Co dům, Tina, Ebay, China, Taiwan, Hong Kong a Indie dala.

Přidat foto

Takže skoro hotovo… Už jen doladit pár detailů a pořádně ho nafotit. Je celý z ocele,1×10, pevná vidlice, hodně krátký představec a 12,6kg. Co nejdříve dodám do galerie biků.

(vloženo 22.9.14)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
scalar
scalar

28.9.14 12:45

Tina: to je odpověď jak do Rádia Jerevan

Reagovat
Dejv94
Dejv94

25.9.14 22:12

Tak už je v Galerii.

Reagovat
Lsdenski
Lsdenski

25.9.14 20:19

Právě šroubovací střed mi přijde jednoznačně jako plus.

Reagovat
Tina
Tina

25.9.14 09:17

Chystám sa na stavbu oceľovej silničky pre seba. Potom sem hodím foto :)

Reagovat
Tina
Tina

25.9.14 09:15

priemer objímky 31,8mm, sedlovka 27,2mm ale vieme urobiť aj pre sedlovku 27mm. Stred BSA 73mm. Pracujeme na možnosti zadnej osy X-12. Bol by záujem o stre BB92? Stred by bol širší a viac miesta pre plášť.

Reagovat
Lsdenski
Lsdenski

25.9.14 00:51

Tina jaký je na rámu průměr sedlové objímky?

Reagovat
Lsdenski
Lsdenski

25.9.14 00:47

Za mne moc pěkný rám, navíc tam není třeba pressfit, úchyt přesmykače na přímou montáž a další současná „vylepšení“ rámů.

Reagovat
Tina
Tina

24.9.14 21:40

Trubky sú vyrábané na zákazku podľa požiadaviek na pevnosť a zloženie od výrobcu. Výrobca trubiek však vzľadom na možné tolerancie vyrába trubky vyššej pevnosti a vyššým prídavkom legovacích prvkov ako je požadované

Reagovat
Tina
Tina

24.9.14 21:38

Scalar: ja som pôvodne uvádzala, že je to HiTen pretože som si myslela, že vzhľadom na dobrú cenu to asi nebude nič lepšie. Ale výrobca mi to vysvetlil, že je to CrMo aj zložením a aj pevnostnými vlastnosťami majú trubky parametre CrMo oceli…

Reagovat
Dejv94
Dejv94

24.9.14 20:12

vidlice stoji 1600, nebo zvyhodnena cena v setu s ramem. uz je na strankach Werku.

Reagovat
scalar
scalar

24.9.14 20:07

Už se vyjasnilo, z čeho ten rám je? Tina nejdřív psala, že Hi-Ten, pak že asi nějaký Cr-Mo a dál už jsme neměl čas to sledovat. Zima se blíží, taky budu potřebovat zimáka…

Reagovat
jIrI___
jIrI___

24.9.14 17:51

btw. kolik stojí ta vidlice?

Reagovat
jIrI___
jIrI___

24.9.14 17:49

těžké to je jak můj 120 mm full s plnohodnotnými převody osazený komponenty nižší střední třídy a na 26" kolech, ale vzhledem k ceně rámu (+možnosti vlastní geo) není co řešit

Reagovat
antt
antt

24.9.14 15:19

je to dost, ale stejnou váhu má i můj 28" hi-ten singlespeed

Reagovat
gargamel
gargamel

24.9.14 14:36

nemám nic proti těžkejm bajkum, ale tohle je na fullHT s 1×10 fakt dost, ale nijak to nekritizuju, jen píšu, že je to hodně :-)

Reagovat
tfoltynek
tfoltynek

24.9.14 12:30

Kolo moc pěkné a rád bých se svezl ať mám představu jak to pracuje. Ohledně těch gramařských fanatiků, to jsou hádám přesně ti co jezdí na kole za hafo peněz a diví se že to nejede tak rychle jak by takové lehké kolo mělo.

Reagovat
Kubiczech
Kubiczech

24.9.14 08:57

Těžké to rozhodně není. S Lyrikem a Reverbem mám skoro stejně. (:

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

24.9.14 08:45

Pravda je, že tahle stavba je těžká, ale rám je za tu cenu fajn, měl jsem cr-mo triple butted ve velikosti 19" a ten vážil 2,3kg

Reagovat
Lsdenski
Lsdenski

24.9.14 01:03

Také po rámu pokukuju a moc by se mi líbil jako 27,5" :-) V megalomanském množství všech Sprcialivyližzedů je to perla :-)

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

23.9.14 22:56

TJK – myslel jsem že se tu bavíme o hmotnosti, ale možná se pletu. Dejv94 – užij si kolo – a dej sem prosím tě fotky celého kola – jsem zvědavej – na ten rám mám taky spadeno.:)

Reagovat
Dejv94
Dejv94

23.9.14 21:41

…přední kolo je Deore nába, Remerx Master ráfek, 2mm dráty a mosaz niple + duše + obyč 2,4 X-King-cca 755–800g), třeba i ta kazeta HG50 váží tak půl tuny.

Reagovat
Dejv94
Dejv94

23.9.14 21:35

Takže, kolo bylo stavěno za co nejmenší cenu, jako druhý bike, dojížděcí kolo, zimák,… Některé věci už jsem měl doma, takže stačilo dodělat ten zbytek. Váha je výsoká nejspíš díky opravdu těžkým kolům (zadní kolo cca 1300g + duše + drátový plášť…

Reagovat
TJK
TJK

23.9.14 21:08

v tom pripade uz vubec nevim co jsi tvym prispevkem myslel

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

23.9.14 20:57

TJK – ale já jsem jeden z těch co říkaji že je těžká. „chce to líp číst“!. Proto jsem tvoji reakci vztáhl i na sebe.

Reagovat
vasado
vasado

23.9.14 20:51

ale ono cromo fakt krásně zvoní :-D

Reagovat
TJK
TJK

23.9.14 20:47

Le cobusier: co to meles? ja sem tady jeden z mala co tuhle stavbu haji a ta vaha je naprosto OK.. chce to trosku lip cist :-)

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

23.9.14 20:25

TJK – pravděpodobně znáš ohledně téhle stavby nějaké další detaily – jak komponenty, tak rozpočet. Tak se poděl ať si můžeme udělat obrázek. Na kolo s pevnou vidlí to rozhodně málo není. A rám bych z toho nevinil – můj O-O Inbred 29–18" má i víc.

Reagovat
Tina
Tina

23.9.14 20:11

p@X: pokiaľ sa na oceli poraidne neodvezieš tak ti to ani nikto nevysvetlí ;) Hmotnosť nie je všetko a nie každá vyjížka na bajku je chrtí závod :D

Reagovat
depresy

23.9.14 19:57

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
kamaro
kamaro

23.9.14 15:03

Souhlasím s TJK. Rám je jen jeden z mnoha komponentů, jinými komponenty se to dá odlehčit a mají větší vliv na jízdí vlastnosti. Navíc existují i komponenty, které si někdo dá na kolo, i když jsou těžké. Prostě srdcovky. BTW pěkná barva.

Reagovat
TJK
TJK

23.9.14 13:16

neda jezdit a kdyz to ma 8kg tak to lita samo, nemusi se slapat a generuje to energii… proste nesmysly

Reagovat
TJK
TJK

23.9.14 13:15

vilem: me uz to obcas leze krkem.. kvuli par jantarum co porad omylaji ty stejne blbosti je tady mraky desinformaci a pak kazdej kdo si takovou blbost precte si mysli ze ten ram s 2,5kg je sracka a kdyz ma 2,2 tak je to vesmirnej rozdil a na 13kg se

Reagovat
Dejv94
Dejv94

23.9.14 12:51

Vidlice s nerezanym krkem vazi 1188g a ram 2518g ve 20".

Reagovat
Vilém
Vilém

23.9.14 12:50

A to ut jeste nebyl Scalar s poznamkama o Hi-ten a o tom jak CrMo zvoni. Pral bych si, aby si do tech trubek nekdy cinknul, asi by ho to preslo stale opakovat.

Reagovat
TJK
TJK

23.9.14 12:47

nahazeny… muj werk mel s integrovanou sedlovkou a megahlavou 2600g a vahu sem mel na pevnym kole lehce prez 10.5kg na 2,25 plastich… nevim ze mate porad potrebu resit naprosto irelevantni hovadiny

Reagovat
TJK
TJK

23.9.14 12:45

furt vsichni melete o vaze a melete blbosti… jestli ma ram 2,2kg nebo 2,4kg je uplne sumak… a ten ram stoji pod 4 tisice!!! az si nekdo koupi ocel co mam pod 2 kila tak za ni da napohodu 20 – 30 tis… a vahu kola delaj lowcost veci co na tom sou

Reagovat
Vilém
Vilém

23.9.14 11:01

Neskutecne tezky? 18" ma 2450g, na ocelaka zadna hruza.

Reagovat
Bukowski
Bukowski

23.9.14 10:58

škoda,že tenhle na pohled docela hezký rám, je tak neskutečně těžký. skoro 13 kg na 1×10, full rigid je fakt bída .. Jinak to vypadá moc pěkně

Reagovat
lidumil
lidumil

23.9.14 10:17

SFINX?

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

23.9.14 09:30

Lehký to teda není, ale těším se každopádně na celou fotku.

Reagovat
kali222
kali222

23.9.14 08:48

Zee hazka = levná + hezká.

Reagovat
Rubi
Rubi

23.9.14 02:28

k cemu zee, kdyz je to celopevnak?

Reagovat
mikryn
mikryn

22.9.14 22:06

joo to bude pěkný bajk…steel is real

Reagovat
Lucase

22.9.14 22:05

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Mamut
Mamut

22.9.14 21:55

Na to, ze to ma pevnu, nema smykac, dalsie placky a polku radenia mi to pride nejake tazke. Davny zlty Sector '00 sa s pevnou dal dostat na 10kg v 17" na len trocha nadpriemernych komponentoch. = cca LX

Reagovat
georgio
georgio

22.9.14 21:28

Vypadá to parádně, ale ten modrej bowden mi tam moc nesedí.. Počkám si na foto celku:)

Reagovat
Dejv94
Dejv94

22.9.14 21:16

ZEE není NW, ale má větší zuby oproti normálním převodníkům, tak se uvidí. Pokud to nebude fungovat, příjde tam buď vodítko nebo NW převodník od Superstaru.

Reagovat
JakeF
JakeF

22.9.14 20:54

Zeečko jsou NW placka? Moc se mi nechce věřit, že by to s normální nepadalo…

Reagovat
Pablos
Pablos

22.9.14 20:50

Na ježdění do práce super.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Barcak 26
Barcak 8
trpaslik72 8
Concorde 20
Barcak 25
hovado_cz 6