Jak to vidíte s pevností a váhou oproti klasice 25,4?
Jak to vidíte s pevností a váhou oproti klasice 25,4?
Ja uz ted nevim co mam od riditek ocekavat. Maji byt tuha nebo pruzit? U karbonove klasiky se vyzdvihuje pruznost a u OS tuhost. Tak nevim podle me je to jedno jen takova zmena k nicemu :)
Asi to je hlavně obchodní tah, ale když jsou rámové trubky zeslabované, tak proč ne i řidítka a ten větší průměr ve středu dává větší prostor. Mě by jen zajímalo, kolik chasníků už přesedlalo?
ja mam na FR 31.8 a nejaky rozdiel oproti normalnym nepocitujem… ale vyzera to beefy;-) a hlavne ked som to kupoval a uvidel cenu, ktora je rovnaka s normalnymi rajdami, tak som si povedal, ze preco nie :-)
vetsi prumer = vetsi pevnost = vetsi vaha(pokud nebude vice zeslabeny material) S 25,4 jsem nemel problemy tak proc prechazet na neci noveho co je jen na vytahani penez
Pokud si to dobře pamatuji, tak test řidítek ve Velu větší penost nepotvrdil…
nevim, neresim, mam na bajku a vypada to lip a mam z nich lepsi pocit. Driv nebo pozdeji nejspis prasknou, ale proste k nim mam duveru
Ses vylozene pozitivni clovek :o))) – ja mam tedka predstavec a siditka Amoeba Borla 25,4 a pohoda…nic neresim…
nie pevnost ale tuhost… mali by byt tuhsie… pevne su asi rovnako…
no on asi nerozlisoval ty dva terminy.
Jo, je to tuhost. Ale overize řidítka prostě tužší nejsou. Zato jsou dražší…
Citace z Vela: dvojice vlaštovek FSA ( DH 400 a HD 400 oversize) určených pro sjezd je opravdu poučná – stejná hmotnost ( rozdíl pouze 4g) a také minimální rozdíl v tuhosti ( pouze 0,5mm v průhybu), zato 500,– Kč navíc za módní oversize novinku.
myslim si ze ani tuzsi byt nemuzou,leda ze by byly oversize v cely dylce.teda,muzou,ale malo na to abych o tom uvazoval.
Tomu moc nerozumim. Čemu vlastně řikáš tuhost?
pevnost nebo mez pevnosti je sila,ktera je potrebna k pretrzeni(zlomeni).tuhost je(ikdyz me to takhle zrovna neucili) mez(mira) plasticnosti,proste ohyb bez trvaly deformace.
Mez pevnosti a mez plasticity je přece to samý. K trvalým deformacím dochází po překročení meze pružnosti(elasticity), k přerušení při dosažení meze pevnosti(plasticity). Tuhost už si ale nevybavuju, proto se na ní ptám. Je to teda moment na mezi pružnosti?
mez pevnosti a mez plasticity neni to samy.jestli znas diagram tahovy zkousky,jakoze to vypada ze uz si to videl,tak je to z toho jasny.mez elasticity je pred mezi kluzu,mez pevnosti je nejvyssi bod v diagramu(jestli se tomu rika mez plasticity si nepamatuju),pak krivka klesa az k pretrhnuti. kdyz se znova koukam na to cos napsal o elasticite a plasticite,tak to tak nejak odpovida,jenom me to ucili asi malinko jinak:-) o tuhosti me snad ani nic neucili nebo ze bych si to nepamatoval?jenom jsem o tom uvazoval podle svoji logiky,to znamena bez zaruk:-)
Zkoušku jsem z toho udělal s odřenejma ušima, ale za tim, co jsem napsal, si stojim. S tuhostí ti budu věřit, klidně by to tak mohlo bejt :)
Mam na cestaku Bontragery. Su celkom tuhe (pevne). Oproti klasike urcite pevnejsie. Problem je ale v tom, ze ja som klasiku jazdil len predstavec WCS+ riadidla 3ttt sl,Roox. Takze len s tym mozem porovnat. Ale je to v podstate len zmena, podobne ako dualy, ktora prinasa problemy napr. s uchytenim computerov.