XTR + XX1

Přidat foto

Custom M985 + 10–42 XX1 kazeta

(vloženo 10.11.14)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Singlespeed
Singlespeed

12.11.14 06:52

Pokud má řazení Sram, tak přepákování nutné je. Sram má kratší chod lanka, takže na jedenácté poloze řazení bude Shimano šaltr teprve na desátém pastorku.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

12.11.14 06:32

Antik: Tina prostě potřebuje rozsah trojplacky, i když si zpočátku myslela, že ho nepotřebuje, tak se to snaží nějakým způsobem zachránit. Míří správným směrem. Kombinace dvojplacky a obří kazety má podle mě budoucnost.

Reagovat
mr.antik
mr.antik

11.11.14 22:56

a není tedy jednodušší mít trojplacku? Chápu, že to je out, ale kombinovat nevýhody všech systémů dohromady mi přijde zbytečný.

Reagovat
Tina
Tina

11.11.14 21:31

použil Shimano hazku lebo má vpredu dvojplacku. XX1 hazka si údajne z dvojplackou nerozumie. Prerábka systému má podľa mňa rovnaký cieľ aký mám ja. Cieľom je použitie kazety s veľkým rozsahom a na dvoplacke tak mať rozsah prevodov ako na trojplacke.

Reagovat
Tina
Tina

11.11.14 21:28

Prepákovanie nie je nutné meniť pretože štandardná 10speed XTR hazka M980 funguje s 11speed XTR kazetou a XX1 a XTR 11speed majú rovnakú celkovú šírku. IMHo je to iba zväčšenie rozsahu prehadzavačky na 42z pastorok. Ďalej si myslím, že …

Reagovat
Džey Ár
Džey Ár

11.11.14 20:33

1990 „SHIMANO 21 speed“! 2015 SHIMANO 11 speed? To je fakt blázinec. Sedmička byla OK , osmu jsem nejezdil, 3×9 no dobře, 2×9 to jsem byl dobrej :-), no a teď už na to nemám, takže 2×10 je v cajku. Ale 1×11, to už po mně nikdo nemůže chtít :-)!

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

11.11.14 17:10

Pokud je to ovládané řazením Sram, tak přidaná ramínka budou možná měnit přepákování 1:1 šaltru na Sramácký poměr, pokud to není řešeno posunutím šroubku uchycení lanka.

Reagovat
RAV3N
RAV3N

11.11.14 13:02

Tina: to mě samozřejmě napadlo, je vidět že konstruktér umí ( třeba to dělá jen pro zábavu ) ale proč dávat ke kazetě sram a řazení sram šaltr od shimana, jedíná výhoda je úspora cca 2500,– na šaltru :D Otázkou je jak přesně to řadí?

Reagovat
Lucase

11.11.14 11:54

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Tina
Tina

11.11.14 09:51

Rev3n: To nie je ťažké vydedukovať ;) Radenie bude IMHO Sram 11speed keďže to už jazdí asi rok a XTR 11speed stále nie je voľne v predaji ;)

Reagovat
scret
scret

11.11.14 09:48

aaa, ja to tusil, takze po vlne ubirani poctu prevodu prijde opet vlna pridavani:) nasledna revoluce bude v 3×11:))

Reagovat
RAV3N
RAV3N

11.11.14 09:15

Jaké k tomu má asi řazení…

Reagovat
Tina
Tina

11.11.14 08:44

Keď sa pozriete na tú hazku, tak to nie je iba „zbastlený“ napinák reťaze. Tam je pridaný kus paralelogramu. Tá krytka tam nie je lebo tam už nepasuje. Môžem iba hádať, že ten prirobený paralelogram mal zvýšiť rozsah hazky, aby obsiahla 42z pastorok

Reagovat
bimjeam
bimjeam

11.11.14 07:44

Fotka je z FB stránky kupkolo.cz, niekto to jazdí viac ako rok s 2×11 (38/24+10–42), podrobnosti netuším, ale tá snaha dokázať, že sa to dá je tam citeľná :) PS: 11spd XTR funguje s XX1 kazetou údajne bez problémov

Reagovat
Rubi
Rubi

11.11.14 00:23

radsi vyrobte tu kazatu za polovicni cenu se stejnou vydrzi a lidi vam urvou ruce :D

Reagovat
deekay
deekay

10.11.14 23:35

protoze mel nekdo doma XTR hazku a chtel si zabastlit? :)

Reagovat
mr.antik
mr.antik

10.11.14 23:33

tak ono to vodítka je asi taky nějakej prototyp, ale proč to dělat složiště, když xtr přehazka stojí to samé co X01

Reagovat
Vilém
Vilém

10.11.14 23:05

Ta krytka tam neni schvalne?

Reagovat
mr.antik
mr.antik

10.11.14 23:04

vidim tam jedinej důvod – dokázat, že to jde :-) Jinak logiku to postráda totálně…

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

10.11.14 23:00

To je prasárna. Na Deore jsem v pohodě narouboval vodítko ze starého LX s excentricky umístěnou kladkou a bylo elegantně vyřešeno.

Reagovat
TJK
TJK

10.11.14 22:49

je zatim nejaky pribeh a duvod?

Reagovat

Další galerie z kategorie

Barcak 0
Barcak 26
Barcak 8
trpaslik72 8
Concorde 20
Barcak 25