Číňan uvádí, že tyto RU, které mi právě došly, mají titanové osky…nechce se mi tomu věřit, neboť nestály ani 9 GBP. Jak poznám titan?
(vloženo 26.5.14)
mastihuba: Už teď uznávám, že jsou rozhodně horší než ty z FRM5, které tam jsou teď, půjdou pryč
27.5.14 10:50
nejhorší Upinaky na trhu, ale tím si asi musí projít každej, protože jediné vlastní zkušenost je ta dobrá. :)
27.5.14 05:26
Dejv: Ak chceš aby dobre a bezpečne držali musíš páku zatlačiť fakt veľkou silou. Už sa mi stalo, že sa zadné koleso skrížilo. Povoliť ich potom je pre mňa utrpenie.
kupoval sem z koloshop za nejakych 450kc podobne, taky titan osa… vozim je na silnici a pohoda. videl jsem podobne i normalne v krame ve vitrine taky pod 500kc (Zastavka u Brna)
Tohle se ještě v dnešní době používá? :)
Pavko, chyby v gramatice se u tebe přestaly řešit, ale ***** aby strojař napsal tytan :D
Jinak tenm graf je taky dobrej. Jestli by se to fakt pri tahu 100kg natahlo o 1,8mm, tak to bych dal maximalne do vitrinky:)
Nejlíp to máš přes hmotnost, ideálně když to rozebereš a zvážíš jen osky. Titan to bude, jestli to máš ze zahraničí tak u nás by klidně stály o dost víc. A taky to bude levný titan, pevnostně slabší.
26.5.14 13:35
Alloy – (slitina) – to je u titanu vzdy, komponent z cistyho titanu by nebyl tak pevnej. Magnet. Chemicka zkouska. Hmotnost.
Singlespeed: Na titan kašlu, ptám se pro zajímavost, řešil jsem cenu a modrý vzhled, víc jsem po RU nechtěl :). Titan je vedlejší.
TC4 je Titan Grade 4 .. levnejsi verze s nejakym mensim obsahem primesi.. klidne to muze byt extralevne na vyrobu…
Fází rychloupínáků s titanovou oskou jsem si před pár lety taky prošel… :-)
Na obalu je titanium alloy :), to nevím, co je, na netu měl psán jen titan…tož asi to bude alloy :) ne? Titanuim myslel asi zabarvení