• JMT

    Jaky mate zkusenosti s temito rafky, co to vydrzi ? (pro holku 50 kg xc, radialni vyplet) bude to fungovat ?

    0 0
    • Mamutt  

      A proč by nemělo? ;-) V klidu..

      0 0
    • enjoy  

      pockej,tak je to rafek nebo ne?jestli jo,tak by to „fungovat“ melo:-)

      0 0
    • stréc od piva  

      mavicy praskajó…aj gdyž na něm pojede teta máňa..vyletijó ti kališko z ráfko..a už te nespravíš…e když te práskne po roce dvó..neubráníš se temo

      0 0
      • Daf  

        Ty 717 by mely byt prave v oblasti kalisku nejak zesilene, tak snad uz tam nebudou praskat jako ty starsi modely.

        0 0
    • adco  

      Mám dva roky 517 ceramic, myslím, že 717 je novší model od 517. Mám ich klasicky vypletené s DT Revolution zoslabovanými špicami, najazdené asi 10 000 km (v tom 11 maratónov), úplne bez problémov, nemusel som ani centrova?, som s nimi veľmi spokojný. Ináč vážim 83 kg.

      0 0
    • zirecek  

      vozim 717 s Vckama necely mesic. Zatim bez problemu. Je to na zadnim kole se zeslabovanyma WCSkama (DT) a hlinikovyma niplema. Mam 36 spic. Pro zenu, 50kg, myslim, ze to musi vydrzet. Pripada mi to az zbytecne moc pro 50kg zensky styl jezdeni, :o). Jestli to teda neni zrovna mistrine sveta v DH, :-)).

      0 0
    • miťo  

      Hlavně ne radiální výplet! Myslím, že jsem o tom už na BF psal.

      0 0
    • MartinXC  

      Mám vepředu, vážím 80+/- kg, s kotoučem 185mm, 32 drátů 3× kříženo, jinak bych tomu moc nevěřil. Radiální určitě ne, ani pro holku (tvrdé, nepohodlné).

      0 0
      • JMT  

        tvrde,nepohldene x tvrdy,lehci,rychlej­si chce rdsi at to drnca ale svisti. . . .

        0 0
    • MARIN  

      717 jsou o neco tezsi-pevnejsi,tuzsi? nez jejich predchudkyne 517. 517 mam na prednim i zadnim kole pres 30 000km a problem az letos po padu a slusnem narazu zadniho kola do stromu kdy praskla vnitrni stena rafku ale i tak jsem s tim jeste par km najezdil.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.