Vždy si překontrolujte obsah balíku na poště!!!

50 nepřečtených
  • Lister

    Možná to děláte pokaždé, ale možná jsou i tací, kteří si říkají, že když si něco objednají tak jim to přece dojde. Já jsem si až dodnes obsah dobírky nekontroloval. Dnes se mi stalo, že jesm klidně zaplatil několik tisíc za balík a rozbalil ho až před poštou. ( Pěkná blbost co). Pak jsem zjistil, že jeden komponent chybí. A zrovna ten, na který jsem se nejvíc těšil. Volal jsem hned do obchodu a naštěstí jsem narazil na člověko co to balil a leželo mu tam ten komponent na stole. Takže mi věřil a slíbil, že to zítra pošlou. Tak doufám, že nekecal.

    Ale příště už si vše vybalím přímo na pult na poště a neodejdu dokud to všechno nenajdu, i kdybych měl vypadat jako totální exot.

    0 0
    • martin L  

      Při těch frontách na poště si nedokážu představit, že tam budu něco rozbalovat.

      0 0
    • JIRA  

      Jakmile to rozbalíš – konec. Pro poštu je to doručeno, převzato, vyřízeno.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Vision  

        To není pravda, máš narok vidět obsah dřív než zaplatíš, kord když je balík třeba poškozen, řekneš babče u přepážky a ona k tobě někoho pošle co ti čumí pod ruce, někdy ti i s rozbalováním pomuže… ale to mluvím o větších balíkách jako kola a tak ale kontrolovat si balíček za 300,– … to by tě i na te poště poslali do …

        0 0
        • jihra  

          To Vision: Nemáš pravdu. Před časem jsem si vše kolem přebírání a kontroly obsahu balíku na poštách zjišťoval, ověřoval jsem si to až v Praze na nějaké „hlavní poště“, ptal jsem se na to i právníka – prostě když si ten balík převezmeš, tak už poštu nezajímá, a před převzetím ti nikdo nedovolí balík otevřít. Neexistuje ani možnost, že bys balík převzal a pak jej otevřel před nějakou osobou z pošty, která by oficiálně figurovala jako svědek. Takovou službu pošta nedělá. Prostě pošta jen balík doručüje a vše ostatní je mezi tebou a prodávajícím. Jedině lze u pošty řešit poškozený balík. Co se týká ruzných nákupů přes internet, tak ideální systém mají třeba na www.aukro.cz. Pár věcí jsem tam už koupil, peníze se běžně posílají dopředu na účet, nikdy jsem neměl sebemenší problém. Je ale pravdou, že pro bikery tam toho moc není. I když teď jsem tam třeba zahlíd odpruženou paralerogramovou sedlovku od Suntouru za docela slušnou cenu.

          0 0
    • aortacek  

      Jen tak pro zajímavost co to bylo za obchůdek ?

      0 0
      • Lister  

        Napíšu až podle toho jak to dopadne. Nerad bych někomu ublížil. Nechtěl jsem naznačovat, že měl chtěl někdo okrást, pouze se stal normální omyl a já věřím, že se vyřeší. Tak pokud vše dopadne dobře tak to bude jen důkaz serióznosti daného obchodu. Zatím bylo jednání velmi příjemné a pokud to vše zkončí jak mám, tak mě rozhodně tahle příhoda neodradí od dalšího nákupu v daném šopu.

        0 0
    • Pavlos  

      Tohle uz se mi taky stalo a vsechno vyrizeno kladne

      0 0
    • BH  

      spadl jsi z visne? Logicky posta neodpovida za obsah baliku. Pouze za to , ze je ti balik v poradku dorucen. Pokud je poskozen, tak mas pravo balik neprevzit a sepsat s postou zapis o poskozeni.Balik se vrati k dodavteli- odesilateli a ten by ti mel zaslat zbozi znovu(pokud se neco ztatilo je to jeho problem a nebo problem pojisteni baliku. Osobne nedoporucuji nikdy prebirat poskozeny balik, ono se pak tezko dokazuje co tam bylo a nebo nebylo. Ovsem tim , ze neposkozeny balik rozbalis primo na poste, niceho nedokazes. Posta(slicna slecna za prepazkou) pokrci rameny a posle te k sipku. To neni jeji problem.V tvem pripade je to otazka pouze slusnosti dodavatele, ze rizanl svou cyhbu a vec zaslal.

      0 0
      • Lister  

        Z višně jsem nespadl. Vede mě k tomu obyčejný selský rozum. Ten co ti to předává, je vlastně jediný člověk, který ti může dosvědčit, že tam ta věc nebyla. Otevřeš, zkontroluješ, a ta sličná slečna za přepážkou jasně vidí, že sis nic neschoval do batohu.

        0 0
        • zwwak  

          Pošta je přepravce balíku jako celku, ne jednotlivých věcí v něm. Být já za přepážkou pošty jako zaměstnanec, tak nevím, jak bych měl dosvědčit, že v balíku, který si nějaký pán přede mnou otevřel je součástka do dynamomotu ZXF 3240-Z a není tam součástka ZXF 3241-Z, protože mezi nimi je prý setsakramentský rozdíl vceně a použití, nebo jak bych měl dosvědčit, že trenky v balíku jsou mu malé a on chtěl větší. Žiješ v nějakým idilickým pohádkovým světě.

          0 0
          • Lister  

            Bych řekl, že to jestli jsou v balíku 4 pláště sedlo a pumpa pozná každý debil.

            0 0
            • hanz  

              no to možná jo ale uplně každýmu je to uprdele protože je to tvuj problem a ne jeho.....hod se do realu.

              0 0
            • Pá-dlista1  

              Tos me dneska teda pobavil. A ta slecna (nebo uplny debil) ti pak jako podepise, ze videl v baliku 4 plaste, sedlo, pumpu a ty pak ten papir pouzijes na zachode az se z toho po… :) Fakt naivni. Taky by me v souvislosti s timhle zajimalo jak dopadaji zaloby na lidi co ti misto XTR klik poslou Alivka. Jak jako policii poskozeny dokazuje, ze chtel XTR a ze opravdu nechtel koupit jety Alivka za 4500,–?

              0 0
              • Pá-dlista1  

                A jak vlastne dokaze, ze ty XTR nedostal, kdyz balik je rozdelany?

                0 0
              • Lister  

                No a o to právě jde. Jak dokážeš, že ten balík obsahoval něco jiného, něž co jsi zaplatil. Jak se domůžeš svých práv. Mě by to fakt zajímalo, protože spoléhat se jen na serioznost obchodníka mi přijde fakt málo. Vypadá to, že BH by se v tom mohl vyznat, když mě tak setřel tak ho naprosto upřímně prosím o radu jak postupovat, kdyby to prostě někdy nevyšlo. Je nějaký předpis, který určuje naše práva jako nakupujícího. Jak tedy postupovat pokud přijde něco co jsem neobjedal a obchod bude tvrdit, že on odaslal vše jak měl. Kde najdu oporu. Neříkám, že tohle je ten případ. Já věřím, že mi to teď přijde.

                0 0
                • BH  

                  No expert pres tuto probelmatiku urcite nejsem.Ale podobne problemy resim pomerne casto, jak z pozice odberatele, tak dodavatele.Odpoved na Tvuj dotaz jak prokazat, co vlastne prislo nebo neprislo, muzu zavbalit do omacky § obcanskeho zakoniku, zakona na ochranu sporebitele,kde je pravnickou mluvou receno, ze mas narok na odstoupni od smlouvy , za jakach podminek , do jake doby muzes uplatnit reklamci vecne spravnosti dodavky a pod. Ovsem me z toho vychazi, ze je to o duvere a serioznosti obou stran vztahu. Pokud totiz nektera ze stran hodi „sprajc“ tak je to ukol pro soudy, policii, pravniky a je to dukaznich materialech (faktury, svedci, fotodokumentace, listinne dukazy a pod.) A tam je slabe misto toho kdo jiz zaplatil a dozaduje se sveho prava. On totiz musi dokazat, ze je to tak jak on rika.Nejjednodusi je to udelat tak jak jsi to udelal zvednout telefon a zavolat, kdyz je na druhe strane seriozni firma, urcite se nejake reseni najde, kdyz je tam lump tak asi ne. Ale i ta druha strana musi verit, ze si nevymyslis a ze je to pravda. a tak dale porad dokola.Ovsem posta-dopravce je mimo tento problem.Jo ta rada na zaver, vybirej si fakt overene a seriozni dodavatele.

                  0 0
                  • BUCEW  

                    dobře vám tak.Když pořád chcete hodně muziky za mále peněz tak se vám holt stane že vám někdo pošle alivko.Seriozní prodejce nebo dovozce vám vždycky vyjde vstříc.E shopy…atd mají poměr nízká cena nízká kvalita služeb.Všem co si koupili alivko za 4 litry to přeju.

                    0 0
                    • blue  

                      po dobrym obede dobra zabava… fakt vybornej prispevek :-)))

                      0 0
        • BH  

          bohuzel z visne jsi pravdepodobne spadl.Vazne zamysli nad tim, jake hovadiny tu placas,na poste je kazdemu uplen fuk, co zasilka obsahuje.To je ciste Tvuj problem a tveho dodavatele, jim po tom nic neni. Predstav si to v praxi, kdyz by kazdy si pro prevzeti baliku ten balik na poste otevrel a pak pocital napr. tisic ks janemim ceho a dozadoval se po pani za prepazkou dosvedcit , ze je jich jen 999.Stejne tak jako ten za prepazkou Ti to doma muze dosvedcit Tvuj pes, ma to stejnou vypovidaci schopnost. Takze pouzij selsky rozum spravnym zpusobem.Ostatni lidi co cekaji na vydani baliku by Te stejne asi umlatili, nemyslis?Dopravce ruci za pocet a obal ale ne obsah!

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • jose  

      Jo,tak mě se stalo něco podobného akorát to nebyl balík z obchodu,ale od podvodníka…byl taky prázdnej.Zjistil jsem to na poště,oni samozřejmě nic,protože balík byl neporušen.Na policii mi bylo řečeno co je již výše napsáno…pošta nezodpovídá za obsah balíku,ale pouze za doručení bez poškození a jakmile je balík zaplacen a převzat není nárok po rozbalení na nic…

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Je zajimavy, ze v podminkach nekterych obchodniku je psano neco jineho. Zajimalo by me, jak se k tomu stavi CP.

        0 0
    • aku  

      Podobna situace se stala me. Objednal jsem si kotoucovku 525 – ale rozbalil jsem ji na poste. Chybel adapter iso-postmount. Otazka je jak to resit? Musel bych balik rozebrat pred urednici – fronta nebyla mala. Vyjadril bych se, ze neco chybi, zaprotokolovalo by se to, a zasilka by byla odeslana zpet. Jak s penezmi nevim. Takze nakonec by to dopadlo tak, ze bych si tak urcite 14 dnu az mesic pockal :(. Nastesti se k tomu nejmenovany koloshop postavil celem a adapter mi poslal. Ale v zasade nemusel, za coz mu dekuji ;). Vysledkem by tedy mela byt reference na solidni e-shop, coz touto formou cinim

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Jak uz tu bylo receno, tak by se to mohlo zaprotokolovat maximalne na lamparne. To neni vec posty.

        0 0
        • aku  

          Roger that. Akorat jsem to napsal driv, nez jsem si precetl diskuuzi

          0 0
    • Leo  

      Po přečtení všech názorů mi z toho vyplývá toto:

      1. Pošta neodpovídá za obsah balíku, ale pouze za neporušené předání.
      2. Balík je lepší rozbalovat před druhou osobou (může to být pracovník pošty stejně jako tvůj kamarád) a v případě problému a nedohodnutí se s obchodníkem by tato osoba sloužila jako svědek v případném soudním procesu (je to krajní řešení, ale asi jediné možné).
      3. Většinou se dá dohodnout s obchodníkem, protože žádná zasilatelská firma nemá zájem na tom, aby o ní na internetu kolovaly zvěsti o neserióznosti (to by to potom mohla zabalit).
      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • JIRA  

        Souhlasím, teorie je jedna věc...........no a třeba příklad z dneška (cyklobazar.cz):

        26. 04. 2005 19:55:39 1 (Cyklo:kola) 0,00 Kč Varování,všem kteří by chtěli koupit kliky XTR nebo brzdy magura marta z inzerátu 19.4.2005.Objednal jsem si kliky XTR cena 4800.- a dnes mi prišla jedna sklenička,lahev a jeden no name kotouč.Bylo objednáno z emailu rummstain@centrum.cz odesílatel Marek Jarý,Brněnská 406,Most,příjemce dobírky Lukáš Unger,Náměstí míru 11,Litvínov č.ú.162639691/0­600.Ke cti výše zmiňovaného musím dodat,že jsem balík obdržel v co nejkratší dodací lhůtě a to bez navýšení o poštovné.Škoda,že je pro mě výše zmíněný dost z ruky, ale věřím v to že na každou svini se už v kotli voda vaří a přes hubu dostane od někoho z místních.Sportu zdar a bohužel si musíte dávat pozor už i mezi cyklistama.Láďa Nejedlý kontakt

        0 0
    • Fuki  

      Doporučuji důkladně přečíst obchodní podmínky na webu. Nejlepší má Koloshop na nových stránkách. Všude jinde jsou jen bláboly.

      0 0
    • steel is real  

      stalo se mi na bikestoru – to same objednal jsem si vidlici a brzdovy paky (avid s.d.7) po rozbaleni jsem zjistil, ze paky v baliku nejsou – volal jsem okamzite do bikestoru a slecna je tam nasla na zemi !! druhy den mi je poslala. no nakupovani po i-netu je trochu kinder surprise

      0 0
    • mosquito  

      posta za to neruci – odpovednost ma jen v pripade, ze ti predava balik, kterej poskozenej nebo otevrenej, pokud vypada ze prevoz byl v poradku a tz podepises prevzeti, odpovednost posty tim konci

      0 0
    • Lister  

      Sem na tenhle svůj příspěvek úplně zapomněl.

      Tak abych to rozlousknul. Tak pravdu měli samozřejmě všichni ti co tvrdily, že můj původní návrh je totální hovadina. Tož proč si to nepřiznat, nikdo není dokonalý :-)

      Poště opravdu ručí jen za předání pošty, ale pokud je balík evidentně poškozený tak máte právo ho nepřijmout a vrátit zpátky.

      K tomu jak to všechno dopadlo. Tak bylo to mnohem složitější než jsem teda původně čekal. Sedlo nakonec přišlo, ale bylo tam ale… V ten samý den si totiž někdo jiný objednal ten samý výrobek a člověk, který dostal na vyřízení moji reklamaci, si to nějak spojil a poslal pouze jedno. Po mém upozornění ovšem sedlo ihned odeslali i s omluvou za způsobené potíže. Jenání bylo vždy korektní. Poté co sedlo přišlo jsem ale zjistil, že není zrovna moc souměrné: http://www.bike-forum.cz/forum/foto.php?… takže ještě následovala reklamačka, které proběhla naprosto bez potíží a už mám doma kousek v perfektním stavu. Komunikovali jsem spolu telefonem a každá změna stavu ještě byla nahlášena na email. Takže na konec vše zkončilo dobře. To, že se stane chyba, je naprosto normální a mě to vůbec nevadí, ale to že se k ní někdo postaví takhle čelem už tak samozřejmé není, takže tady smékám.

      Nakonec ještě který obchod to byl: BikeZone. I přes tyto nepříjemnosti, si mě tihle pánové svojí ochotou získali a určitě budu tady nakupovat i dál

      PS: tohle fakt není reklama :-)

      0 0
      • mlyny  

        A proč nenakupuješ u Marka Chuděje? My jsme s ním spokojení…

        0 0
        • Lister  

          Koupil jsem tam kolo a nechávám si tam dělat servis na věci, které nezvládnu, nebo ty se kterýma se mi nechce moc hrát. Nic proti kameňákům, ale na netu se toho dá sehnat mnohem víc a ceny taky lepší, tedy rozhodně u nás jo.

          0 0
    • Lister  

      Ještě originální vyjádření České pošty:

      Se zásilkou lze manipulovat až po převzetí, tj. po uhrazení požadované dobírkové částky a stvrzení převzetí svým podpisem. Otevření zásilky před dodáním je možné jen v případě, je-li důvodné podezření, že u zásilky, která má být dodána, došlo ke vzniku škody (k poškození obsahu v důsledku poštovní přepravy). V takovém případě zásilku pošta na základě žádosti adresáta a za jeho přítomnosti otevře. Podmínkou však je, že zásilka vykazuje známky poškození obalu (např. protržený obal) nebo obsahu (např. tekutina prosakuje obalem). Česká pošta v žádném případě neodpovídá za správnost obsahu. V případě objednávky zboží na dobírku Vám mohu pouze doporučit pečlivě zvažovat serióznost zasílatelské firmy.

      0 0
    • pajasimi  

      je to snadný..nechte si to poslat PPLkem..

      0 0
      • jihra  

        U PPL bohužel platí to samé jako u pošty. Všeobecně – asi nejlepší je při rozbalování důvěryhodný svědek a pak si ještě pojištění právní ochrany u D.A.S. pojišťovny – pak mám právníky a soudy zadarmo a každého hajzla můžu v klidu žalovat.

        0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce