Zdravim
Som vlastnikom hydraulik XT a mam problem, ze su moc ostre. To znamena, ze bud nebrzdia a ked uz citim odpor a pritlacim tak uz brzdia az moc :-). Je mozne ich nastavit tak, ze budu mat linearny priebeh?
Dik
Zdravim
Som vlastnikom hydraulik XT a mam problem, ze su moc ostre. To znamena, ze bud nebrzdia a ked uz citim odpor a pritlacim tak uz brzdia az moc :-). Je mozne ich nastavit tak, ze budu mat linearny priebeh?
Dik
Zn.: Ja v tom haku jeste nemam takovej cit :)
:-)))))))
Co máš na té brzdě za destičky.
Nemáš je zavzdušněný. Nejprve jdou měkce a celkem nic a pak se kousnou?
… o grip :)
podle me nezbejva nez si na to zvyknout,pak to bude super a brzdi jen jednim prstem.Ps hlavne at te nenapadne delat naky prasarny typu namazat kotouce…
Mám je taky a nemůžu vynachválit, průběh i účinek supr. Odvudušni je, odmasti…zkrátka na ně koukni. Jsou nový, nebo už jetý ? Máš to tak od začátku, nebo se to zhoršilo postupně ?
No su uplne nove. Zadna ide super, ale skor by som chel viacel linearny priebeh. Ale prednu musim poriadne stlacit aby brzdila. Zrejme bude zavzdusnena od novoti. Ako sa da odvzdusnit?
Dik
To ještě nejsou zajetý, ale hlavně skoro určitě blbě odvzdušněný, podrobnej popis je na dýl, ale buď to někam zavez, nebo přečti nějakej návod na netu. Viděl jsem i jeden polopatickej s obrázkama, ale už nevím kde, když ho najdu, pošlu odkaz
no nevím pánové jestli jsou „skoro určitě blbě odvzdušněný“, on si chudák stěžuje že mu to moc brzdí, a vy mu tady doporučíte aby si je odvzdušnil. Hlavně do ničeho nevrtej dokud nebudou pořádně zajeté cca 50–100 km, podle toho jaké destičky a v jakém prostředí. Brzdy jsou od toho aby brzdily a ne abys je měl na kole místo závaží.
Jestli si to dobře četl, on si především stěžuje na rovnoměrnost brzdného účinku a to může být důsledek zavzdušnění. Takže jezdit 100km se vzduchem v systému mi nepřijde extra rozumný, teda pokud nevyhledáváš adrenalin.
a ty už jsi někdy viděl zavzdušněnou brzdu, která by moc brzdila, tak to já ještě ne.
„…ze bud NEBRZDIA a ked uz citim odpor a pritlacim tak uz brzdia az moc…“
on si stěžoval na nerovnoměrný účinek a ty sis z toho vybral JENOM tu jedovatost.
mám XT 04, předělal, jsem je na nové kolo a ejhle přední brzda měla najednou strašně dlouhý krok. Podle chodu páky bys řekl že je zavzdušněná, ale stačilo správně nastavit třmen a bylo po problému. Takže asi tak,jenom že to vždycky nemusí být zavzdušněnou brzdou. Spíš by mě zajímalo jak dlouhý má krok páka než to začne brzdit (kdy se začnou dotýkat desky kotouče)?
mám taky dlouhý chod páky ale na konci brzdí skvěle.Zase je alespoň lepším dávkovatelnost-tedy alespoň si myslím, že ten dlouhý chod je poměrem pístků-jak jste na tom ostatní.Mám LX 2005
Já koupil nový kolo a na přední brzdu jsem sotva dosáhl, tak jsem to taky musel poladit, ale nestávalo se mi, že to nedělalo furt nic a najednou se to skoro hryzlo. Tohle bylo spíš blbý na pohyb ruky, než rovnoměrnost.
Ale to jsi ladil jen vzdalenost packy od riditek… nikoliv delku chodu.
jestli mas 4-pistky tak to jsou super ostre brzdy. Videl jsem propagacni material od shimano, ty brzdy tam maji 7/7 (XTR maji 5/7) – nebo tak nejak.
sis měl koupit horší brzdy, tyhle jsou pro tebe moc dobrý :) ale neboj si zvykneš
To chce cit a ne kravsky vohon…
Musis si zvyknout nebo to prodat :))
Namaz si kotou olejem.
Neber me vazne, brzda ma brzdit :o)
Takové rady dávali kdysi ve Velu a ne z legrace:-)
Ja vim, a dokonce to jeden muj znamy provedl na hydraulickych Promaxech a moc si to pochvaloval, ale ja bych do toho nesel. Vzdycky strasne znejistim, pokud jsem nahodou oplachl kotouc a on nema hned stejnou ucinnost jako pred tim.