Stojí ta ETA za příplatek cca 3 tis. Kč?
Stojí ta ETA za příplatek cca 3 tis. Kč?
ne. TEd jsem koupil MX Comp 120mm ETA, a byla to blbost, projel jsem to a ETA pujde do pr…, za tezke penize dam misto ETY ty same vnitrnosti , co jsou v druhe noze. Vidlice tlumi jen jednou nohou, takze krute nestiha tlumit, nebot ETA noha netlumi vubec, leda ze by se tam soupla minimalne 10tka olej
a verze bez ETA ma tlumeni i v druhe noze ? Co toji ty vnitrnosti ?
jo jo, verze bez ETY tlumi obema nohama. A ani se neptej. Vitrnosti jedne nohy + zatka stoji 2,5 nebo 3,5 tisic, ted nevim presne, ale asi ta vyssi cifra.
A co budes delat s tou ETAou ?
odlozim ad akta, nebo zkusim prodat, no ale tomu nedavam moc velkou nadeji.
dost zajimavy … ponevaz ECC patrona je zaroven tlumici noha. Hmmmm. Nic moc :(
Hmm…hele – to se mi nezda – vymen olej a uprav tlumeni – musis si trosku pohrat, ale i Hanzova vidle myslim tlumi…
Tlumeni v prave noze mam nadoraz a porad je to malo. Oleje v leve Eta noze je take dost, zkusim jeste pridat ale to uz omezi zvih , a tam se hladina oleje stanovuje spatne, protoze tam neni videt diky pruzine na ETA, ktera nejde jen tak odmontovat, psal jsem to kdysi.
Takovy zkuseny Marzofil a neumi do tlumici nohy nalejt 10ku olej :)
budu muset, ale mam doma zasoby 7,5tky no a ted quli pitome ETA musim kupovat viskoznejsi olej:-)
ano – pokud chceš mít možnost do kopce „snížit“ předek (což se v prudkém kopci hodí) a často jezdíš do kopce ze sedla nebo potřebuješ mít pocit, že ve stoupání neztrácíš energii (zejména v nepříliš obtížném terénu). jinak ne. já osobně bych volil ETu znovu.
Suhlas s jfk. Mam ETU a pouzivam ju.
mam zdvih 120 a do kopce to bez ETY fakt nejde.
jde to naprosto v pohode.
Ono se mu to nezvedá protože váží asi 50kg a ta marzoška to vpohodě vyváží :)
Jestli se občas jezdíš projet tak 50–80km po silničkách, kde jsou dlouhý stoupání, tak se ti ETA bude moc a moc líbit.
Ono se na citlivý vidli pro XC kord když má 100 nebo 120mm moc po silničkách jezdit nedá.
hm a co misto ety zkusit vyšší tlak? na silnici by problém být neměl a houpat to tak taky nebude
Mno, to je taky řešení, ale ne v kopcích, tam se hodí řídítka níž. Navíc když jezdíš kombinovaně třeba 40Km asfalt a 30 terén (okolí UL), tak je zas v lese hodně tvrdá vidlice nepohodlná a nepobírá a to se např. v lehkém náklonu na cca 5–10cm kamenech který drncaj moc nehodí. Třeba sjezd z Lovoše, Kletečné nebo Děčínského Sněžníku by pak byl tvrdej – jak na vidli z obchoďáku.
Rozhodně už vidli bez zavírání nechci.
Rozhodne se systemem ETA. Ja osobne bych nevolil jinak. Pokad nejezdis jenom s sjezdy tak jdi to ETY.