Ahoj. Uvažuji o výměně vidle. Nyní mám zdvih 120. Líbila by se mi nějaká 160. Mám kolo Specialized FSR XC. Myslíte, že je to v pohodě? Nenaruší se třeba tímto vyšším zdvihem nějak geometrie kola apod.? Díky všem za rady.
Ahoj. Uvažuji o výměně vidle. Nyní mám zdvih 120. Líbila by se mi nějaká 160. Mám kolo Specialized FSR XC. Myslíte, že je to v pohodě? Nenaruší se třeba tímto vyšším zdvihem nějak geometrie kola apod.? Díky všem za rady.
Sory za nadpis. Správně je ta 160 :o)
dovolim si tvrdit ze narusi a docela zasadne (mimochodom 160 alebo 180?) kazdopadne je to moc.
160, já vim, jsem se uklep. Už jsem se ale zmínil hned na začátku :o)
Viděl jsem na FSRku 160mm vidlici, to kolo jezdí a drží už celkem dlouho. Jak se na tom jezdí ale netuším.
Co od toho očekáváš?
Vzpřímenější posed a několikrát se mi stalo, že ta má 120 šla už skoro nadoraz, ale možná už je fakt špatná. Nevylučuju, že by to jiná 120 nepobrala.
Me sla nekolikrat na doraz i 180mm vidle, to neni o zdvihu, ale o prubehu chodu vidle.
Jinak Tora by mohla jit zvednout na 130mm a myslim ze to bude na to kolo akorat.
To ze das dopredu 160mm vidli se z kola nestane vysoko zdvihovej full. Co se jiste stane je to ze bude vidle min reagovat na maly nerovnosti, ve vyjezdech se to bude zvedat na zadni a nepujde naladit poradne sag jak vepredu tak vzadu. Jeste mozna se prida neochota zatacet (ale to zalezi na offsetu konkretni vidle)
Díky za rady. Tím, že jsem v tomto směru celkem laik, jak udělám u té Tory zdvih 130 mm ?
Rozebrat a mel by tam bejt spacer v noze kde je pruzina (nebo vzduch) pokud tam neni tak je asi origo na 120mm
já bych tam víc jak 140 nedal.
kup si do Tory tvrdší pružinu, pak nebudeš na dorazu.
Naper to tam neser se s tim. Sice se na tom bude blbe jezdit a asi ten ram prdne , ale budes king :-)
Dvoukorunka by tam sedla jak prdel na hrnec:)
Proto jsem se ptal, aby zrovna třeba neprdnul rám. A na nějakýho kinga seru. Jestli to řešíš podle kdo jakej má zdvih, tak já tedy ne :o)
Pak je to OK.
:-)
140 uz byla moc, 120 je parada.