Tak to bych netipnul. Na fotu mi spodni cast zadni stavby prijde tak na CX plast.
Vilém: ano, horák. Na kole co jsem teď jezdil byl Conti 29×2,2 X king. Co se tam vleze max. to nevím.
Rubi: tohle bude trochu dlouhodobější projekt, hlavně se bude čekat na novou DT vidli. Zbytek klasika: XX1, Tune, bižuterie MCFK
Tina: testoval jsem teď o víkendu aktuální model 0–1,0 a musím říct, že se na tom jezdí příjemně, jen ta zadní stavba s upínákem je dost měkká. Předpokládám, že tady to bude výrazně lepší.
Totálna špica :) Trochu by ma však odrádzal ten hlavový uhol 72° a pomerne vysoký stred (BB drop iba 57mm). Pokiaľ teda sedí geo čo majú na webe.
to pouziti trmenu jako vystuhy vypada paradne! cim to mas v planu ohazet?
BLACK1E: to je sice pravda, ale tento nový 2015 bude výrazně dražší :-(
logoman: ne, to je fukční kus. Na pár místech je schválně jiná tkanina karbonu. Vypadá to pěkně, jen já to neumím vyfotit.
Popravde vypada to nejak forove to je prototyp? Pripojeni sedlove vzpery vypada jak privareny, wtf?
no konstrukter je inteligent protoze udelal uchyty PM co nejblize stavby a trmen jako takovej bude tvorit vyztuhu toho mista… takze tahhle stokrat lepsi nez to mit na te horni trubce jak je standart
Ale jezdit na tom nebude, ne?
Žádný úchyty a zadní brzdu nevidim takže vibrovat nebude :-)
21.9.14 21:45
a hele, silnicka s kotoucovkou a pevnou osou:) jinak ta vaha neni snad mozna:)
Jestli tomuhle nebude vibrovat zadní brzda, tak palec nahoru pro konstruktéry. :)