Zdravim, dá se zvětšit citlivost týhle vidle? Chodí dost ztuha. Čim ji mažete? Zkoušel někdo vyměnit stírací kroužky?
Zdravim, dá se zvětšit citlivost týhle vidle? Chodí dost ztuha. Čim ji mažete? Zkoušel někdo vyměnit stírací kroužky?
Podívej se, co tam máš za pružinu, jestli je na tvoji váhu. Já ji promazal silikonovoteflonovou vazelínou a mojí polovičce chodí dobře.
Pružina je ok, spíš to drhne o stírací kroužky.
Jenom promazat vazelínkou. Jednoduché.
Přes původní kroužky se protlačí vazelína ven během jedný jízdy.
Blbost, ja mažu vidlu až tehdy, když mi vazelína přestane „protlačovat přes těsnění“ a činím tak jednou za 1–2 měsíce a to jezdím skoro každej den (v pracovní dny kolem 20–30km a o víkendu asi tak 50 a víc)
Ona ta vidle naštěstí neni moje, každopádně ta vazelina jde ven během jedný jízdy a vidle pak je ještě tužší.
No tak to moc nechapu,vazelina jde pres gufera ven a pritom jsou dost tuha nebo tesna nebo jak to nazvat aby to branilo dobrymu chodu???To je divny,ne?
Gufera se na Axelu vubec nevyvedly. potrebujou byt trvale mazany, proto ta vezelina utika ven pres ne. kdyz prestane tak zacnou jit na sucho a vidle tuhne.
vymenil jsem stiraky za ty co jsou na Skareb. mazu olejem jako na skarebu. Funkce na 100% stejna uz asi 3mesice. naklady 1000Kc a trocha odvahy a zrucnosti.
da se to vyresit taky tak, ze pod prachovku jemne uvazes pruznou snurku napustenou ridkym olejem. nemusis rozebirat vidli a ani tak casto mazat
Tak nakonec stačilo trochu upravit stírací kroužky, dát do toho vazelinu a trochu oleje a chodí krásně.
By mne zajimalo jak jsi ty stiraky upravil. ja jsem zkousel mirne natahnout pruzinku na na nich, ale bylo to jen na chvilku.
Neupravoval jsem to já, ale kámoš. Uříznul půlku toho co tam je a nalepil pod to novej kus kterej už to stírá v pohodě, sice se na noháh něco málo objevilo, ale chod je krásnej.
Gratuluju, zas je o jednoho stastnejsiho majitele Axela vice.
Musím súhlasi? s ‚revishom‘. Testoval som niekoľko dní lepšie maza? (modifikácia šnúrkovej metódy). Axel chodí oveľa lepšie. Záver je asi taký, že ak by bola vidla dobre mastená, jej chod by sa podobal tomu ako si predstavujem žehličku. Skúsil už niekto vymeni? guferá na Axeli 2005?
Drhne to hlávně o původní stírací kroužky. Teď ji kámoš maže olejem a s novýma stíradlama jede lehce jak máslo.
jake tam dal stiraky? ja fachcim na Evil Genius ze skareba.Mazu taktez olejem.
Ja mam 50 kg a vidle de ztuha.Jaky pruziny tam sou originalni?Mam vymenit?
Prosim poradite?
Zapomel sem dodat ze mam radu Axel Comp RC Lock Out 2005. 80mm
Se do ní podívej. Na tvoji váhu by měla být nejměkčí-modrá.
Jak se presne prosim rozdelava Axelka?Este sem do ni necumel.Ale podivam se do ni.A muzete prosim napsat barvy a tvrdosti jak jdou za sebou?
Co si třeba stáhnout servisní manuál od výrobce?
U vsech Axelu 2005 Comp sou stejny delky noh, nebo je to na kazdy typ 80mm,100mm, nebo 120mm jiny?
V tom manualu ty barvy nejsou.Prosim napiste.
V piatok som rozobral Axel2005 Super RTWD 70–100mm. Nie je to problem. Ja som musel stiahnut vonkajsie nohy, lebo nesla vybrat pruzina. V manuali pisu, ze je tam nylonova podlozka, ktora tu pruzinu drzi. Dalej tam pisu, ze sa da vybrat a potom pri vymene pruzin staci iba ju vytiahnut bez rozoberania. Je to pravda. Neviem, ci sa to tyka aj inych modelov ako Super RTWD. Bola tam modra pruzina a v nej este jedna tenka – booster. Tu som vybral a vidla je o poznanie maksia. Ladenie tvrdosti u modelu Super podla manualu:
Optional Ride Kits – If you need to adjust to overall ride characteristics either softer or firmer, purchase and/or install as follows (Kit Part Numbers can be found in the Service Part section of this manual):
• Soft – Remove the Booster Spring • Firm – Purchase Firm Ride Kit and install the Booster Spring • Extra Firm – Purchase Extra Firm Ride Kit and install the Booster Spring
Napchal som tam dost vazeliny. Chodi to ovela lepsie. Najazdil som iba cca 100km – cely vikend lialo. Uvidime po niekolkych dnoch – ci sa objavi problem s mastenim. To ma podla mna najvacsi vplyv na hladky chod. Manual som nasiel na stranke vyrobcu.