• senožrout

    Co? No, koupil jsem si představec RaceFace Deus. Černá anodizace. Výroba v Kanadě. Cena 2600. Byl jsem z něj nadšenej. A jsem pořád. Ale na čele představce (na 4 šrouby) je vryp přez vrch a čelo představce odřený na hranu horní ploška/svislá plocha. Je prostě vidět, že se to o něco smýklo a odřela se horní hrana toho čela. Docela blbě to svítí. Tak přemýšlím co s tím. Namontovanej jestě nebyl. Na jednu stranu si říkám barva nejezdí, kašlu na to a bůhví kolik jich ještě shytá. Na druhou zase, že je to natolik luxusní a drahej kousek, že by to měli dodávat nepoškrábaný a zabalený tak, aby takovou újmu vyloučili. Jak opravit anodizaci nevím. Každej opravnej lak bude jinej. Jak se v takovým případě chováte? Mávnete nad tím rukou nebo zbuzerujete obchodníka :-).

    0 0
    • Thidney  

      šel bych to reklamovat. Barva jezdí.

      0 0
      • Thidney  

        to je jako když dostaneš novej laptop za 80 kolíků a uprostřed displeje je vypadlej bod.

        0 0
        • danno  

          no jo, ale u LCD-ecek byva obvykle tolerance par vypalenych bodu

          0 0
          • danno  

            …ale u predstavcu pocet vrypu moc tolerovany neni:))

            0 0
          • Thidney  

            to je pravda, ale zkus to vysvětlit zákazníkovi co má za to vysolit těch 80 papírů. Postavíš před něj laptop, zapneš a ejhele při startu v modré /hp/ pěkně uprostřed svítí bílá tečka.

            0 0
            • danno  

              no jo noo, to je zas o chapavosti nekterych „jednotlivcu“, ja sem asi pred 2,5 roky kupoval lcd, byly tam 2 body, ale jelikoz mi je jasne ze se to stava, tak bohuzel..a porad tam sou jenom dva

              0 0
    • danno  

      zalezi kde si nato prisel, pokud az doma tak to mozna bude problem, aby ti v obchode uverili, to fakt zalezi na prodejci a jeho uvazeni. Kazdopadne souhlasim ze u predstavce za 2,6kkc by to asi melo byt vsechno ok. Ale urcite to zkus reklamovat a napis jak to dopadlo..

      0 0
    • K2  

      Právo na to máš – vzhledem k tomu, co sis koupil, tak předpokládám, že ty těžké peníze jsi investoval do Image a ne do funkce (ta se dá pořídit levněji), takže to v tvém případě vidím na reklamaci:)

      0 0
    • miťo  

      Můj nejdražší krk Pells stál pětikilo. Tak ten Fejs by za ty prachy snad měl prdět státní hymnu. Hned bych ho obouchal prodavači o hlavu. Ale abys nedopadl jako brácha Pekáček. Ten šel hned druhý den vracet do jednoho HK kšeftu sedlo Rolls, páč ten dobytek ze kterýho stáhli tu kůži měl nějaký kožní vředy. Hodili mu ho zpátky na hlavu, že prý si ho ošoupal cestou domů v ba?ohu. Etika mi brání zveřejnit jméno obchodu, ačkoli mě taky jednou nasrali.

      0 0
      • Pekáček  

        Jo, nekupujte nic za šera v místě kde je málo žárovek! Etika jde stranou, bylo to u Kulhánka v HK. Sem si toho všiml už jak jsem to doma rozbalil, ale bylo 18:01 a telefon mi tam nikdo nezvedl. Druhej den mi to vyměnili, jenže za okamžik se vyřítila zezadu nějaká slečna a spustila na mě že jsem si to omačkal v batůžku a a? koukám navalit to co jsem dostal! Podařilo se vám někdy omačkat sedlo aby na něm byly boule uprostřed s důlkama? Po nedomluvě sem jim tam plácl na stůl zákaznickou kartou, co jsem dostal po sedmi letech nakupování u nich a dal jim sbohem. To sedlo jsem pak prodal, páč pokaždý když jsem se na něj koukl tak sem se naštval…

        0 0
        • vlk  

          tos jí neměl zpět vracet to co jsi dostal výměnou.Já bych nic nevracel a sbalil bych se a už by mě tam nikdy neviděli.

          0 0
          • Pekáček  

            No já nejsem hádavej typ a navíc vypadala schopná ječet že jsem to ukradl… O takovou popularitu nestojím.

            0 0
    • Volf  

      Nechci kopat do mrtvoly, ale já až budu kupovat představec za tyto prachy, tak si ho snad prohlídnu i zevnitř. Pokud je odřenej a přišel jsi na to až doma tak jsi s největší pravděpodobností pěkně naletěl a asi moc nepochodíš. Al v každým případě to zkus.

      0 0
    • BH  

      poznamka z praxe, mas smulu, nebot toho poskozeni sis mel vsimnout v obchode. Jak dokazes, ze sis to neposkodil sam a ze uz to bylo?Je to tak, ze na kosmeticke vady, kterych si mas vsimnout pri prevzeti, se zaruka nevztahuje.To plati napr. o poskrabename laku na kole a pod. ¨Kdyz se nad tim zamyslis, uznas, ze je to logicke i kdyz z Tveho pohledu asi tvrde.

      0 0
    • MARIN  

      Jednoznacne zkusit reklamovat, kdyz nic aspon poznas kvalitu,ochotu,so­lidnost,… kseftu ve kterem jsi to kupoval.

      0 0
    • senožrout  

      Tedy představec jsem reklamoval tímto dopisem:

      Věc: Žádost o výměnu představce Race Face Deus, XC, 110×5, Black

      Vážený pane Kubečko! Zakoupil jsem si výše uvedený představec v obchodě Velo Plzeň. viz. příloha č. 1 – kopie přiloženého prodejního dokladu. Na horní hraně čelní desky tohoto představce (nikoliv na představci samotném, ten je v pořádku) jsem však nalezl poškozenou povrchovou úpravu anodizací, viz. příloha č.2 – fotografie místa poškození. Vzhledem k tomu, že se jak sám píšete jedná o nelevný „kultovní“ komponent, který si kupují lidé, kteří vědí, co chtějí, mám za to, že by se takové komponenty také měly dodávat v naprosto perfektním stavu, tedy i bez poškozené povrchové úpravy. Proto prosím o výměnu za kus ve 100% stavu. Tuto žádost vám zasílám na základě našeho telefonického rozhovoru. A rovněž na základě diskuse v Bike-Fóru viz. příloha č. 3. V případě, že dodržíte svůj příslib a výše uvedený představec, který Vám zasílám spolu s touto žádostí mi vyměníte, prosím raději vyměněný kus pečlivě prohlédněte, abychom se nedohadovali znovu. Mnou reklamovaný představec nebyl mnou poškozen, na žádné kolo namontován, nebyl použit a bylo s ním z mé strany zacházeno s veškerou možnou ohleduplností. O čemž doufám svědčí i způsob jeho zabalení k přepravě k Vám. Zmíněného poškození jsem si bohužel v obchodě nevšiml. Pochopitelně, dle vašeho přístupu se budu v budoucnu řídit při dalším nákupu komponentů Race Face. Děkuji za pochopení.

      S pozdravem

      ........:-) senožrout

      Přílohy: 1× kopie dokladu o koupi – příloha č. 1 4× fotografie místa poškození (zvýrazněno oranžově) – příloha č. 2 1× výtisk diskuse v Bike-Fóru – příloha č. 3

      0 0
    • senožrout  

      A Obdržel následující odpověď. Kromě jmen v doslovném podání:

      Dobrý den (příjmení bez oslovení), mé jméno xxx(…jmého člověka vyřizujícího reklamaci). O představci jste telefonicky mluvil se mnou a ne s panem Kubečkou. Co se týče Všeho požadavku na reklamaci, vyměnil jsem Vám pouze „poškozený“ díl.Co se týče Vaší kampaně za výměnu představce, to radši nekomentuji. Jedna odpověď na bikeforu Vám však odpověděla naprosto přesně. Uveden tel. kontakt pro případ nejasností S pozdravem..atd.

      0 0
    • senožrout  

      …tak a můj dovětek. S panem Kubečkou jsem telefonicky mluvil, on mi však odvětil, že nemá dobrou náladu a postoupil můj požadavek dále… Podotýkám, že jsem zde nevedl žádnou kampaň za výměnu představce. Pouze jsem se Vás spolubesedníků zeptal, zda-li bysta takový díl v podobné situaci reklamovali. Názory jsem od Vás dostal různé a děkuji za ně. Je fakt, že firma Ski-Velo servis můj požadavek uznat nemusela, měl jsem si poškození všimnout hned v obchodě. Dokonce si představec mohli nechat a vůbec mi ho nevracet, když jsem jim jej tam poslal bez potvrzení o reklamaci. Na druhé straně z tónu dopisu tuším, že k výměně poškozeného dílu přistoupil dovozce Race Face asi velmi nerad a bez obav z toho, že to tu napráším by na mne nejspíš udělal dlouhý nos. Ale činy rozhodují, takže tímto děkuju firmě Ski-Velo Kubečka za výměnu poškozeného dílu! Představec je OK! Jen snad, nemuselo být vůbec o čem psát a co řešit, kdyby se součástky v této cenové kategorii dodávaly zavařené v nějakém bublinkatém pytlíku. Do ceny 2600Kč by se takový náklad jistě vešel. Ake konec dobrý, vše dobré! …:-).

      0 0
      • Volf  

        Hele na tvým místě bych to nebral jako vítězství, ale jako nebetyčnou dobrotu a podctivost těch co ti to vyměnili. Myslím si, že je to dost nezvyklý a klobuk dolů, že to tak udělali.

        0 0
      • Pá-dlista1  

        Ale to by potom stal 3200,– na krame. Vzdyt to znas. Folie za korunu, nastrihani, zavareni, elektrika, lidska prace a jses na petikorune. Pak to vyjde z fabriky par set procent si prida „vyrobce“, dovozce, velkosklad, prodejce…

        0 0
        • Pekáček  

          Neprodávala se náhodou přehazka Sram X.0 v plechovce?

          0 0
          • Pá-dlista1  

            Ted uz vis, proc stoji co stoji :)

            0 0
            • wroum  

              to je blbost. kocici zradlo je taky v plechovce a stoji 20,– v tom to nebude :-)

              0 0
              • Pá-dlista1  

                Jenze kolik je kocek a kolik bikeru s X.0 ? A kolik myslis, ze ma hodnotu to zradlo uvnitr? :)

                0 0
                • wroum  

                  :-)

                  0 0
                • Manas  

                  Nahodou to zradlo je celkem hodnotny. Pokud ho tepelne upravis tak se to da i jist … jednou na cundru sme to jedli … bylo to nejlevnejsi jidlo. POkud nepocitam jak kamos varil nakej bordel … snad sneky nebo co. Ty ale nikdo nejedl.

                  0 0
      • CZiko  

        A tak je to správne! Tak to má být!

        0 0
      • BH  

        Hm, to ze to vymenili je on Ski velo Kubecka skutecne nastandartni krok a budiz jim za to blahoreceno. Ovsem na druhe strane trochu nechapu ty tanecky kolem, pokud to chteli vymenit, tak si je mohli odpustit (Kubecka nema dobrou naladu a pod.) Druhy pohled na vec je ten a me fascinuji zakaznici , kteri vyhrozuji, kdyz se jim nevyhovi podle jejich predstav, vsim moznym bozim soudem pocinaje a uplnou likvidaci znacky konce. To bych si ja vazne rozmyslel delat nejake vstricne gesto.

        0 0
      • senožrout  

        Já to neberu jako vítězství. Prostě, kdyby mi to nevyměnili, tak bych si to nechal. Příště bych si koupil třeba Thomsona, kterýho si můžu vybrat u Eboly z deseti a kterej ti je ochotnej ti ho půjčit i na vyzkoušení jak ti sedne kvůli geometrii. Vám bych oznámil, že mi to nevyměnili. Žádný vyhrožování. To není můj styl.

        0 0
        • MartinXC  

          A kdyby ses tady před tím zeptal na zkušenosti, tak bys toho Thomsona už měl.

          0 0
          • senožrout  

            Nevím, na Race Bike jsem chtěl Race Face :-). Spíš podle té zkušenosti se budu řídit pri nákupu dalších součástek RF, které mám do budoucna v plánu. Či součástek na jiná kola nebo kola pro známé, které jim třeba poskládám. Jinými slovy pokud mi je jako „značkové“ komponenty prodají v nepoškozeném stavu, nebudu se této značce vyhýbat. Zkušenost i přes drobné peripetie je ve výsledku dobrá… A peripetie, ty patří k životu :-).

            0 0
      • homat  

        Podívej se na §616 Občanskýho zákoníku. Je to docela účinná formule, kterou můžeš použít pro odstoupení od kupní smlouvy v prvních 6ti měsících, prakticky v jakémkoliv přípdadě. Pokrývá to i případy, kdy nabydeš dojmu, že jsi naletěl na klamavou reklamu.

        Pokud ti představec dají dohromady a bude bez vad moc bych do toho neš?oural, ale je dobré mít na paměti znění tohoto paragrafu a nebát se to použít.

        0 0
        • ravo  

          ??? Tam se přece nikde NIC nepíše o tom, že když přehlídneš škrábanec, tak máš nárok na výměnu nebo vrácení peněz. To bych zi taky mohl mohl koupi novou TV po pěti měsícíh prokopnout obrazovku a jít s tím do krámu, že chci novou.

          Převzetím věci se rozumí převzetí věci na místě prodeje. Pokud si tam hned všímneš nějaké vady a? už kosmetické nebo funkční, tak je to pohoda a můžeš rovnou chtít jiný výrobek nebo ho nekoupiš.

          Pokud si vady na funkčnosti všimneš až doma, tak máš více méně smůlu a nikdo ti nic nevymění, pokud je vada opravitelná. Ono těch paragrafů platí víc…

          Pokud si kosmetické vady všimneš až doma, tak musíš mít z pekla štěstí aby tio někdo něco vyměnil jako s stalo senožroutovi…

          0 0
          • ravo  

            Ještě to doplním:

            Pokud se v té 6 měsíční lhůtě vyskytne NEODSTRANITELNÁ vada, pak máš márok na VRÁCENÍ pěněz, tedy odstoupewní od smlouvy.

            0 0
      • ravo  

        Moc se nedivím, že Ski Velo tu výměnu neprovedlo s velkým nadšením, protože mi s toho tak nějak výplývá, že si tvým prostřednictvím u SKivela vyřešil problém plzeňský prodejce. Jinými slovy sázím na to, že tou odpovědí z BF byla myšlena Volfova odpověď…

        0 0
        • senožrout  

          To ano, ale plzeňský prodejce by to asi jen posla místo mne. A těch představců tam nemá tucet. Prostě nechápu, proč se drahý komponenty nemůžou prodávat pořádně zabalený. V tom je jádro pudla. Prostě mě jako zákazníka štve, když si něco takovýho koupíš za nemalej peníz a ono je to úplně zbytečně odrbaný. A nemá cenu si to pak přehazovat jak horkej brambor. Dovozce může dát podnět výrobci a ten to začít pořádně balit. Proto jsem to vzal zkratkou. Když se obrátíš maloobchodníka, tak se tahle podstatná informace cestou ztratí. To je vše.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.