Samo domo vidle good

Přidat foto

(vloženo 28.5.14)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Concorde
Concorde

29.5.14 18:33

Azmir – to je sice zajímavá teorie, ale nemáš pravdu. Kryty jsou tam kvůli odření, protože kluzáky jsou víc na raně, ale s nečistotami to nemá nic společného. Nebudu se tady o tom ale v komentářích rozepisovat. ;)

Reagovat
Azmir
Azmir

29.5.14 17:14

Concorde: a proto se tam dává ochrana jako na obrázku, kdežto u klasických vidlic nic takového není ;-)

Reagovat
Concorde
Concorde

29.5.14 17:06

RacerX – Já bych skoro řekl, že na USD vidlicích toho bordelu na kluzáky poletí mín než u klasiky. :)

Reagovat
RacerX
RacerX

29.5.14 12:45

že USD na kole chci! :o) Kuva chci! :D

Reagovat
RacerX
RacerX

29.5.14 12:44

Třeba, že na kole, vzhledem k užití, je praktičtější mít kluzáky nahoře než dole z důvodu lepší ochrany?! Ano, dají se koupit různé kryty, nebo jimi jsou USD vidlice vybaveny, ale zase je to nějaká váha navrch. Tento fakt nic nemění na tom,

Reagovat
Georrge
Georrge

29.5.14 11:33

u motorek se dbá na váhu stejně jako u kol, a taky požadavek na tuhost vidlice a tedy přesné vedení stopy je vzásadě stejný.

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

29.5.14 09:17

jasny, proto jsem psal otaznik, ani tou vahou si nejsem jistej, nechce se mi to hledat. Ale jde o řády…

Reagovat
Concorde
Concorde

29.5.14 09:10

kandik psi zub – 60kw je přestřelených, to má při dané hmotnosti s jezdcem snad jedině ATK 700 (dvoutaktní sedmistovka). Jen si tak rýpu :))

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

29.5.14 08:58

protoze motorka ma 60(?) kW na nejakejch 180kg s jezdcem? Kolo ma desetiny kilowatu na metrák.....

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

29.5.14 08:56

hlavne tam bude daleko jinej pomer sirky vidlice ku jeji vysce, cili pujde snaz docilit adekvatni tuhosti pomoci osy, taky mensi pomer vysky vidlice ke zdvihu, A vaha urcite hraje roli, ale nejaky to deko navic se asi da konsturkci odpustit…

Reagovat
TorpEdo
TorpEdo

29.5.14 08:36

U motorek je největší namáhání vidle při brždění a tam bych řek bude upsite down v dvojkorunce pevnější než klasika díky většímu průměru – vnější nohy tvořej celej vrchní díl, takže třeba …70% vidle?

Reagovat
fousek
fousek

29.5.14 07:55

volodaj: myslim ze se u motorek sleduje vaha stejne jako na kolech, ale preci jen musi uveztminimalne 2× takovou vahu, jinak top vidle jsou samozrejme taky duralovy

Reagovat
volodaj
volodaj

29.5.14 06:19

na motorke netreba až tak sledovať hmotnosť. klzáky sú oceľové, vrchné rúry hliník ale dosť masívny. uchytené v dvojkorunke, takže tuhosť tam je úplne inde.

Reagovat
Kubas.1
Kubas.1

29.5.14 00:04

a proč je to vlastně u kol nepoužitelný, a u motorek se poslední dobou nic jinýho nedává ?

Reagovat
Kami
Kami

28.5.14 22:48

antt: a co by tvořil můstek u vidlic s pevnou osou? Vidlice pěkná :) Však od upside down se vždycky upouštělo z důvodu malé tuhosti (u kol). U motorek je to spíš lepší varianta.

Reagovat
JakeF
JakeF

28.5.14 22:45

Můstek? Jak by ho tam jako měl nacpat? :D

Reagovat
antt
antt

28.5.14 22:37

netvoří v tomto případě můstek pevná osa? Pěkné, mohl to nafotit i zezadu

Reagovat
Azmir
Azmir

28.5.14 21:17

to je to vážně tak tuhé, že můstek není třeba?

Reagovat
deekay
deekay

28.5.14 20:16

Uz ji mel predtim na speslu enduro

Reagovat

Další galerie z kategorie

Ondrejst 0
s4r 0
trpaslik72 8
Concorde 20
Barcak 25
hovado_cz 6