lidi nechci nazory ty jebale do ceho se to chces pustit… jen by me ajimalo treba: co, jak casto jist, co pit, jaky tepy jet(v%) jak se vybavit(naka specialni vychytavka co se hodi… nejlip proste vase zkusenosti s podobnymi zavody diky moc
lidi nechci nazory ty jebale do ceho se to chces pustit… jen by me ajimalo treba: co, jak casto jist, co pit, jaky tepy jet(v%) jak se vybavit(naka specialni vychytavka co se hodi… nejlip proste vase zkusenosti s podobnymi zavody diky moc
chcípneš, ale s tím asi počítáš :) tepy bych jel okolo AP, spíš pod, ale to záleží na terénu, když bude krátký prudký stoupání tak to je skoro lepší do toho jít víc než hodně zpomalit. Jíst a pít pořád, z biku neslejzat :)
a hlavně koupit si jiný sedlo než pells, nechceš jet přece druhou půlku celou ve stoje :)
jeď to jak lempl a nenech si do toho kecat:))
to je samozrejmost…
Svetlo, nahradni baterky, 20 karbacu, spousta iontaku, ocelova prdel a moral. To posledni je nejdulezitejsi.
tak too posledni je jasne nejdulezitejsi… to vim… sedlo uvazuju ale nemam prachy:/ takze stojka:)
Dovolil jsem si oživit téma 24 hodinovky jelikož se na jednu chystám 2.5.2015 na Slovensko. Jakákoli informace co vzít sebou na co nezapomenout a co vše se bude hodit jen uvítám. Nikdy jsem to nejel a proto to musím prubnout :D)
Tak jestli si to jdes jen zkusit, tak si s sebou vezmi aspon nekoho k ruce na pomoc a nejaky partystan jako zakladnu.
Jel jsem dvakrát. Poprvé málem umřel (za přežití děkuju bývalým kamarádům z BB) a podruhé chyběl morál.
Jo ze stanem počítám , někoho k ruce už jsem taky ukecal aby mě kopal do ****** at jedu a nestojím. Ale vše ostatní zatím zjištuji, třeba nějaké to světlo atd. Musím to dát nějak dohromady a kdo to jel snad něco poradí. Už jsem načetl třeba změnu sedla protože ta moje karbonová skořepina by asi nebyla extra dobrá :D)A jinak že budu umírat s tím se počítá :D)
Tady je hezký čtení a nemusíš vůbec daleko :)
Pěkné počtení ale chtělo by to více detailů o výbavě a o něčem co budu potřebovat, prostě všechny odlišnosti od běžného 50–100 km závodu.
Na kole nic extra, ale hodí se náhradní kolo. Když je mokro, tak počítej s tím, že všechno odchází a ničí se velmi rychle. Velmi se hodí blatníky, přece jenom jezdit mokrý x hodin není nic moc. Taky gumy spíš odolnější, vyměňovat duši každé dvě hodiny není v noci příjemné a unavený nejedeš ideální stopu.
Je dobré mít taky komplet vlastní jídlo a nespoléhat na občerstvovačky, třeba v Jihlavě to je bída.
No je to dlouhej závod, takže základ je pořádně se vyspat (nestydět se večer spolknout stilnox nebo pár piv) a počítat s tím, že přijde aspoň jedna pořádná krize. Nejhorší bývá doba od svítání, kdy se ukrutně ochladí, do ranního oteplení, pak to zase jede. Určitě to chce mít s sebou minimálně blatníky a náhradní přední gumu do bláta. Záleží, kolik máš místa, matroše a lidí, co se s tím budou tahat :-)
Každá 24hodinovka je v něčem stejná a jiná zároveň a každá něčím překvapí, ale pokud máš najeto, tak je to víceméně rutina – rozvážně točit klikami, točit řídítky, občas přeřadit, kochat se, pravidelně pít, občas na trati pokecat, sem tam spolknout rohlík nebo řízek, rozsvítit světlo, zhasnout světlo, vylézt na bednu :-)
koliik tak průměrně strávíš čistýho času na bajku při 24hodinovce a kolik ujedeš? (myslim tebe konkrétně) dík
Když opravdu jedeš nonstop, tak max. 22,5h jsi tak asi v pohybu, cca necelou půl hodinu Ti vezmou pořadatelé a rozhodčí, protože v terénu se jede jen na celá kola nedopočítává se dojezd posledního kola jako na silnici. Do celkové ujeté vzdálenosti se Ti nezapočítají průjezdy depem, v terénu se na ujeté kilometry nejezdí.
Kilometrově to jsou obrovské rozdíly mezi závody, na bednu někdy stačí 280 km a někdy nemusí stačit ani ke 400 :)
Takže spíš taková ZDV vyjížďka, ne? :-)
Ano, průměrný tep za celý den tak 120–130, pokud to nehrotíš, to je pohodička a akorát ta doba svítání je nepříjemná.
No lidi se nějací najdou jako podpora jen na tu noc se moc lidi netváří. Já pracuji již 6 let na 24 hodinové směny a nespat mi nědělá problém ale na kole to jistě bude jiná :D) . Jinak se budu držet tvých posledních vět turisto ale bednu jistě vynechám.. Na kole jsem jel nejvíc v kuse 10 – 11 hodin a docela to šlo. Jo a ještě světlo vůbec netuším jaké pořídit.
Výhoda tohoto závodu je, že nemusíš někam dojet, aby ses dostal do cíle. Když umřeš, tak se do cíle dostaneš tak jako tak – i u piva ve stánku – po 24 hodinách :-)
Chce to v klídku začít a najít si své tempo, které budeš držet furt pryč. Aspoň já jsem to tak dělal a s uspokojením sledoval s postupem času umírající soupeře :-)
Co tě může potkat, si můžeš počíst třeba tady, byla to obzvlášť vypečená 24hodinovka :-)
Dva týdny před závodem je dobré si dát pohodový celodenní výlet, člověk po něm získá tak nějak jistotu, že je v pořádku a že tu 24hodinovku dá :-)
Co jsem tak o tobě slyšel tak z tvého pohodového výletu půjde asi strach ale jistě se podívám na odkaz a poberu trochu zkušeností :D)
Možná bych na bike hodil místo nášlapů nějaký bmx platformy. Jednou jsem jel přes 12 hodin na kole a jak mě tlačil kufr do plosky na noze, tak mi ještě dva dny brněly prsty na noze.
Jako vážně bys doporučoval na 24hodinovku sundat nášlapy a dát na kolo bmx platformy?
to je hovadina, měl jsi moc měkký -turistický- boty.
ja mel moznost jet 12ti hodinovku a reknu ti ze jsem potom ani netouzil jet 24hod zavod :)
Poradil bych nehnat se do rizika, kdyz mas odjeto treba uz pulku zavodu telo i hlava jsou unaveny clovek ma horsi odhad a i relativne lehkej teren se tak muze stat zradnejsim.
Jistě nebudu nic hrotit , jedu to poprvé a bude respekt a strach že pojdu :D)
Taky dost světla :) nějaký na helmu a tak dvě na řídítka. hodně to pomůže a večer z toho hledání cesty při bludičce nebudeš tak unavenej. A dále jak se již psalo výše. Lepší být nezávislej na občerstvovačce. Vždycky tam ale něco ulovíš a potom už ti bude celkem jedno co do sebe láduješ. Mít sebou základní věci na výměnu, jako jsou desky, lanka, řetěz apod.
Jo to světlo pořešit musím ale stále nevím jaké, tak začnu v lídlu a uvidíme :D)
http://www.magicshine.cz/…816e-1800lm/
Třeba :-)
Chce to mít dvě nezávislá světla, kdyby jedno náhle pošlo, tak ať ho nenásleduješ :-)
Jinak záleži na tom, jak vidíš. Někdo je slepejš, co nevidí, i kdyby měl kdovíco a někdo si vystačí s blikačkou.
taky záleží na trati. V Jihlavě moc světlo nepotřebuješ – je to nejvíc osvětlený a nejlehčí okruh. V Liberci, Berouně nebo Vimperku bez pořádnýho světla ztrácíš hodně. Bystřička třeba šla jezdit i s horším.
slušný světlo pomůže vždycky, můžeš jít do většího rizika v zatáčkách, líp předjíždět atd.
Jelikož zrušili Bystřičku a to mě mrzí bo Beskydy miluji tak pojedu 24 hodín MTBike Jam , Kuchyňa, okres Malacky, Slovensko , mám to kousek. Nevím jak to tam vypadá ale možná pojedu okouknout. Ale myslím že dle vašich odkazů jistě nějaké dvě vyberu a v noci se tady u nás mezi vynohradama projedu abych věděl jaké to je s tím světlem jezdit. Dvoje boty jistě beru a naberu i náhradní vše co se dá. A musím pořešit jak tady někdo psal i sedlo, mám jen karbon skořepinu a tak se asi podívám po něčem fakt měkkém a pohodlném, myslím že i když na to nejsem zvyklej tak měkkým sedlem nic nepo..
Hlavně si to sedlo vyzkoušel.
Jako holka vozím SLRko a vím, že na něm bez problému vydržím 13 hodin. Takže pokud jsi na sedlo zvyklý, víš, že na něm vydržíš sedět hodiny, tak bych to nehrotila. Hlavně ne na neotestovaném sedle.
Světlo z lídlu … tak to tam radši ani nejezdi. Minimum alespoň něco takovýdleho a čelovka není špatná, v zatáčkách a při problémech technického rázu.
Jak se zde už psalo, vše co máš náhradního tak sebou, já vozím i náhradní tretry (viděl jsem borca co to musel dojíždět v teniskách na půjčenejch pedálech, protože urval kufry). A pokud si to nikdy nejel, tak je stejně lepší začít „jen“ 12 hodinovkou pro představu, hlavně morálních sil :-)
12hodinovka je jiný závod. I kdyby jich jel pět, tak nikdy nezíská představu, jaká je 24hodinovka :-)
tohle už je hodně solidní světlo, má teda svoje mouchy na 24h použití, ale výkonem stačí. Se silnějšíma jezdí jen pár procent závoďáků. Světlo s XML t6 tě už nelimituje v ničem, pokud nejsi schopen jet plnej knedl s ním, tak ani s Lupine nebo levnějším solarstormem ;)
hlavní je mít světlo i na helmě, jinak se nedaj pálit zavřený točky. Pokud by mělo jen tohle jedno, tak jasně ho dát na helmu
Co myslíš svoje mouchy na 24h použití? A nedočetl jsem se nikde jak dlouho vydrží cca baterie jelikož ji budu asi potřebovat tak 6–8 hodin v kuse. No to v kuse berte z rezervou :D) :D)