Teď už silnička stoprocentní silničkou bude :-) 220g to jsou asi nejlehčí v této cenové kategorii… Ale hlavně jsou pěkný B-)
(vloženo 28.5.14)
Brontosh: Vše co jsi zmínil, kromě warning na vidlici (na tu se nějak zapomnělo), už je nějakou dobu sundáno :-) Až bude pěkně tak nafotím aktuální fota ;-) Jinak červena na rámu a ta na sedlovce už není na fotkách z 2013 ;-) Dík za názor :-)
no sláva.. a ty nálepky z ramu a vidle uz jsi sundal? (cervena na horni ramove trubce, zluta warning na vidli, carkovy kod zespodu, velikost na sedlove) ? No a ten plastovy tacek vzadu komentovat nebudu :) Jinak Pekny Spešlík ;)
Hele, já mám Xpresso 6, jezdím je druhý rok. Kufry drží i když už jsem dvakrát letěl k zemi a kufrem brzdil o asfalt. Co je horší, že se po roce udělala osová vůle v pedálech, obou. Prý běžné opotřebení, ale výměna ložisek je podle servisu za litr.
satch: aha, dík za odkázání. Dolů jsem snad ani jednou nekoukal :D a i kdyby, dnes už bylo stejně pozdě :-) Tak snad mi vydrží… při mým \„pózerským\“ nájezdu km :-)
shodou okolností jsem jedny kufry na Timech o víkendu oddělal, jak se stalo nevím..
Kysky: vlákno silniční tretry… tys tam mysli taky neco psal…(dneska :-)
Kde to najdu? jelikož když jsem tu něco hledal o xpressech, nikde nic nebylo. Ale třeba do toho dupe jak Greipel.. :D
kdyby BJP nepsal ve vedlejším vlákně že zlomil troje za sezonu, tak ok :)
TJK: právěže vypadají tak divně až je to pěkný :-) Canyon: jak říká TJK. Pedál je na to aby fungoval
ja som si radšej priplatil za Xpresso 4 kvôli tej kovovej ploche, takto ich budeš mať po pár výjazdoch celé obité…