Ahoj. V nadpisu snad vse podstatne receno. Rocne najezdim cca 2000–2500, prevazne teren. Nedavno jsem ozkousel fulla a dost me to dostalo. Preference znacky zadna, vdecnost za kazdou radu velka :o)))
Ahoj. V nadpisu snad vse podstatne receno. Rocne najezdim cca 2000–2500, prevazne teren. Nedavno jsem ozkousel fulla a dost me to dostalo. Preference znacky zadna, vdecnost za kazdou radu velka :o)))
budu první…Canyon XC4…asi už se dočáš modelu 08-nejdýl v prasinci :)
Něco podobného řeším tak trochu výhledově i já, s tím, že 1. dvě hodnoty mám o něco málo navýšené.. jenom z toho, na co sem při pátrání přišel, tak čistě jako teoretik-
www.ghost-bikes.cz/2007/index.php?… necelejch 35ooo, vyšší
www.ghost-bikes.cz/2007/index.php?… za 42ooo, ale někdo tady dával odkaz snad za necelejch 38ooo
Dovolím si ceny opravit, s oběma koly a jejich cenami mám vlastní zkušenost: první kolo bylo za cca 28,– a druhé za 34,4 tis.Kč
Já vím :-)
Udával sem ceny od pramene… čímdaltím víc otom uvažuju, hlavně ať už je přestavěno.. zdravím!
… to já taky.
Jo, držím palec!
ty ale víš o více méně skrytém prameni :-)
:-) ty už teď taky. Koneckonců, stačí ve Velo 9/2007 nalistovat str. 143, a mrknout na zcela pravý sloupec, prodejce šestý shora. Ghosty umí za opravdu prima ceny (viz výše)!
No pokud plati ceny jake rikas, je to sildini nabidka…
jeste doplnim: jsem schopen jit do 40 tis. Tech pet jsem si nechal jako zalohu na pripadne prohazeni „neceho“. dik za tipy.
Přihodím jeden typ… www.specialized.cz/new/kolo.php?…
Nic ve zlém, ale řekl bych, že ty Ghosty sou osazený líp…
Souhlasím! Já osobně bych dal teda přednost ASX 5100. Za ty peníze je to dobře poslkádaný bike a u spešlu zaplatíš jen za ten nápis na rámu…
www.merida-bike.cz/prodej/am-800-d taky lepší osazení
Další typický příklad mnohem lepšího poměru cena/výbava… Ale někoho prostě odradí, že to není specilasiovanej, ale „jen“ merida… meridu tak nějak nemusím, ale v kdyby- tak z těch dvou je pro mě jasná volba…
Meridka se mi libila, ovsem trochu jsem se pobavil v shopu s prodavacem, prohlid… zda se mi docela dobra, ovsemne na moji vahu.
Jasně, s metrákem Meridu nepořizuj/me/…
Jojo, taky mi váha osciluje mezi 90 a 100kg a před pár roky jsem se rozhod, že se stanu chrtem :-) a k tomu mi měl pomoci čtyřčem od Mongoosu. Vědom si své váhy a jízdního stylu (moc se s tím z kopce nemazlím) zvolil jsem nejvyší model a začal trénovat. Hned na začátku mě trochu zaskočilo, že se pode mnou bajk při jízdě ze sedla dost vlnil, ale zkušení chrti mě ubezpečili, že je to OK, prý je to daň za nízkou váhu a funkčnost. Po asi dvou měsících začalo kolo vydávat při jízdě po nerovnostech podivné zvuky, tak jsem ho celé rozebral, vyčistil, promazal a bylo to OK. Bohužel jenom cca. měsíc a napodzim se intervaly ještě zkracovaly a zadní stavba dostala mírný vakl. :-( Po necelém roce rám rupnul, bez problému mi dali nový, ale zvukové efekty se objevily zase. Po dalším půl roce jsem ztratil nervy a vrátil se ke starému kolu. Učinil jsem pak ještě jeden pokus a od kamaráda si půjčil Treka, ten sice nevrzal, ale tuhý taky moc nebyl. Nevím co a jak jezdíš (já něco mezi AM a EN), ale chci tou slohovkou říct, že bych zvážil, jestli je pro chlapa s metrákem čtyřčep dobrá volba na jízdu v terénu. Šťastnou ruku. :-)
Myslím, že nejde ani tak o 4čep/1čep, ale o zpracování. Nevim, co jsi jezdil za Mongoose, ale já jezdil Triomphe a měl podobné problémy jako ty. Vážím mezi 75–80kg a nejezdím žádný velký prasárny. Teď mám AC, všechna ložiska valivá a věřím, že bude fungovat hooodně dlouho. Na rozdíl od kluzných pouzder na Mongoose. Je fakt, že to AC je přepákovaný jednoče a Mongoose byl „VPP“, ale posunutí čepu před/za osu zadního kola nemá na životnost vliv. Nemluvím o funkci, pouze o životnosti.
ahoj. proto jsem tady, abych si nechal poradit. No… jezdim normalne vyjizdky (uprednostnuji teren a tim nemyslim asf. cyklostezky v lese :o)), plus kdyz je moznost, rad to nekde pustim.takze nejblize mi je dle meho soudu AM.
„rad to nekde pustim“ I já. :-) V současné době sedlám Monstera EN od RB a jsem spokojený, je to kolo na pohodové ježdění a když ho někde nechám letět z kopce, nemusím koukat přes co jedu. Na jaře, když potřebuju namotat nějaký kiláky abych se zbavil zimního sádla, dám tam Pythony a jede po asfaltu jak střela (teda skoro). :-) Doporučil bych ti od nich AM, ale do 40K se s celým kolem nedostaneš. Jedině snad koupit rámový set, naházet tam starý věci a pak postupně vylepšovat. Zkus zavolat do zákaznickýho centra, jestli by neměli nějaký cenový nápad, je s nima docela řeč. Nejlíp se mi jednalo přímo s Hejníkem.
na Monstera jsem taky koukal. ovsem prave ta cena. a taky… co velikostne? videl jsem dva in natura a prisla mi to ,i se sedlovkou dlouhou jak tejden, maly. mam 187cm
Hm, velikost bude dost na hraně, já mám 180 a eLko mi příjde akorát, mám 350mm sedlovku a kousek jsem ji zařezával, se 400mm sedlovkou bys měl být v poho, ale chce to rozhodně zkusit. Odkud jsi?
Kladno. O lidech z RB uz jsem slysel dost pozitiv v pristupu a na Kladne je i jejich prodejce. Docela nadsenci.
Na etbikez.com byly tuším fotky a článek o nějakým týpkovi na zeleným Monsteru a ten byl taky jak rozhledna. :-) Ale koukám mají nějaký výpadek, tak koukni až zase pojedou. S výběrem kola je vždycky trochu potíž, ale zase je to příjemný problém.
To mas pravdu, problem to je prijemnej a fakt budu koumat. Chci kolo na jezdeni a ne na vztekani, reklamovani apod :o) Jak je na tom ten monstrik vahove? nejsem rozhodne gramar, ale tahat se s lokomotivou se mi taky nechce.
Nevážil jsem ho, nevím, odhadoval bych to tak na 14–15kg, ale není to pro mne rozhodující a určitě to není žádná tragédie. Koukni do „Naše biky“ tam to maj kluci zvážený. Asi (určitě) bych měl spíš pár kilo zhubnout já než to kolo. :-)
14–15 je ok. bal jsem se treba 18ti. s tim shazovanim souhlas. jeste tak mit ty prasule…