz/…4-favorit-f1