Máte někdo zkušenosti s rozborkou duálů ULTEGRA ST6510. Prasklo mi tam péro u jedné rohatky. Nebo lépe máte někdo servisní dokumentaci vnitřku řazení ?
Máte někdo zkušenosti s rozborkou duálů ULTEGRA ST6510. Prasklo mi tam péro u jedné rohatky. Nebo lépe máte někdo servisní dokumentaci vnitřku řazení ?
servisní dokumentace na stránkách http://www.paul-lange.cz , vzhledem ke složitosti nedoporučuji rozebírat
Složitost, jak co a pro koho. Po dnešní rozborce to nevypadá tak hrozně. Holt prasklo to nejspodnější péro. To péro bude asi složitější sehnat, než to dát do hromady. Ve své podstatě na tom nic není. A to co u Langeho je sprominutím k ho…nu.
Tak to vypadá,že tu není přítomen žádný expert nebo mechanik na SHIMANO ? Nebo se to bojíte publikovat aby jste nepřišli o práci v servisu ? Po odvážné i zvědavé dám dnes večer na veb fotky rozborky a sborky výše jmenovaného mechanizmu. Jen to péro je v moci dodávk od SHIMANA. Ta dokumentace pro objednání prasklého péra by se ale hodila. Tak mi sakra nekdo pomozte. Dík.
http://www.shimano-europe.com/…/ST-6510.pdf
položka 12?
6s spozdeni a z jednoho to udela blbce :) Nicmene kdo to nenajde sam na tom bude jeste hur :))
Taky jsem moh 5 s počkat:)
Y-6BD 75000 pro pravou paku Y-6BD 74000 pro levou paku
Jestli je to ta co si myslim.
Jasně, děkuji všem za pomoc, ale tu dokumentaci co je na webu SHIMANO pochopitelně mám. Tam ale není jádro pudla, tedy rozpad vlastního řazení. V servisním centru mi bylo řečeno, že jako náhradní díl si mohu objednat tu požku Y-6BD 75000. Ta položka ale obsahuje prakticky celé řazení. To si můžu koupit zrovna colou novou páku. Ale kvůli jedný prasklý pružince za cca 100 peněz to teda neudělám. Pro zajímavost jsem poslal foto tý prasklý pružinky a celý rozborky řazení kde jsem zvýraznil kde se ta pružina nachází přímo na PAUL-LANGE OSTRAVA a jsem zvědav na jejich reakci. Na 99% mi je jasné že mě nepomůžou a pružinku si budu muset vyrobit sám. Včera jsem sliboval, že dám tu rozborku na web. Nějak jsem nestíhal a tak to dnes napravím a dám to do sekce FOTO.
U tehle polozky pisou, ze to je jen ta pruzinka. Nic vic, nic min. Ale jak to funguje v praxi s dodavkou n.d. u langeho… ?
OK tahle pružina to není R.H.Return Spring je péro co vrací brzdovou páku. Ta ja OK. Problém s pružinou je v řazení v R.H. Main Lever Assembly Y-6C8 98010. To jsem v minulé reakci nějak popletl.
By pak bylo asi nejpruznejsi pripruzit do nejake pruzirny zda-li by ti nenapruzily nejakou pruznou pruzinku.
pruzile:-)
To je vec proc bych na silnicku asi nedal Sh. kdyz clovek vidi ten pristup.Na Campu ty pruzinky koupis.Dalsi vec je zivotnost,kdyz jsem videl jak dopadla kamosova Ultegra po rocnim provozu (12–15tis km)byl jsem zdesen:(
Díky Pádlisto, já už sem taky napruženej, ale to chce klid, jak někdo říkával. Podle lonu tý pružiny to je jasně vada materiálu. Jinak co se týká stavu řazení tak po dvou letech používání je vnitřek OK. Ale ta kombinace plastu a kovu je teda kouzelná. Co se týče zpracování jednotlivých částí tak to je v pododě a je těžko těm Japončíkům něco vytknout. V 15,00 hodin uploudnu tu rozborku do sekce FOTO.Jen pro silné povahy já už jsem po minimálně třetí kompletní rozborce a sborce v pohodě.
Zkus vysadit antidepresiva :)
Tak jsem se konečně dostal k tomu to zveřejnit. Rozborka je v sekci FOTO Kola a Komponenty. Pružina bude po dlouhém otálení vyrobena metodou a mám to zadarmo tj. HOME MADE asi už zítra.
Proboha Stanley, proč jsi to nevyčepoval. Stokrát líp se to rozebírá, když nejdříve rozhodíš rukoje? s pákou.
Tak a je to. A dokonce to řadí tak jak má. Na nás si ti Japonci nepřidou. Pružinový drát průměru 1mm to zajistil. Akorát vytvarovat přesný tvar aby to chodilo jak má bylo na 2 pokusy. Uffff a máme to zadarmo a jsme o zkušemost bohatší.Nyní je už oprava duálů SHIMANO malino.