Kupil som vidlu
http://www.marzocchi.com/…SPAForks.asp?…
a po cca 2 mesiacoch som chytil jemny vakel na lavu nohu.
je to normalne?
Kupil som vidlu
http://www.marzocchi.com/…SPAForks.asp?…
a po cca 2 mesiacoch som chytil jemny vakel na lavu nohu.
je to normalne?
ta to je nenorlmalne! Ako to,ze dve pohybujuce sa casti, de fakto valec a piestnica, nie su napevno spojene,ale maju prevadzkovu volu!? To svet este nevidel.
nějak mi nefunguje reakce, ale na levou, jestliže používá kotoučovku, tak to normální je.
Mě se malinká vůle objevila po zajetí vidle, servis se vyjádřil že je to v pohodě a aniž by se mě ptali, zmenšili jí s tím že je to na úkor životnosti vidlice, že mezi nohou a pouzdrem musí protékat olej. Někdo tu psal že se v „M“ vůle dělá, na kotoučích rychleji a že se pak výrazně nezvětšuje. Píšeš že máš vakl v pravé a na konci příspěvku v levé, máš kotouč?
sorry nazov je spravny, vakel je na pravej a naozaj mam kotuc ale na lavej
tiez mi v servise povedali ze je to normalne ale pre 14.000Sk vidlu by to asi nemalo byt normalne
naviac ked tam pridem o pol roka mi povedia ze som zanedbal servis
mozno to vzniklo zapnutou etou pri zjazde
Nesmysl, už jsem pár sjezdů sjel se zapomenutou etou a vidli se nic nestalo. Proč by taky mělo.
V poslednim Velu pri testech vidlic si stezovali na podobnou vuli u AllMountain SL. Technik od Marzocchi jim pry poradil nalit tam misto originalniho oleje s hustotou 7W olej s 20w, pry to obali pouzdra a vuli odstrani. Mne to prijde jako konina. Marzocchi by se mela rychle vzpamatovat a zacit montovat na XC vidlice hlinikove krky a 10cm poouzdra, udelat vice XC modelu na pruzinach (dostupne kity) a celkove zlepsit finalni kontrolu svych vyrobku, nebo je konkurence prevalcuje.
neviem ale v prava noha je vzduch a lava olej a vakel mam na pravej
Tak to se nedivim, kdyz ji dres na sucho :-D
Já teď na podzim koupím nějakou vidli. Buď něco od Foxe (asi Talas) nebo nějakou Marathonku. A tak špízuju, co se dá. Mluvil jsem s panem Skálou od Bartoníčka. Ptal jsem se ho na ten vakl o kterým psali ve Velu. A říkal mu, že na svý Z3 mám pátým rokem pouzdro a dodnes bez nejaký vůle. On říkal, že Marzochi se ke starým pouzdrům vracet nechce. Prý byly moc drahý. Ž eprej to starý stálo 1000 a dnes stojí okolo 300. Že prej u některých vidlic ta vůle prostě je. Ale že to není zas tak velký procento. A že umí tu vůli odstranit, resp. vymezit a když bude potřeba tak umí slícovat dvě ty pouzdra k sobě a tím vytvořit jedno delší a bude to jak to starý. Osobně nevím jak je to se spolehlivostí a servisními náklady Foxů. Zatím jsem stále více nakloněn Marathonce. A to i kvůli okolnosti, že jsem z Plzně a servis mám u nosu…
Vecna to tema. Marathonku jak je znamo (mne) mam, leta pane 2003, vaklik ma, nevadi mi to,neresim to.
myslim ze aj ja zaujmem podobny postoj
Hmmm, ja mam taky Z3 a je bez vaklu, ale pravdepodobne diky tomu pouzdru. Podle me neni ten duvod v cene poouzdra (pri takovem mnozstvi by ta cena nemohla byt o tolik vetsi – stejna technologiie a jen o kousek matrosu navic), ale hlavni duvod je ten, ze drive byly Marzocchi skoro bez udrzbove vidlice a servis nevydelaval a nove se nekupovali. Mam doma i Marthonku S 03 a ta uz od pocatku ma vetsi vakl, nez ta Z3, kterou jezdim ctvrty rok s kotoucem.
Taky si myslim, ze presli na stejny system jako vsichni ostatni. Delat veci ktere vydrzi max. zarucni dobu … :(
…fox je na tom stejne – Float 100 RL, vakl v leve noze po 4 mesicich…
kamosova Vanilla RLC – vakl na prave noze (velkej vakl) po cca 14ti dnech uzivani.
co bys taky cekal … vzdyt je to marzocchi …
ktery vidle vakl nedelaj?
ja myslim ze ukolem vidlice neni delat vakl:-).
RockShox Judy'2000. Po piatich rokoch bez vaklu.
Judy SL 2001 taky bez vaklu…
chlapi tak to vám vůbec nevěřím.Zrovna judy byly na vakl dost náchylné.
PS: a s kotoučema se udělá mnohem rychleji než z v-breakama.Já mám teď duka s kotoučem a levá noha má mírný vakl už po roce na v-breakách+ necelém roce na diskových brzdách.A ta má 30mm nohy a o trochu delší pouzdra než judyny.příští rok bude jistě vakl i na té druhé noze.Vakl se tvoří u všech vidlic, a diskama se to jen urychlí.Pěl let bez vaklu,to se na té vidli buď nejezdí, nebo jezdí jen po asfaltkách.
jezdí se na ni tak 2,5 tis ročně Krkonoše a Č. ráj. Véčka a pak HS33. Teda jestli tam nějákej vakl je tak jsem si ho do dneška nevšimnul, olej měním sám jednou ročně. Prostě jezdím a ona něják funguje – příští rok stejně dám novou asi Rebu nebo Recon.
No, skoro som sa urazil tim asfaltom. Poslednych 5 rokov som v Prahe, takze asfaltu budem mat tak asi 50% z najazdeneho. Rocne 2500–3000. Vazim 90kg. Kotuce na nej nikdy neboli. Dropy max 40cm na placku. A trvam na tom, ze je bez vaklu.
RST 281, asi ´99 … nekecam:-)
Black 03 – po trech letech bez vaklu
No jo, zabudol som na Bleka … Black Elite ´02
Po tak kratky době by tam vakl bejt rozhodně neměl.Samozřejmě např.po 2–3 letech závodního jěždění je to normální,futra se vymačkaj a vymění
no jo, lenze par ludi sa tu furt stazuje, ze ich vidla ma vakel, ci uz od vyroby, alebo za kratky cas sa im urobil a pod. … takze bud maju poddimenzovanu vidlu na ich jazdenie, alebo jazdit nevedia, alebo zavodia … mozno som na nieco zabudol … co z toho je pravda? jedine, ze by tie vidle boli fakt sunt:-)))
mam dva marzosky, ani jedna vakl nema. Ale jsou to rocniky 2002.
no ja už na ní vakl bohužel mám. :(
Co je sakra vakel?
take male ruzove
Jo, to jsem si myslel...........
to jest jako vule?
Nam nadavat nebudes!
Nam ako N&m?
a proč ne?
Myslis Bozi Vuli?
Na Slovensku sa tomu obcas hovori aj locker.
To som ti pomohol, co?
… ked uz, tak na Slovensku sa tomu hovori „loker“:-)
Jasne, tak ted uz to chapu :o)