• rves

    Zdar lidi v bajkách s moc nevyznám tak by mě docela zajímal váš názor na vidlice RST,konkrétně typ GILA TL LOCK OUT (90 mm). Obecně sem slyšel že RST sou nic moc tak mě docela překvapilo že to někteří výrobci montují na kola za 19 000 kaček. (např. Merida Matts 500). Že by v RST prodělali technickou revoluci ???? :))

    0 0
    • Pá-dlista1  

      A uz jsi slysel, ze kola za 19000,– nejsou nic moc? :)

      0 0
    • Martyss  

      To že výrobci nejsou schopný poskládat dohromady alivko a rozumnou vidli je věc smutná. Btw kolo za 20 kkč žádný zázrak není. Je to na turistiku:-). V čem konktrétně by podle tebe měla být ta technická revoluce?

      0 0
      • rves  

        tech. rev. sem nic konkténího nemyslel. možná tak narážka na růst kvality.

        0 0
        • Martyss  

          Hele…je to pružna s elastomerem, takže se hodí tak na ježdení do hospody. Pokud už investovat do vidlice, tak bych volil osvědčené značky. Nevím, jestli dražší model RST jsou ok..

          0 0
          • miťo  

            Nejsou :oD

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
      • Feďa  

        Jelikož se mi permanentně nedostává financí pořídil jsem si před třemi lety kolo právě z kategorie „turistická“. S mírnou slevou mě stálo 13tisíc. Vybavení alivko řazení,šaltr deore,smyk lx,kliky fsa,vidle RST aerosa TL. Najeto 17.000 včetně cca 40 maratonů a XC. Na kole závodím, trénuju, užívám si celodenní vyjížďky. Po 15.tis jsem měnil náby,střed,ka­zetu,prostř.pře­vodník. Vidle je bez vaklu (na silnici se nehoupe,ze sedla minimálně -prostě sportovně tuhá:-) Má „teplotní“ lockout-při nižších teplotách se ani nehne:-) Ovšemže moc nepruží a netlumí, ale to vzhledem k financím bohužel zatím nevyřeším. Pominu-li vidlici, která má funkci odpovídající své cenové kategorii, s ostatními komponenty žádné funkční problémy nemám. Šaltr přehazuje, smyk smýká, kliky se otáčejí. Potěšení z jízdy mi způsobuje jízda samotná nikoli nápisy na komponentech. Občas se ptám, jestli bych byl š?astnější na dražším kole? (jasně že ano:-) Byl bych v cíli dříve? Co by mi přinesly nápisy XTR (vyjma nižší hmotnosti a dalšího zadlužení)? Pokud šaltr deore vydrží 17tisíc a řadí v pohodě, vydržel by šaltr XTR 51tisíc a řadil by automaticky?

        0 0
        • Pekáček  

          Nejdůležitější je rám a vidlice, komponenty hrají až druhý housle. K čemu by ti na tvým rámu s vidlí bylo XTRko? Raději si připlatit na základ a komponenty měnit časem.

          0 0
        • Martyss  

          Ono je třeba 1–1,5 kg na kole strašně znát. Navíc pokud zainvestuješ do lehkých a tuhých kol, tak je to rozdíl velký.

          0 0
          • Lister  

            Zrovna tady si nepomůže. Při výměně mu to spíš ztěžkne. RST jsou lehký, protože tam ve vnitř nic není :-)

            0 0
    • mosquito  

      no pokud mas do 80kg a nejses narocnej tak ji klidne vem – kvalita odpovida cene

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.