vpredu jazdim 2,1 vzadu 1,9 Mythos IRC
vpredu jazdim 2,1 vzadu 1,9 Mythos IRC
mozna v tom mam hokej ale neni lepsi mit 2,1 vzadu a 1,9 vpredu kdyz uz teda touzis mit dve velikosti ?
Když jsem koupil GT Avalanche 0.0, tak byl taky vepředu tlustší a vzadu hubenější pláš?. Ale mě ta kombinace nijak nezaujala, tak jsem brzo přezul na své oblíbené a stejně tlusté.
… a ptas se jako na co?
… vyskusal som vredu 2,1 a vzadu 1,9..mozno je to moj subjektivny pocit, ale s 2,1 vpredu to lepsie polozim do zatacky lepsie vedie stopu, o trosku viac tlmi ako l,9… a
co je lepsie…Mythosy som jazdil… chcel by som vyskusat Nothosy..poradit od niekoho, kto ma s tym skusenosti… a jazdim opacne garde.. vpredu 2,1 vzadu 1,9 .. ist das normal?? :-))
kdyz uz rozdilne sirky pak jsem zastance sirsi pneu na predku
lip vede stopu, lepsi pruchodnost, lepsi zataceni- celkove dela jizdu jistejsi a jeste jedna vec „pro“ kdyz se utrhne zadek muze to byt zabava, kdyz ujede predek uz to neukecas
No, a co vepredu mirne uzsi zubatej pro vedeni a vzadu tlustci hladsi pro tlumeni razu (na HT)?
Na bahnaku to tak vozim: http://www.bike-forum.cz/forum/bikes.php?… vpredu je na fotce Z-Max 2,1, je uzsi nez Python vzadu 2,00. Predek vede, zadek tlumi. Navic na odvalovani ma vetsi vliv zadek, proto je tam semislik.
pls co to mas vzadu za blatnik ??? to je domaci uprava nebo se tak neco prodava ?
mam tam takove podobne ale pod V-ckama a ty se hned ucpou protoze jsou dosti tesne nad plastem a jeste nejsou tak suprovsky dlouhy az pod stred
jo a stejny dotaz a zaroven pls popis funkce toho co „blatniku“ pred talirema co mas na te male zimni fotecce
Můžu ti odpovědět za bráchu :o) Zadní blatník jsou dva spojené obyč SKS tuším, jsou protažené nad brzdou, tedy položené na návarku co spojuje vidle u brzdy. Drží to tam elektrikářská páska. Používám to taky a s obyč blatníkem za kilo, jen je težší a míň ohebnej a musí se nastavit zástěrkou. Vidlička je důležitá. No a před převodníkama je to klasický Authorácký „kačer“ nastavený dlouhou zástěrkou, ta je přidržovaná kouskem plechu aby nevlála. Je to sice strašně ošklivý, ale dobře to chrání převody před bordelem, dřív jsem se vracel s projížďky s vysušeným rachotícím řetězem a zahnojeným kolem, teď jen tu a tam domáznu.
diky za tipy prinejmensim ten zadek udelam nejak obdobne
Konecne jsem si vsiml reakce na muj prispevek:) Zadni blatnik je skutecne ze dvou SKS, jsou sesroubovane. Mustek nad brzdou je omotany starou korkovou omotavkou a navrch elasticka elektrikarska paska. V tom miste je blatnik privazany dratem:) Vidlicka je na ramu uchycena pomoci objimek CatEye. Blatnik je nad presmykem taky privazany, ale kabelovou paskou. Ram je v tom miste taky omotany, aby se neposkodil lak. Duratec nema mustek za stredem, tak to mam pripevneny takhle. Chranic pred prevodniky kryje nejen je, ale i retezovou linku az k prehazce(vcetne). Je to kacer od Artura, ten pas cerveny folie drzi ve stabilni poloze plechove „esko“. Mate-li zajem, dam do BF fotky, at jsou ty detaily videt. Chranic ma jedinou nevyhodu. Pri jizde v desti sice chrani prevody, ale vodu rozrazi na vase boty… Tak se hodi spis do blata a snehove brecky. V mokru je lepsi vozit dlouhy blatnik i vpredu(take ze dvou SKS, se zasterkou), uchyceny nad mustkem vidlice(bacha na max.zanoreni, at ti ho neposkodi korunka), dole je vidlicka vlevo na navarce na kotouc, vpravo na objimce. Da se s tim jet i v lehcim terenu. UF, blatu zdar!
ja tak teraz tiez vozim, ale notosxc, musim povedat ze dost citit tu nevyvazenost, najme ked sa ide po snehu a dam ich na nizky tlak, to uzsie tak nedrzi. Osobne preferujem na rychle xc 1,95 vpradu aj vzadu. Pocit na biku s 1,95 a 2,1 gumami na tvdrom povrchu je uplne iny.