Mám nový kolo s DUKEm – a mám dotaz (předtím jen elastomerka): Jel jsem na tom zatím jen 2×, takže asi zbytečně plaším, ale při odrazu ke skoku vidle tak nějak divně zavrže. Nevíte, čím to je? Chce to počkat se soudem na větší zajetí?
Mám nový kolo s DUKEm – a mám dotaz (předtím jen elastomerka): Jel jsem na tom zatím jen 2×, takže asi zbytečně plaším, ale při odrazu ke skoku vidle tak nějak divně zavrže. Nevíte, čím to je? Chce to počkat se soudem na větší zajetí?
Mám ted Duke SL a taky mi v něm podobně vrzlo. Zkus stříknout kluzáky silikonem a počkej na zejetí, mně to pomohlo............
To jsem fakt ještě nezažil. 1)vzhledem k tomu, že jsi neměl ještě olejovku-tak jestli to není takový ten zvuk jak se protláčí olej skrze ventily. 2)namáš tam olej.Ale to se mi nějak nezdá.
pod stíracíma kroužkama je kroužek, který se napouští olejem a maže kluzáky. když není napuštěný vilde vrže. Dej vidli spíš do servisu, vyndat těsnící kroužky tak aby zůstaly těsnícíma není úplně jednoduchý.
tenhle kroužek se maže automaticky při pružení-tedy pokud má ve vidli dostatek oleje.Ještě je jedna možnost jak to vyzkoušet.Obrátit kolo na nějakou dobu vzhůru nohama-a sem tam zapružit-a pokud tam je alespoň trochu oleje, tak bude mít ten kroužek namazán.POkud to pomůže, má tam toho oleje prostě málo.
Zmíněné filcové kroužky se mažou výhradně silikonovým olejem. Dá se to udělat tak, že se po vyčištění stíracích kroužku vsune mezi něj a horní nohu stahovací pásek a do vzniklé mezery trubička od např. TF2 a stříkne olej. Pak je dobré několikrát zapružit a na závěr dobře očistit stírací kroužky a horní nohy od zbytků oleje a je hotovo. Rozhodně nedoporučuju stírací kroužky vyndávat.
mam taky Duka Xc a vrze celkem casto, kdyz byl novy tak vic ted se to nejak zlepsilo..