máte někdo nějaké ? řešení reklamací,spolehlivost,kontaktovatelnost atd.
máte někdo nějaké ? řešení reklamací,spolehlivost,kontaktovatelnost atd.
to si delas srandu...... che che :-)
ne nedělám,chci si u nich koupit kolo. co znamená che che ?
to by me take zajimalo, mas nejak osobni zkusenost?vysvetli to sve che, che, dik
koupil sem na netu ledasjaky dily ale do vidlice nebo celyho kola bych asi nesel ale je to mozna jen strachem z budoucich reklamaci..
odhaduje se , ze cca 5% kol z celkove prodanych kol u nas (rocne cca 350 tis. kol)se nyni proda pres net(udaj z HN). tj. cca 20 tis. kol rocne,to neni uplene zanedbatelne cislo (prumerny lepsi kamenny obchod v CR proda okolo 1000 kol rocne).Predpoklad je dalsi narust tohoto cisla,mezirocni rust je prozatim okolo 2% s progresivni tendenci.takze prodej kol pres net asi neni tak rizikovy jak se domnivas.
to kolo co chci ( pro ženu ) je už jen na netu ( starší model ).Kupoval někdo kolo takhle,když si ho nemohl vyzkoušet ? Velikost by měla sedět,ale má někdo zkušenost.
Kdo se bojí… ten bude jezdit nějaký Author, Meridu nebo Kellysa (ten se prodáva na každým rohu) Já mám objednaný Canyona z německa a z reklamcí si těžkou hlavu nedělám, prostě to risknu (kromě rámu a vidle bych ani nic vzhledem k poplatkum za poštovný nereklamoval)
Já tam kupoval postarší rám. Tedy nikoli přes e-shop, komunikace probíhala přes e-mail a s výsledkem jsem velmi spokojen. S reklamací zkušenost nemám.
No, nechtěl sem kvůli tomu zakládat další thread, taxe zeptám tady. Chodí vám ebikeshop ? Já od chvíle co sem přestal používat internet explorer, tak mám smůlu. Ani v Opeře ani v Mozille se mi nepodaří kliknout na kolonku eshop (jakoby vůbec nebyla aktivní).
funguje:-)
Doma s FF 1.5.0.4 mám smolíka, v práci na IE bez problémů …
Sem rád, že nejsem jedinej.
jsem rad,ze nepouzivam FF:-)
já taky, protože ta chcípla liška je nenažraná obluda, není nad Operu :-)
Litam na Mozille a none problemo.
hele me je uplne jedno na cem litas:-))