Nevíte náhodou jestli byly nějaké rozdíly (kvalita, materiál, výdrž) mezi převodníky STX a STX RC? Díky za jakékoli postřehy.
Nevíte náhodou jestli byly nějaké rozdíly (kvalita, materiál, výdrž) mezi převodníky STX a STX RC? Díky za jakékoli postřehy.
No rozdíl nevím, ale mám na STX RC na zimáku najeto asi 35 tkm se spostou odjetých řetězů ze závodního bika i silnice a jsou jak nové, prostě pořádná ocel.
pokud se nemýlím, tak STX RC bylo kvalitativne o něco výš (cca deore?) než STX (cca alivio?)
to je blbost,v dobe STX bylo i Alivio
ja netvrdim, ze to JE alivio, ale ze si myslim (prptp ten otaznik), ze to bylo cca na te urovni. samozrejme muj nazor neni dogma a treba se mylim
:-) prptp ma byt proto. jsem hovado :-)
Spis Deore, kdyz uz. Ale nesrovnaval bych to.
jasne, ale pta se na kvalitu a prirovnani k existujici sade mi prijde vhodny. dal bych to asi neresil
Jenze on chce srovnani mezi STX a STX RC. Kdyz to prezenu, tak kvalitativne byly tyhle sady nad dnesnim XTR :) Nesrovnaval bych to s dnesnima.
ja jsem hned vedel ze ty STX kliky muzu porad jezdit dal :-) fakt je ze co se trvanlivosti tyce asi me prezijou jo a k tematu kliky STX a STX RC se temer nelisi – hlavne pokud nereknes konkretni rok – casto to co bylo jeden rok STX RC bylo nasledujici STX takze je v tom dost bordel. Co bylo ale dost tragicky byly prvni 4ramenny STX RC kliky – od te doby se tahnul problem s blativym strednim prevodnikem
už je to fakt dávno-ale myslím, že se lišili jen v materiálu a barvě převodníků.
sorry-špatně čtu-myslel jsem že se mluví o klikách
Mam pocit ze STX mely velky prevodnok hlinikovej zbytek ocel. Nejmensi prevodnik se ale nesrouboval na kliky, ale byl prevarenej rovnou k prostrednimu. Co se tyce STX RC klik tak nevim, ale tusim ze se delaly i jako ctyrpacka.
Jo nejmenší byl přimontován k prostřednímu jež měl k tomu takové packy.A malý byl díky tomu více vyprofilovaný.
U STX je urcite velky prevodnik ocelovy. Spis bych si tipl, ze u STX RC byl hlinokovy. Tedy ten ocelovy STX plati pro muj rok vyroby, coz je ?1993? .
Ja mam aj STX aj STX SE (predchodca RC) model asi 93–94. STX ma vsetky pily z ocele, STX SE ma velku z hlinika. Tiez sa mi zda, ze ma to prezije hlavne v porovnani s aktualnym LX ktore sa derie mnohonasobne vacsou rychlostou.
pokud me pamet neklame rc byla „jako“ racing, v te dobe byla trosku jina kategorizace sh komponentu, byla to celkem vysoka rada – rekneme stx=dnesni deore; stx=dnesni lx.....
pardon stx rc=dnesni lx
mam jeste STX RC kliky posledni rocnik STXka a mezi STX a STX RC klikama byl jeden pomerne podstatny rozdil aleposn v poslednich letech teto sady a to ze STX RC maji 4packu pro uchceni prevodniku a daji se na ne hodit dnesni 9prevodniky pro devitku a obyc STX ma petipacku
moje kliky STX-RC z kola r. 1995 mají pětipacku, Al velkou placku a elox povrch. STX co jsem teď viděl na netu mají jen ocelovej (krásně vypadající :-) velkej převodník, jinak to bude to samý
kliky stx-rc vozí moja na kole.jsou to pětipacky microdrive,170mm,přev.42 al/32,22 ocel.váha cca 760g.stx jsem vozil já,mám je někde v krabici,už jsou po smrti 175mm přev.ocel 42/34/24 pětipacka microdrive,váha okolo 900g.u stx rc drží malá pila na prostřední.u stx velká na střední a celé to pak drží spolu s malou na klice.
tie moje kluky maju oboje (STX aj STX SE) zuby 44/34/24. Rozdiel je v materiale velkej placky a vo farbe. STX ma normalnu hlinikovu farbu a STX SE taku nahnedlu, tazko to popisat.
jo stx-se mám smyk naprosto bez vaklu(cca 20kkm),krásné provedení,špičková váha 128g,spodní tah,31,8 prům.