28.8.14 08:42
jo u listovejch per si to dokáži představit že to funguje…ale u vinutých pružin…no já myslim že to bude praskat
mirabike: tak listové pružiny se z kompozitů dělaí již hodně dlouho. I u letadel
už asi před 15ti lety měly některý americký vany (dodávky) kompozitový jednolistový pružiny…
nordline: jde jen o vahu.. u kol asi jen na efekt.. u aut jde primarne o snizeni neodpruzenych hmot a dat dolu skoro 15–20kg váhy na pruzinách znamená zatracene velke zlepseni jizdnich vlastnosti
27.8.14 18:42
nějak nechápu…účel tohoto materiálu zde…volovina a tahák na peníze z kapsy na tohle už jsou jiný materiály.Bohužel ty nejsou pro hodně výrobců dostupný.Připouštím,že na kolo,,snad… na závody pro pár okruhů
Jak podvozek na Megane od Ohlinsu tak ty podvozky na Audinach nejsou s carbonovymi pruzinami ale je to nejakej jinej matros…
potom si do toho sedne clarkson a vsetky vyhody pruziny su potlacene sarmantnostou jeho tela
Do běžných taky. V současnosti je má Mégane RS Trophy-R. Brzy je chystá Audi.