dá se výška zdvihu u této vidlice měnit za jízdy nebo se musi yastavit aby nebyla vidla zatěžována a pak změnit zdvih.
dá se výška zdvihu u této vidlice měnit za jízdy nebo se musi yastavit aby nebyla vidla zatěžována a pak změnit zdvih.
ještě dotaz je tam i vzduch nebo jen pružina.Budu potřebovat pumpičku na vidlu nebo ne.
Pumpu netreba,stelovani je trochu tuzsi,myslim toceni,jestli chces z minima do maxima zdvihu tak musis asi nekolikrat otocit kolecko.Za jizdy jsem to jeste nezkousel :-))
rozdiel madzi minimom a maximom je tusim plnych sest otacok. ide to podla mna celkom zlahka. da sa to aj za pohodovej jazdy. ale mam tusim som niegde cital, ze pri „zdvihani“ by vidla nemala byt zatazena.
Chci se ještě zeptat, jak tuhé jsou ty pružiny.Kolik vážíte.Neměnil jste je někdo?Dají se sehnat? Já vážím asi 75 a bojím se aby ta vidla na mě nebyla moc tvrdá.Sháním totiž nějakou tzv. žehličku.Bere tato vidla i drobné nerovnosti nebo je to spíše něco jako marcocchi ,která pracuje až při vyššín nárazech.
„Bere tato vidla i drobné nerovnosti nebo je to spíše něco jako marcocchi ,která pracuje až při vyššín nárazech.;“
hlasas nepravdy, ony jsou i jine MArcoki nez vzduchove MX Comp .
Pruzinova Marzocchi je pri odpovidajicich pruzinach zehlicka.
Ja zapoměl, že marzocchi dělají i coil.Ja zkoušel jen air.Chci se zeptat vážím 75 kg.Budou ty pružiny u marcochi coil co tam standartně jsou pro mne dobré nebo budu muset shánět měkčí.
Jinak já se díval na testy vidlic a duke XC u-turn i marcochi coil začínají pracovat až od 200 nevím jaké to jsou jednotky.Takže asi budou stejně citlivé na drobné nerovnosti.Pokud se ale nemýlím tak citlivost -tím myslím od jak velkého rázu začne vidlice pracovat, se týká spíše tlumení ne.Když je vidla pružinová a já ji zatížím stvojí váhou.Tak ty pružiny už zatížím a tak by potom měly samy od sebe pracovat při každém kamínku.Ne? Nebo se mýlím.
psi. Citlivost je spis vetsi u nizsich tlaku.
Jo to jo u vzduchových.Jenomže pokud dám na marcocchi exr air tak nízký tlak aby jakž takš žehlila terén tak dost ztrácím zdvih a proto jsem se rozhodl pro nějakou pružinovou.Jen nevím jestli duxe xc u-turn nebo marcocchi comp eta.Ještě přeci jen nakonec uvažuji o duke xc ,přestože je air.
Potřeboval bych měnitelný zdvih.Chci se vydat na nějaké ty vajížďky i do alp a tam by se mi do kopců hodil snížený předek a z kopců zase slušný zdvih.Ale kvůli celodennímu putování bych raději bral nějakou žehličku nežli drsnou sportovní vidli.
Jasne, tu citlivost ze zacatku nejde vyresit jinak u vzduchove vidly nez negativni komorou. No ale ja jsem vozil MXC , a nemel jsem problem s citlivosti. Tedka vozim Maratonku a nejak se mi rozdil nezda … budu muset zkusit na chvili puvodni .. jestli tam je rozdil. S tim snizovanim … no bral bych snad nejakou packu na riditkach, ktera by mi pri sepnuti snizila komplet predek, ale prepinac neco, pak zatlacit do riditek (jako u Marzocchi), nebo se hrat s u-turnem … nevim … zatim to vidim tak, ze me to uz nebavi :)
Vazim stejne, u Z3 coil 2001 mam originalni pruziny (cervene, tvrde) pritvrzene o 4 otacky a mam SAG 2.5 cm, coz mi plne vyhovuje U Marathon S 2003, kterou jsem koupil manzelce, dosahuji na originalnich pruzinach SAG-u 1.5, coz je dobre na svihovou jizdu, ale ja bych radeji jeste o 1 cm vice. A pro manzelku je moc tvrda (SAG 0.7), takze si nechavam od kamose delat mekci pruziny.
ještě dotaz.Prý se dá nastavovat tlumič odskoku.Nastavuje se zevnitř nebo z venku.Duke XC u-turm myslím
Odskok se dá nastavit z venku (na spodu pravé nohy). Jinak ji mám a jeto super vidla. Snížit zdvih se dá fpoho, nahoru to jde trošku hůř.
a kolik vážíš.A jak tvrdá se ti ta vidla zdá.Je to žehlička nebo spíš tvrdá vidla.
Vážím tak odhadem 80–85 a je to luxusní žehlička.
Ja mam Psylo s U-turnem. Zdvih dolu zmenis v pohode, ale na vyssi zdvih to de spatne.
Kočička! Haf!