mam taky proble. uvolnuje sa mi kotuc od naboja. citim to tak ze hybem celym bajkom dopredu a dozadu tak 2cm. jak mam zamedzit tomu povolovaniu? utiahnute je to dost.
mam taky proble. uvolnuje sa mi kotuc od naboja. citim to tak ze hybem celym bajkom dopredu a dozadu tak 2cm. jak mam zamedzit tomu povolovaniu? utiahnute je to dost.
neni to spis vakl ve vidli/hlavovym slozeni popripadně měkkej vyplet?
pokud tam neni vakl, tak bych zkusil loktite
..nebo podlozky co jsou treba u Sh brzd,a nebo provrtat hlavicky a protahnout tenkym dratkem.Ale ten Loctite by mel stacit.
na 100% to je vidli nebo hlavovim ja bych rek ze vidli a v zadnem pripade kotoucem :)
tak asi nie. je to kotuc vzadu. stava sa mi to ked robim kenguru(skakanie na zadnom)
Pri kangaroo ty srouby dost trpi.Taky jsem je musel zakapavat loctitem,protoze se mi napred povolily,aniz bych to postrehl a nesledne zohly:(
A cim si to dotahoval?Ja jsem sehnal torxe jako orech na golovku a no problem holt kde nepomuze sila… :-)
co na to priruba??
tyhle srouby bych se bal rvat na krev (cca 40–50Nm:) a drzim se pokud mozno doporuceni vyrobce, takze odhadem 10Nm (kupodivu docela malo).. davam hlas pro nejakej tmel, pripadne sichrovaci podlozky…
Jasne ze to nervu uplne na krev ale tim malym torxem to nikdy nedotahnes dostatecne.Tak se jen tak ptam co na to pouzivate.
shimano pise u kotouce 2–4Nm, na avid kotouci je tusim 4,2–6,8Nm, coz je hodne malo a udelas to i sroubovakem..
i kdyz nejzajimavejsi bude stejne udaj od naby, co teoreticky snese..
Ted jsem koukal na avid a mam tam napsano 6,2.Odpoledne se v tom asi budu hrabat tak to muzu zkusit momentakem dotahnout na tuhle hodnotu ale myslim ze se to asi povoli.Kdyz ma nekdo strach ze to serve at si tam neco patla ale me to prijde zbytecne.
u shimana i avidu uz na sroubech „neco“ napatlanyho bylo, takze zadna starost.. ;)
No ja jsem na avidu vymenil sroubky za obycejne na imbus protoze torx celkove nak nemam rad a ty byly nenapatlane a taky to drzi :-)
myslim ze v naboji je ten zavid dost dlouhy, tak by mel vydrzet
Jeste bych dodal ze ty srouby co se povolily byly v zadnim kole a byly to obycejny M5 se snizenou sestihranou hlavou bez jakyhokoliv jisteni.Tam kde mam pojistne podlozky je to OK.
Hele, kreten, kde to zase ti komunisti udělali chybu,co… Zkus originál šrouby, jinak nevim, mě se nikdy nepovolovali, pravda, nedal jsem tam ty plíškový podložky:)
skus pritiahnut te srobyky na kotucy a trmeny!!!
Me se to stavalo u Hayesu loni. V servisu mi tam dali zezadu jakoby takovy gumicky a je pokoj…
pruzna podlozka:-)
no a co je to vlastne ten loktite? jak to vyzera a de to zozeniem?
Loctite je takovej modrej saj*ajt, ktery se dava na zavity, aby nedochazelo k samovolnemu povolovani sroubu diky napriklad vibracim atd. Jinak neco podobneho dela i firma BISON a jmenuje se to LOCK BOND. Tyhle „lepidla“ na zavity se daj sehnat napriklad v Bauhausu, OBI atd.
..nebo v prodejnach spojovaci techniky.
alebo priamo sem: http://www.loctite.cz/…cz/index.cfm?…|Threadlocking%00|Loctite%C2%AE%202701%20%2D%20Maximum%20Strength%20%28improved%20Loctite%C2%AE%20270%29%00
:o) zkus při kotouč dotahování pootočit tak, aby se tři bzždění už mohl pootočit. To znamená před dotažení ho pootočit po směru hodinových ručiček. A bude po problému :o))
Jenze on psal ze se mu povoluje pri kangaro,pri nemz kotouc brzdi na obe strany,v tom je ten problem.
Musi mezi vyskokama dotahovat, no :)