Mám kliky deeore, klasika 4hran a začali se mi hýbat talíře. Normálně to u toho 4hranu drží taková rozlisovaná věc:) ale už je omačkaná, tak se to gegle…Myslíte, že bto půjde svařit-je to slitina duralu…:(
Mám kliky deeore, klasika 4hran a začali se mi hýbat talíře. Normálně to u toho 4hranu drží taková rozlisovaná věc:) ale už je omačkaná, tak se to gegle…Myslíte, že bto půjde svařit-je to slitina duralu…:(
Z tohohle duvodu bych tenhle typ klik nechtel…a taky se mi nelibi :))
Jestli je to tak jak myslim, tak to je na nove kliky :(
spis nez svarovani bych zkusil nejaky lepidlo co pouzivaji v autoopravnach treba na praskly hlavy motoru
a nevíš, kde se dá to lepidlo sehnat a za kolik, ted ještě čekám jak dopadne reklamace u shimana, ale moc bych v to nedoufal…:(
je to asi dost kvalitni a nepochybne i hodne draha zalezitost, ale musi to fest drzet, kdyz se tim lepi motory v autech, a pochybuju ze to koupis v nejakym rozumnym mnostvi po par gramech, zeptej se v nejakym autoservisu
Otázka je jestli je možno to tak dobře odmastit a aplikovat v místech kam neni možno se dostat díky tomu, že se klika zatim jen trochu klepe.
Ja som tiez minule nico zhanal a zistil som ze to nikde v normalnom obchode nemaju. Predal mi to ale jeden typek z autoservisu. Vola sa to TEKUTY KOV a je to dvojzlozkove…Drzi jak svina lepili sme s tym aj deravu nadrz na aute.
kovozemědělci…
Myslim, ze to nebude to prave. Vsechny tyto tmely (lepidla), jsou na bazi pryskyrice plnene nejakymi kovy. Vzhledem k pomerne velkym silam, ktere v tomto spoji pusobi, bude mit tendenci se vydrolit a za cas to bude stejne jako driv. Spis bych videl jako reseni spoj zalisovat, chce to ovsem nejakou pevnou podlozku (matrici), kvuli dokonalemu opreni licni casti kliky. Oprava urcite zvladnutelna, ale chce to pristup ke strojnimu vybaveni. Vzhledem k cene kliky asi nesmysl :(
Já vím, že bta klika není zrovna moc drahá, ale stejně radši vyzkoušet všechno možné, než zbytečně kupovat novou kliku:(